28.0

596 36 10
                                    

Ik open mijn ogen door zonlicht in mijn gezicht en rek me uit. Ik gil hard als ik naar rechts kijk en dan opeens Hicham met een eng masker zie. 'Ik haat je! Ik haat je! Waarom zou je dat doen?' Vraag ik en sla hem hard. Hij gaat helemaal stuk. 'Je bent echt het slechtste vriendje ooit.' Zeg ik en gooi mijn kussen naar hem toe. 'Man, echtgenoot, husband. Ik ben je man nu, niks te vriendje.' Zegt hij en kijkt me amuserend aan. 'Een fucking slechte man dan! Tering jong.' Zeg ik en duw hem. 'Mwah mattie we staan quite. Ik moet vanaf nu elke dag wakker worden naast jou lelijke slangengaar. Je lijkt op Medusa man hoe bedoel je?' Vraagt hij lachend. 'Duivel. Jij bent de duivel.' Zeg ik en steek mijn middelvinger op. Ik sta gapend op en maak mijn haar los. 'Stop met het staren naar mijn reet, cause you ain't gettin it.' Zeg ik terwijl ik mijn haren kam. 'Waarom?' Vraagt hij kinderachtig. 'Kop dicht stomkop.' Zeg ik en rol met mijn ogen. 'Maar ze zien er zo sappig uit. Ze roepen me. Hicham pak me. Hicham spank me.' Zegt hij met een vreemd stemmetje en stopt zijn gezicht tegen mijn billen aan. 'Hicham flikker op.' Lach ik en duw hem weg. Hij valt op de grond en kijkt me zielig aan. Ik steek mijn middelvinger op en voel al snel zijn hand op mijn bil. 'Flikker op.' Zeg ik en loop van hem weg. 'Baby.' Zegt hij en loopt me achterna. Hij trekt me bij mijn pols naar zich toe en kijkt me amuserend aan. 'Waarom moet je zo lekker eruitzien?' Vraag ik zuchtend. Hij moet lachen en zoent me. 'Ik maak eerst mijn haar vast en dan pas.' Zeg ik en duw hem weg. Afwachtend kijkt hij me aan. Ik doe mijn haar in een paardenstaart en spring op het bed.

'Nee ik wil naar het zwembad vandaag.' Zeg ik. 'Of we kunnen weer naar de zee? Remember het perfecte strand?' Vraagt Hicham. 'Nee ik wil naar het zwembad.' Zeg ik. 'En ik naar het strand.' Zegt Hicham vastbesloten. 'Dan zie ik je vanavond. Have fun.' Zeg ik en loop naar het zwembad toe. Als Hicham naar de zee gaat en ik hier ben, heb ik misschien wat rust. Hicham is leuk enzo, maar hij praat zoveel. Ik leg mijn handdoek op de stoel neer en neem plaats. Ik kijk voor me en geniet van alles. Na zo'n vijf minuten verveel ik me. Ik mis Hicham. Dit is saai. Ik mis zijn irritante kop. Hij is tenslotte wel mijn man. Verveeld kijk ik om me heen en glimlach als ik Hicham met een dienblad zie aanlopen. 'Wat doe jij hier?' Vraag ik opgewekt en ga rechtop zitten. 'Mattie je bent en blijft mijn wifey. Kan je niet hierzo alleen laten chillen.' Zegt hij en legt het dienblad vol vers fruit neer. 'Ik hou van je.' Zeg ik en kus hem kort. Hij komt bij me zitten en geeft me mijn smoothie aan. 'Om eerlijk te zijn ben je precies op tijd. Ik verveelde me rot. Blijkbaar mis ik jou domme kop al snel.' Zeg ik lachend. 'Of course you do.' Lacht hij en drukt een kusje op mijn lippen.

Ik trek een strakke, witte jurk aan. Het heeft een open rug en is niet heel erg lang. Ik trek er hakken onder, gewoon om het nog vrouwelijker te maken en lak mijn nagels. Ik besluit enkel rode lipstift te zetten en breng mijn haren in model. Ik maak enkele foto's en spuit dan nog een snufje van mijn duurste parfum. Ik loop de badkamer uit naar Hicham en kijk hem afwachtend aan. Hij kijkt van zijn mobiel af en scant me grondig. 'Wie ben jij en waar is mijn vrouw? Ze draagt waarschijnlijk een joggingsbroek en een veel te grote hoodie.' Zegt hij charmant en staat op. Hij pakt mijn hand en bekijkt me goed. 'Shut up.' Lach ik. 'Laat me je bekijken.' Zegt hij en laat me een rondje draaien. 'I look sexy right?' Vraag ik lachend. 'Ewa i'm dying. Let me fuck you. Laat me je kleuren ervan afscheuren.' Zegt hij en bijt op zijn onderlip. 'Dat mag als we terug zijn.' Lach ik. 'En ik zal elke minuut een stukje meer doodgaan.' Zegt hij zielig. 'Shut up loser.' Lach ik. 'Mijn lippen worden vast rood, maar ik ga dood.' Zegt hij en zoent me wild. Mijn handen gaan door zijn haren en de zijne glijden naar mijn billen. Hij weert af en kijkt me zielig aan. 'Klein beetje proeven.' Zegt hij smekend. 'Straks.' Lach ik. 'Maar ik verlang naar je schatje.' Gaat hij zielig door. 'Straks.' Herhaal ik en kijk hem streng aan. 'Oke, oke mama.' Zegt hij en kijkt me amuserend aan. 'Nah ik gebruik de pil, dus don't worry.' Zeg ik en laat hem los. 'Ewa nog eventjes.' Zegt hij en trekt me terug. Lachend kijk ik hem aan. 'Vanavond ga ik jou leren dansen. Hoe kan je eigenlijk niet dansen?' Lacht hij. 'Ik ben gewoon het stijve type.' Lach ik. 'Nah beide hebben we gezien dat het niet zo is. Hoe kan je op me dick rijden als de beste, maar niet dansen?' Lacht hij. 'Het is ook goed als je die dingen niet met iemand bespreekt.' Lach ik. 'Iemand? Ik praat tegen jou.' Zegt hij. 'Ook niet met mij. Wat in bed gebeurd, blijft daar.' Zeg ik. 'Eigenlijk gebeurde dat in de sauna.' Gaat hij tegen me in. 'Kop dicht.' Zeg ik en rol met mijn ogen. Hij moet lachen en legt zijn handen op mijn heupen. 'Laten we gewoon maar gaan.' Zeg ik. 'Nope madame moet leren dansen.' Zegt hij en beweegt mijn heupen met zijn handen. Met tegenzin probeer ik te volgen. 'Zie je. Het lukt wel. Soort van.' Lacht hij als we eenmaal op de maat van helemaal niks eigenlijk aan het dansen zijn. 'Oke we gaan. Ik heb zin in eten.' Zeg ik en trek hem mee. 'En ik in jou, maar dat heb ik ook niet gekregen of wel?' Vraagt hij en kijkt me grijzend aan. Ik rol met mijn ogen. 'Oh pak eens mijn tasje.' Zeg ik en wijs naar het bed. 'Heks.' Zegt hij en loopt terug. Met een glimlach neem ik hem aan en pak zijn hand.

Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu