Pov Hicham
'Gaan jullie niet mee?' Vraag ik aan Yasmina en Amira die samen hun nagels aan het doen zijn ofzo. 'Nee en praat niet zo hard Yara slaapt.' Sist Amira. Ik rol met mijn ogen en kijk Yasmina vragend aan. 'Nee we hebben een spadagje. Veel plezier.' Zegt Yasmina. 'Oke cool. Dan ga ik naar de boys. Zeg maar wanneer jullie me nodig hebben.' Zeg ik en pak mijn tas. Ik druk een kus op Yasmina's wang en vertrek.
Op het strand tref ik de jongens aan. 'Hicham proef, proef.' Zegt Imad en geeft me een stuk meloen. Ik neem een grote hap. 'Deze is zoet man. Heerlijk.' Zeg ik en neem nog een hap. Ik pak er nog eentje en schuif aan tafel aan. 'Yallah Hicham is er nu kunnen we beginnen.' Zegt Mo en geeft me een stapeltje kaarten. 'Zied laat me jullie afmaken.' Lach ik en kijk naar mijn kaarten. Tijdens het potje kaarten staart er een vrouw steeds naar me. Het is fucking irritant. Begrijp me niet verkeerd. Het is een mooie dame in haar roze bikini, maar no thanks. Op een gegeven moment irriteer ik me zo erg dat ik haar in haar ogen aankijk. Ik laat mijn hand zien en wijs naar mijn ring. Ze knikt goedkeurend en glimlacht. 'Wazebbi je bent getrouwd!' Zegt Imad dan en geeft me een klap op mijn achterhoofd. 'Hoe bedoel je ik gaf aan dat ik getrouwd was!' Lach ik. 'Of hij gaf haar zo sneaky zijn nummer.' Lacht Karim. 'Emshoema!' Lacht Imad. 'Niets van aantrekken. Deze sukkels weten niet hoe het is om loyaal te zijn.' Zegt Younes me. 'Wazebbi wat weet jij van loyaal zijn?' Springt Mo ertussen. 'Je bent al sinds je geboorte single asah.' Lacht Imad. 'Gaat om het principe gozer!' Lacht Younes. 'Principe je moer.' Zegt Karim. 'Zied speel, speel jeh haters.' Lach ik. 'Principe zegt 'ie dan.' Lacht Imad. 'Ga terug naar school jongen.' Zegt Younes terug. 'Hbo asahbi niet eens proberen te komen.' Zegt Imad en gooit gangsigns. 'Ga weg met je dikke vingers.' Lach ik. 'Net worsten.' Lacht Younes. 'Kleine wortels hoe bedoel je?' Lacht Mo. 'Dikke.' Gooit Karim ertussen. 'Deze hoef ik niet eens te pikken.' Zegt Imad en staat op. Hij klopt op zijn buik en houdt hem in. 'Je word helemaal blauw asah.' Lacht Younes. 'Haal adem, haal dikke.' Lacht Mo. Lachend gaat Imad weer zitten. 'Yallah speel. Ik win bijna.' Zegt Karim dan. 'Jij wint? Je moest mijn kaarten eens weten Wazebbi.' Zeg ik en ga verder met het potje.
'Gooi tering balzak!' Roept Karim naar Imad. Imad negeert hem en praat verder met het meisje. 'Yeh bolle gooi die bal!' Roep ik. Imad kijkt me dodelijk aan en gooit de bal, waarna hij verder praat met het meisje. De bal komt echter niet bij mij, maar op een vrouws hoofd. We moeten keihard lachen, waardoor Imad omkijkt en een boze vrouw die hem aankijkt. Ze zegt wat in het Spaans en rolt met haar ogen. We moeten allemaal hard lachen, behalve Imad aangezien hij ook nog zijn chick verliest. Ze zwemt de andere kant op en Imad kijkt ons chagrijnig aan. 'Gooi die bal nou maar!' Roept hij boos. Lachend gooi ik de bal naar Mo.
'You got this!' Motiveert Karim me. 'Zied ik wil lachen.' Zegt Mo. 'Moge de beste winnen.' Zegt Imad tegen mij. 'Je moer ik maak je af.' Zeg ik en kijk naar de halve pizza die ik moet opeten. 'Op jullie plaatsen. Start!' Roept Younes. Op dat moment beginnen Imad en ik de pizza kapot snel te eten. Ik prop alles in mijn mond en slik het zonder te kauwen door. Ik stik bijna, maar ga door. Ik ben twee seconden langzamer dan Imad en met ze alle juichen en springen ze. 'Ik had niet moeten springen.' Zegt Imad en kots vol op de grond. 'Gatverdamme.' Zeg ik en sprint naar de andere kant. 'Tfoe man viezerik.' Zegt Karim walgend. 'Houd jullie bekken en geef me water.' Zegt Imad en kots het uit. 'Winnaar lachen.' Zegt Younes en pakt zijn mobiel. Ik ga naast kotsende Imad staan en lach voor de foto. Imad slaat me en lachend maakt Younes de foto. 'Kijk je ziet gewoon die kots nog vliegen.' Lacht Younes hard.' Kijken!' Zegt Karim meteen en springt erbij.
Terwijl Mo zijn boxer omwisselt met een droge aangezien we net gezwommen hebben pakt Imad zijn korte boek. 'Gozer!' Roept Mo en rent in zijn boxer achter hem aan. Twee sukkels op het strand vol met mensen. De ene ziet er gewoon uit en de ander in zijn oranje boxer. We gaan allemaal stuk en zeker als Mo Imad inhaalt en hem takelt. Imad valt hard op het zand en trekt Mo mee. Ik trap de bal naar ze toe en kijk er lachend naar. De bal komt tegen Mo's achterhoofd waarna hij zijn korte broek aantrekt en achter mij aanrent om me terug te pakken.
We doen nog een drankje in een restaurant en gaan dan ieder onze eigen weg. Op de camping zie ik Amira zonnen, Jamal voetballen met wat kids en Yasmina in het water met Yara. Ik loop naar Yasmina heen en kijk ze vanaf de kant aan. 'Hee oompie.' Zegt Yasmina en zwaait met Yara's handje. Lachend speel ik mee en druk een kusje op Yasmina's lippen. Dan loop ik terug naar Amira en ga naast haar zitten. 'Hoe was jullie dag?' Vraag ik aan haar.' Heerlijk gerust. Verder niet praten ik luister iets.' Zegt ze en doet haar oortje weer in. Ik rol met mijn ogen en ga languit liggen. Ik sluit mijn ogen en geniet van de koele lucht.
JE LEEST
Love u like a friend
RomantikEen typisch verhaal over een jongen die gefriendzoned is door een meisje. Ze zeggen dat men nooit uit de friendzone kan komen?🤔