29.0

549 36 10
                                    

'Zullen we dat doen? Of nee jetski!' Zeg ik enthousiast als we het strand oplopen. 'Tranquille schatje. We doen alles wat je wilt.' Zegt hij relax. Blij kijk ik naar het water. 'Welke eerst liefje?' Vraagt Hicham me. 'Uhm surfen, nee in die bootje, nee eerst jetski.' Zeg ik twijfelend. 'We hebben geen haast.' Lacht hij. Ik denk even na. 'Ja surfen.' Zeg ik en glimlach. 'Ik regel het dan wel. Kom je mee of blijf je hierzo?' Vraagt hij. 'Regel het maar. Ik ga me even insmeren.' Zeg ik. Hij drukt een kusje op mijn lippen en knijpt in mijn kont. Ik doe hetzelfde en kijk hem amuserend aan. Hij spankt me en kijkt me waarschuwend aan. 'Waag het niet.' Zegt hij en loopt lachend weg. Ik leg onze handdoeken op de stoelen neer en doe mijn jurk uit. Vandaag heb ik een blauwe bikini. Ik pak de zonnebrand en smeer me in. 

Na een halve dag leuke dingen doen zitten we weer in onze kamer. 'Zullen we naar de sauna? Of een massage?' Vraag ik terwijl ik bezig ben met mijn kleren uitdoen om te gaan douchen. 'Nee trouwens pak je spullen in. We krijgen een andere kamer.' Zegt Hicham dan. 'Wat? Hoezo?' Vraag ik meteen. 'Laat je kleren aan. Luister gewoon.' Zegt hij en staat op. Vragend doe ik mijn kleren terug aan. Hij is bezig met alles in de koffers en tassen proppen en ik help hem, alleen op een nette manier. We worden opgehaald door iemand die onze spullen op een kar legt en ons begeleid. Na vijf minuten open zijn we in een heel ander deel van het resort aangekomen en krijgen we onze pasjes voor de kamer. We geven hem een fooi en hij vertrekt weer. Ik besluit voor deze keer niets te vragen en kijk de kamer rond. Het is een zelfde soort kamer. De badkamer is wel groter en heeft een grote bubbelbad en douche. We hebben onze eigen kleine balkon met een mooi uitzicht op de zee en het zwembad en erin staat een grote jacuzzi. Er zitten gordijnen bij het raam, dus als we willen kan niemand ons hier zien.  'Hoe heb je dit geregeld?' Vraag ik en spring in Hichams armen. 'Cool he?' Vraagt hij lachend. 'Mattie hier gaan we seks hebben, en daar, en in het bubbelbad.' Zeg ik opgewekt. 'Gaan we daar alvast mee beginnen dan?' Lacht Hicham. 'Doe die gordijnen eens dicht. Ja, nadat ik even heb genoten van de jacuzzi.' Zeg ik blij en kleed me uit. Zodra hij de gordijnen heeft dichtgedaan steekt hij wat kaarsjes op en bekijkt me. Ik lig al naakt in de jacuzzi. 'Naaktzwemmen is geweldig. Zo vrij.' Zeg ik blij. Lachend kleedt hij zich uit en komt er dan bij. 

Het is inmiddels enkele uren later en we hebben beide weer kleren aan. We liggen een film te kijken in de jacuzzi met burgers en frietjes. 'Bezorgen ze hier ook nachos?' Vraag ik met een volle mond. 'Hoe wil je in bad nachos eten?' Lacht Hicham. 'Dan moeten we zo ons omkleden.' Zeg ik. 'Ja cool dan doen we een drankje. Ze hebben hier ook een show ofzo volgens mij straks.' Zegt hij. 'Kapot leuk.' Zeg ik en neem nog een hap van mijn burger. Hij pakt mijn milkshake en neemt een slok. Meteen kijkt ik hem dodelijk aan. 'Wat?' Lacht hij. 'Die is van mij.' Zeg ik. 'Het is maar een slokje.' Zucht hij. 'Een slokje van mijn milkshake.' Zeg ik. 'Mattie zeik niet zo. We bestellen gewoon nieuwe als die op is.' Zegt hij en rolt met zijn ogen. 'Het gaat om het principe.' Zeg ik. 'Welke principe nu weer a hoofd? Principe van we neuken, maar ik mag geen slokje van je domme milkshake?' Vraagt hij. 'Het is geen domme milkshake!' Zeg ik boos. 'Je bent zo kinderachtig.' Zucht hij. 'Nee jij bent kinderachtig!' Zeg ik. 'Ewa storm weg dan.' Daagt hij me uit. 'Waarom zou ik weg moeten stormen? Waarom jij niet?' Vraag ik. 'Omdat ik niet boos ben.' Lacht hij. 'Nou ik ga niet weg. Anders eet je alles op!' Zeg ik standvastig. 'Ik ben jou niet.' Mompelt hij. Ik kijk hem boos aan en kus hem. 'Waar hadden we ook alweer ruzie om?' Vraagt hij hees. 'Boeit me niet eens.' Zeg ik en ga op zijn schoot zitten. 'Laten we eerst onze prioriteiten wegzetten.' Zegt hij en legt het eten op het kastje naast ons neer. Hij neemt nog een grote slok van mijn milkshake. 'Hicham!' Zeg ik chagrijnig. 'Wat?' Vraagt hij lachend en slaat me op mijn kont. 'Hierna wil ik wel een nieuwe milkshake bij mijn nachos.' Zeg ik. 'Dan krijgt mevrouw dat.' Zegt hij en kijkt me goed aan. Ik druk mijn lippen op de zijne en laat mijn handen door zijn haren gaan.



Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu