50.0

579 39 22
                                    

Pov Hicham

'Tada en kijk eens. Allemaal alleen voor jou. Neem plaats mijn vrouwtje.' Zeg ik tegen Yasmina die net wakker is en kijkt naar een tafel vol eten. 'Waar is iedereen?' Vraagt ze gapend. 'Weg van hier. Vandaag is voor jou en mij.' Zeg ik en laat haar zitten. 'Waarom?' Lacht ze en begint met eten. 'Omdat jij mevrouw de mooiste vrouw ter wereld ben.' Zeg ik en pak haar hand.

Haar hand zit trouwens vol met aardbeien, dus ze kijkt me chagrijnig aan, waardoor ik meteen loslaat en glimlach.

'Wat heb je gedaan? Want als je vreemd bent gegaan i swear gonna fuck u up.' Zegt ze fronsend.

En ik ga niet zeggen dat ik beetje bang voor haar ben, maar ik ontken het niet.

'Wie heeft het over vreemdgaan? Tuurlijk ben ik niet vreemdgegaan. Doe normaal joh.' Zeg ik snel. 'Waarom praat je zo snel? Je bent vreemd gegaan hé. Laat me dit eten daarna pak ik je.' Zegt ze en eet door.

Zie je, scary asf. Bitches be crazy.

'Je bent gestoord. We krijgen een kindje samen. Ik heb niks gedaan en zal niks doen.' Lach ik. 'Waarom praat je dan zo snel?' Vraagt ze fronsend met een volle mond. 'Omdat je voor een vrouw best wel eng bent. Op een goede manier eng.' Zeg ik snel. Ze moet ervan lachen.

Na het eten ruim ik op en assisteer mijn vrouwtje naar het zwembad. 'Massage?' Stel ik voor. 'Is het onze trouwdag ofzo?' Lacht ze. Ik pak de babyolie uit het kastje en smeer het op haar grote buik.

'En kijk eens mevrouw.' Zeg ik als ik vers gesneden fruit naar Yasmina breng. 'Oke kunnen we stoppen met deze rare show en gewoon normaal doen?' Lacht ze en drukt een kusje op mijn lippen. 'Wat jij wilt mijn vrouwtje.' Zeg ik en neem een stukje mango. 'Weird.' Lacht ze. 'Shut up.' Lach ik en druk een kusje op haar lippen.

Ze heeft fantastische lippen. Hoe vaak ik ze proef, hoe beter ze worden.

'Waarom staar je me zo dom aan?' Lacht ze dan. 'Hoe bedoel je dom? Dat is gewoon mijn gezicht.' Lach ik. 'Ohja.' Lacht ze. Ik rol met mijn ogen, waardoor we beide harder moeten lachen. 'Ik waardeer je gewoon. Ik waardeer je als vrouw en mens zijnde.' Zeg ik.

Dat als mens zijnde moest. Als man leer je al te snel dat je duidelijk moet zijn met woorden. Ik bracht een keer het stoppen met werken om het kind op te voeden op en ik ging bijna dood. Het leven als een echtgenoot is gevaarlijk.

'Ik ben zo blij dat je dat zegt, want ik twijfel zo erg aan mezelf deze zwangerschap. Like doe ik het wel goed? Eet ik genoeg groente en fruit? Dat soort shit en het maakt me kapot.' Zegt ze dan huilend. 'Oh nee schatje nee. Je bent perfect en doet alles geweldig. Power woman.' Zeg ik en neem haar in mijn armen.

Zei het toch. Bitches be crazy. Ene moment zitten ze te lachen en de andere gaan ze dood van het huilen. Crazy.

Dat gejank heeft aardig lang geduurd. Gelukkig heb ik het voorbereid en heb chocola en aardbeien ingekocht. De chocola smelt ik en de aardbeien snijd ik door de helften. Heb haar maar enkele keren zo tevreden gezien. Mwah enkele keren is ook grof gezegd. Zo kijkt ze elke keer na seks. En afgemaakt natuurlijk.

De rest van de dag chillen we hem bij de zwembad. Ik bestel pizza's en het is heerlijk om gewoon even met elkaar te zijn. Hoewel ze een tikkende tijdbom is tho. Ik geef haar een massage en we eindigen dan uitgeput op de bank. 'Pak eens een deken.'

Tot de dag van vandaag begrijp ik nog steeds niet waarom ze me altijd, maar dan ook altijd commandeert. Like, i'm your husband not your dog. Bitches be crazy zoals ik al zei.

Ik doe braaf wat er gezegd word en laat haar tegen me aankruipen terwijl ik de deken over ons heen doen. 'Deze?' Vraagt ze. Ik kijk naar de tv. Een romantische film. 'Ja leuk schat.' Zeg ik braaf.

Wat hebben vrouwen met deze verdomde romantische films? Zo tering standaard en cliché. In het midden jankt ze altijd en slaat me. Dan is ze weer verliefd en kijkt hoe de hoofdpersonen elkaar aflebberen. Bitches be crazy.

Love u like a friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu