20.0

586 39 5
                                    

Na enkele daagjes zijn Amira en baby Yara weer lekker thuis. Het is ondertussen vier uur. Ik ben naar school geweest en zit nu bij Hicham in de vrachtwagen op de terugweg. Ik heb hem overgehaald om na het werk samen met mij naar wat winkels te gaan. Nu we Yara's grootte weten is ze toch een stuk kleiner dan verwacht, dus wil ik nog wat kleren kopen alleen dit keer in haar maat. Ze is zo klein nog. Geweldig kind. Ik kijk naar Hicham en glimlach. 'Je denkt aan Yara he.' Lacht hij en kijkt me kort aan. 'Ik wil trouwen en een baby.' Zeg ik zielig. 'Ik ga je eerlijk zeggen ik voel die babyfever nu ook wel. Althans dat voelde ik. Tot ik Yara hoor huilen midden in de nacht en daarna Amira in de middag omdat ze uitgeput is.' Lacht hij. 'Niet leuk. Dat is alleen omdat ze geen man aan haar zijde heeft. Als wij een baby hebben help jij me toch?' Vraag ik. 'Tuurlijk liefje. Dat begrijp ik ook wel. Iedereen heeft school of werk. Ze is vaak alleen met Yara en ze is nog jong.' Zegt hij. 'Ik weet het, maar we helpen haar. Het is bijna vakantie en dan heb ik elke dag de tijd voor haar.' Zeg ik. 'Komt vast goed. Ze is sterk.' Zegt hij en streelt me over mijn wang. 'Ze is zo klein en schattig.' Zeg ik en denk aan Yara. 

'Ah kijk dan.' Zeg ik en pak een klein berenpakje. 'Deze moeten we hebben. ' Zegt Hicham en pakt een dinosauruspakje. 'Ah wat lief!' Zeg ik blij. We gaan helemaal los en komen de winkel uit met twee tassen vol babykleren. 'Zullen we nu naar de juwelier gaan? We moeten een ring kopen, een afspraak maken bij de gemeente, neuken en dan 9 maanden wachten.' Zegt Hicham serieus. 'Shut up loser. Kom we gaan nog even naar de Action.' Zeg ik. 'Wat moet je nu weer bij de Action?' Vraagt hij zuchtend. 'Omdat meneer misschien vinden we iets voor ons huis.' Zeg ik. 'Wat?' Vraagt hij meteen. 'Misschien wat fotolijstjes of beeldjes voor ons huisje als we getrouwd zijn toch?' Leg ik uit. 'Oke kom we gaan naar de Action.' Zegt hij en trekt me mee naar de Action. Lachend druk ik een kus op zijn wang en loop hem achterna. 

Eenmaal bij hun thuis aangekomen hou ik een hele shoplog voor Amira. Dan ga ik naast Hicham zitten en kijk naar Yara die in zijn handen ligt. 'Please kom trouwen.' Zeg ik smekend en kijk hem verliefd aan. 'Herinner je de geboorte nog?' Vraagt Amira dan. 'Oh ja. Never mind.' Lach ik. Hicham rolt met zijn ogen en kijkt naar Yara. 'Ugh ik wil er gewoon eentje. Kom trouwen. Kom neuken.' Zegt Hicham en kijkt me zielig aan. 'Niet overdrijven. Ik heb gezien hoe zij uit haar kwam en hell no.' Zeg ik en rol met mijn ogen. 'En hoe.' Lacht Amira. 

In m'n eentje maak ik het avondeten voor iedereen. Amira's moeder dekt de tafel en al snel zit iedereen aan tafel. Na het eten plof ik op Hichams bed neer en hij helpt me met leren. Na het leren ga ik naar Amira en knuffel met Yara. 'Kan ik even gaan douchen? Ik zweet de hele dag al en ik heb niet kunnen douche of slapen door Yara. Ze is zo aanhankelijk.' Zegt Amira kibbelend. 'Tuurlijk. Neem je tijd. Ik regel Yara.' Zeg ik en glimlach. Ze glimlacht en loopt weg. Ik app Hicham dat hij moet komen en niet veel later zitten we samen op bed met Yara te spelen. 'Ze is mooi he.' Zeg ik en kijk naar haar. 'En zo klein nog.' Zegt Hicham en drukt een kusje op haar wang. 'Ik hou van je. En ik weet niet wanneer we gaan trouwen enzo, maar ik wil echt kids met je.' Zeg ik. 'Ik ben druk bezig geweest met huizen zoeken. Het is moeilijk te vinden deze tijd. Ik ben echt bezig met onze toekomst.' Zegt hij. 'Ik kan niet wachten tot we samenwonen.' Zeg ik en druk een kusje op zijn lippen. Ik kijk naar Yara en glimlach automatisch. Ze is in slaap gevallen. Ze is zo perfect en puur. Wat een prachtig kind. 


Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu