23.0

614 38 13
                                    

'Ze wordt al zo snel groot.' Zeg ik en kijk verliefd naar Nala. Hicham negeert me en blijft gewoon met zijn spelletje bezig. 'Gaan wij ook een kat nemen?' Vraag ik en duw hem. 'Je hebt al eentje hoe bedoel je?' Vraagt hij grijzend. 'Nee Nala woont hier. Eentje voor ons huis.' Zeg ik. 'Hij bedoelt je pussy Yasmina. Je moet echt aan je dirty jokes gaan werken jezus.' Zegt Amira terwijl ze Yara verschoond. 'Ooh. Ew.' Zeg ik en sla Hicham. Hij moet lachen. 'Dus we nemen een kitten?' Vraag ik. 'Ja, ja we zien wel.' Zegt hij afwezig. 'Of twee?' Vraag ik snel. 'Niet overdrijven nu.' Zegt hij en kijkt me fronsend aan. 'Goed genoeg.' Lach ik. Hij reageert niet. 'We moeten zo gaan he.' Zeg ik tegen Amira. 'Naar waar gaan de dames?' V raagt Hicham en kijkt me nieuwsgierig aan. 'Mina en ik laten onze nagels doen.' Zegt ze. 'Zijn jullie beide ongesteld dan?' Vraagt hij. 'Dat soort dingen hoor je niet te vragen Hicham.' Zegt Amira en kijkt hem raar aan. 'Hoe bedoel je? Dit is mijn verloofde nu he. Ik mag alles vragen nu.' Zegt hij en doet zijn arm om me heen. 'Niet overdrijven nu. Dat kan pas nadat we seks hebben gehad.' Zeg ik en duw hem weg. 'Hoezo?' Vraagt hij en kijkt me vreemd aan. 'Dan heeft zeg  ze geen schaamte meer voor je. Dan heb je al shi gekke dingen meegemaakt.' Zegt Amira serieus. Ik moet ervan lachen en negeer Hichams domme kop. 'Ja we zijn ongesteld Hicham get over it.' Zeg ik lachend. 'Wat voor schaamte?'  Vraagt hij dan. 'Laat maar.' Lach ik. 'Ik wil weten.' Gaat hij door. 'Ik ben beneden. Mina schiet op.' Zegt Amira en loopt met Yara naar beneden. Hicham kijkt me afwachtend aan. 'Ewa gewoon jonge. Stel niet zulke vragen' Lach ik. 'Nee, nee uitleg.' Lacht hij. Ik kijk hem vermoeid aan. 'Zeg nou.' Smeekt hij zowat en kijkt me zielig aan. 'Ewa je hebt me geluiden horen maken enzo dan. En me lichaam gezien. Kijk ik weet ik ben gewoon lekker, maar is anders.' Zeg ik. Voor ik het weet pakt hij mijn handen vast en springt half  op me. 'Inderdaad, ik ga je heerlijk horen kreunen.' 'Oke klaar kop dicht.' Zeg ik en duw hem van me af. 'Nee jonge wat klaar. Zie je die ring aan je dikke vinger? Ik own jou nu.' Zegt hij en springt weer op me. 'Bitch please. Ik own jou en dat al zonder ring. Niemand ownt mij behalve ik.' Zeg ik en duw hem weg. 'Mijn god wat hou ik van je. Tering lekkerding.' Zegt hij en duwt me terug. 'Shut the fuck up je bent mijn bitch.' Daag ik hem uit. 'Kijk nu vraag je er gewoon voor om gespankt te worden.' Zegt hij met een grijns en slaat me op mijn bil. 'Mattie haal je hand weg voor ik hem in je kont duw.' Waarschuw ik hem. 'Ik hou van je. Grote praatjes zoals altijd.' Lacht hij en spankt me weer. 'Hell no.' Zeg ik en duw hem van het bed af. 'Dat was het zeker waard.' Lacht hij vanaf de grond. 'Loser.' Lach ik en help hem overeind. We horen Amira hard roepen. 'Je moet gaan.' Lacht Hicham. 'We gaan vanavond uit remember it. Ik heb een nieuwe jurk gekocht en hij moet getoond worden.' Zeg ik zelfverzekerd. 'Wat jij wilt schoonheid.' Zegt hij. 'Schattig dat je denkt dat je, je boner kan verbergen.' Lach ik en druk een kus op zijn lippen. 'Kon het proberen.' Lacht hij. Lachend loop ik naar beneden. 

Na een heerlijke pedicure zijn Amira en ik wat gaan drinken. We zitten nu in de supermarkt om effe wat boodschappjes te gaan doen. Nadat we dat gedaan hebben lopen we terug naar haar huis en help ik haar met alles opruimen. Terwijl zij Yara melk geeft stofzuig ik de boel. Ik loop naar boven en kijk of Hicham er is. Hij is er niet, dus ik loop terug naar beneden. Ik kijk even tv en vertrek dan ook naar huis. Ik bel even met Hicham, die blijkbaar met wat vrienden is, en thuis aangekomen begin ik met me klaarmaken voor onze date. Ik heb een super leuke, nieuwe, zwarte jurk. Hij is wat strak, maar dat vind ik prima voor nu. Hij staat me echt goed al zeg ik het zelf. Ik doe mijn make-up en haren en maak daarna wat foto's. Ondertussen hoor ik Hicham al met mijn vader praten. Ik spuit nog wat parfum op en loop dan naar beneden. 'Je ziet er mooi uit.' Zegt Hicham en staat op. Hij heeft een bos bloemen in zijn handen. 'Thanks en aahw thanks deze zijn zo mooi. Ik ga ze even in het water zetten en dan kunnen we weg.' Zeg ik. Mijn vader knipoogt naar me en lachend loop ik naar de keuken. Ik zet de bloemen in een vaas en loop dan terug. 'We kunnen gaan.' Zeg ik en kijk afwachtend naar Hicham. Hij en mijn vader zitten zowat in de tv naar die domme voetbal te staren. 'Loop voordat ik je uithaal Hicham niet grappig doen.' Zeg ik pissig. 'Klein stukje.' Probeert hij. Ik kijk hem dodelijk aan en braaf staat hij op. 'Veel succes met haar. Het is een pittige dame.' Lacht mijn vader. 'Dat ben ik niet!' Ga ik in de verdediging. 'Yes u are.' Lacht Hicham. Ik kijk hem boos aan. 'Ik hou van pittig.' Zeg hij dan. 'Je houd blijkbaar ook van klappen. Yallah loop. Bye papa.' Zeg ik en loop het huis uit. Ongeduldig wacht ik voor zijn auto. Relaxed loopt hij erheen en ik stap meteen in. 'Laat me je eens goed begroeten.' Zegt hij als hij naast me komt zitten. 'Je bent zo irritant.' Zucht ik en rol met mijn ogen. 'Toch hou je van me.' Zegt hij amuserend en drukt zijn lippen tegen de mijne. 'Yeah I do.' Lach ik onschuldig en zoen hem weer. 'Yallah let's go voor je pa opeens uit het raam kijkt.' Zegt hij en start de auto. Ik moet lachen en pak zijn hand. 'Hij staat me goed he.' Zeg ik als hij naar mijn hand kijkt. 'Zekers.' Zegt hij en rijdt weg. 


Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu