Pov Yasmina
Ik open mijn ogen door luid gezang. 'Sinds wanneer zing jij zulke liedjes?' Vraag ik verbaasd. 'Sinds ik kan praten schatje.' Lacht Hicham en zingt Adele verder. 'Weird.' Lach ik en rek me uit. Hij draait zich om en zingt overdreven mee. 'Dat doet zeer aan mijn oren.' Lach ik. Hij springt op bed en zingt expres hard door. 'Shut up.' Lach ik en duw hem van me af. 'Make me.' Daagt hij me uit. Ik rol met mijn ogen. Lachend zoent hij me. 'Nope can't do.' Zeg ik dan als hij verder wilt gaan. 'Een beetje.' Probeert hij zielig. 'Nee er zijn mensen in dit huis.' Zeg ik vastbesloten. 'Wat nou als ik je mond dicht hou? Dan hoort niemand je. Kom op. We doen stilletjes.' Dringt hij aan. 'Waarom ben je zo sexy? Ugh. Yallah doe de deur maar op slot en pak een condoom.' Zeg ik. 'Moet dat? Skin to skin baby.' Zegt hij en draait de deur op slot. 'Oke ik ga wel weer slapen.' Bluf ik. 'Oke, oke!' Zucht hij en gooit een condoom naar me toe. 'Ik heb er geen nodig. Jij wel volgens mij.' Lach ik. Hij rolt met zijn ogen en trekt zijn broek uit. 'Eentje heeft er zin in.' Lach ik. 'Al hard kijk.' Zegt hij en streelt zijn boner. 'Kom nou maar stomme loser.' Lach ik.
Ik loop terug naar de keuken om alles even af te wassen. Als ik terugloop zie ik een dweil staan. 'Waar is jullie stofzuiger?' Vraag ik. 'Boven in de kast naast mijn kamer.' Zegt Amira me. 'Ga je stofzuigen?' Vraagt Hicham. 'Yup daar heb ik zin in. Thanks mier.' Zeg ik en loop naar boven. Ik haal de stofzuiger en doe mijn oortjes in met een lekker muziekje. Ik stofzuig heel de bovenverdieping en dweil de boel dan. Dan stofzuig ik beneden en dweil daar dan. Vermoeid loop ik naar boven en neem een lange douche. Daarna kleed ik me om. We blijven gewoon thuis vandaag, dus ik besluit ik een short aan te doen. Hij is best wel kort, dus handig dat we gewoon thuisblijven. Dan trek ik een shirt aan van Hicham en laat mijn haren loshangen. Ik breng wat lipgloss aan en spuit wat parfum. Ik loop naar beneden en zie Hicham met Yara spelen in haar bad. Amira ligt te slapen op de bank. 'Jij ziet er hot uit.' Zegt Hicham als hij me ziet. 'Doe normaal.' Zeg ik en rol met mijn ogen. Ik ga op de bank liggen en sluit mijn ogen. 'Let op Yara ik ga even liggen.' Zeg ik en probeer te slapen.
Pov Amira
Het inmiddels avond en we zitten met ze alle in een café om een drankje te doen. 'Wanneer ga je stoppen met staren en daadwerkelijk met een vrouw trouwen?' Vraagt Karim aan Imad. 'Voor wat moet ik trouwen? Gaat alleen pijn aan mijn zakken doen wollah.' Zegt Imad terug. 'Valt wel mee.' Zegt Hicham. 'Ja ik werk gewoon.' Zegt Yasmina. 'Is anders. Heel die Torrie kost teveel geld. Hoe ga je zoveel kop uitgeven voor een avondje met mensen dansen? Nee man.' Zegt Imad. 'Die begrijp ik wel.' Zegt Younes dan. 'Is eenmalig asah. Is sowieso geldverspilling tho, daarom klein houden.' Zegt Mo. 'Niemand heeft gezegd dat je een mega groot feest moet houden hoor.' Spring ik ertussen. 'Ja, jullie denken dat we zoveel verwachten.' Zegt Yasmina. 'Mee eens, vrouwen zijn best easy in dat soort dingen.' Zegt Karim sarcastisch. Ze moeten allemaal lachen behalve Yasmina en ik. 'Want mannen zijn zo perfect? Jullie geven alleen hoofdpijn man.' Zegt Yasmina dan. 'Hoofdpijn en stress.' Maak ik af. 'That hurts.' Zegt Hicham zielig. Yasmina rolt met haar ogen. 'Kifesh hoofdpijn? We willen alleen seks.' Zegt Karim dan. 'Alleen seks?' Lach ik. 'Jullie verwachten seks, een perfect schoongemaakt huis, eten moet altijd klaar staan en ga zo maar door.' Maakt Yasmina af. 'Nee, maar dat is cultuur he. In de Islam hoort de man de vrouw te helpen met dit soort zaken.' Zegt Younes. 'Ja trouw gewoon met een Hollander Amira wollah.' Zegt Yasmina. 'Hoe bedoel je? Ik help je kapot vaak.' Zegt Hicham dan. 'Ik trouw helemaal niet. Fuck heel die onzin man.' Zeg ik. 'Heb het over het algemeen Hicham. Stel je niet aan.' Zegt Yasmina tegen Hicham. 'Wil je niet trouwen?' Vraagt Younes dan. 'Nope ik hoef geen relatie niks.' Zeg ik. 'Ik snap haar wel. Waarom zou ze?' Vraagt Imad. 'Om gelukkig te zijn?' Zegt Karim. 'Je hoeft niet te trouwen om gelukkig te zijn.' Zegt Mo. 'Nee precies.' Zegt Hicham. 'Iedereen heeft iemand nodig.' Zegt Karim. 'Dat is wel waar.' Zegt Yasmina. 'Ik heb Yara en verder niemand nodig.' Zeg ik. 'En mij.' Zegt Yasmina en kijkt me fronsend aan. 'Jou sowieso.' Lach ik. 'Dus je wilt de rest van je leven alleen blijven?' Vraagt Younes. 'Yup, ik neem wel een kat ofzo.' Zeg ik. 'Katten zijn duivels.' Zegt Mo. 'Jij bent bang voor alles.' Lacht Yasmina. 'Hoe kan je op katten haten man?' Vraagt Imad. 'Katten zijn wel enorm schattig.' Zegt Younes. 'En lief.' Zegt Yasmina. 'Yup, dus ik neem twee katten.' Zeg ik. 'Twee? Yeh kattenvrouw.' Lacht Hicham. 'Wij gaan ook twee nemen, dus wat kom je?' Zegt Yasmina fronsend. 'Klaar, klaar je bent afgemaakt.' Lacht Imad. 'Beter stil zijn voor ze je volledig van deze wereld blaast.' Lacht Mo. Hicham neemt lachend een slok van zijn drinken en zegt niet. 'Dacht ik al.' Lacht Yasmina. 'Nu weet ik ook niet of ik wil trouwen. Kijk Hicham is gewoon helemaal in controle van Yasmina. Ik wil geen bitch van een vrouw worden.' Zegt Imad dan. 'Mee eens.' Zegt Mo. 'Kifesh controle asah? Zo werkt het gewoon.' Zegt Karim. 'Ja, dat heet respect voor je vrouwtje hebben.' Zegt Younes. 'Hoe bedoel je respect? Hicham is haar bitch geworden.' Zegt Imad. 'Ik ben niemand bitch.' Zegt Hicham meteen. 'Je bent wel haar bitch.' Lach ik. 'Mina zeg dan wat!' Zegt Hicham gehaast. Yasmina moet enkel hard lachen. 'Klaar ze wilt niet eens voor je liegen.' Zegt Mo. 'Afgemaakt.' Mompelt Imad. 'Weh overdrijven.' Zegt Hicham. 'Zij weten niks van liefde.' Zegt Karim en rolt met zijn ogen. 'Mee eens, onwetende losers.' Lacht Younes. 'Gozer je bent even single als Imad, Mo en ik hoor.' Zeg ik fronsend. Hij houdt op met lachen. 'Gevuurd.' Lacht Karim. 'Als jullie getrouwd zouden zijn zou je echt haar bitch zijn.' Lacht Imad. 'Dat gaat niet gebeuren.' Zeg ik en rol met mijn ogen. 'Mee eens, stop met zo irritant doen.' Zegt Younes. 'Kontenlikker.' Mompelt Karim. Younes rolt met zijn ogen en steekt zijn middelvinger op. 'Stop 'm in je kont.' Zegt Karim terug. 'Doe dan.' Daagt Imad Younes uit. 'Gatver niet overdrijven.' Zeg ik. 'Jullie zijn zo raar.' Zegt Yasmina lachend. 'Jij ook.' Zegt Hicham en kijkt haar verleidelijk aan. 'Niet eens proberen asah het ziet er niet uit.' Zegt Imad. 'Ik ben kanker sexy hoe bedoel je? Schatje zeg ze dat ik sexy ben.' Zegt Hicham snel. 'Ik denk dat ik even naar het toilet ga.' Zegt Yasmina lachend en staat op. 'Let op Yara, ze slaapt hier.' Zeg ik en duw de kinderwagen naar Hicham. Ik loop met Yasmina mee en lachend frissen we ons op.
JE LEEST
Love u like a friend
RomansaEen typisch verhaal over een jongen die gefriendzoned is door een meisje. Ze zeggen dat men nooit uit de friendzone kan komen?🤔