0.2

2K 86 14
                                    

Instagram'dan o an çıkmış ve internetimi de kapatmıştım. Sık sık elim mobil verimi açmak için telefonuma gitse de odaklanmam gereken en son şeyin bir oğlan olduğunu biliyordum. Gerçi oğlan mıydı o bile belli değildi. Birinin beni sevme ihtimali yoktu. Nereden görüp sevecekti ki? Okuldan mıydı? Okuldaki en paspal kızlardan biriydim. Ayrıca fiziğini güzelce sergileyebilen kızların yanısıra ben göbeğimi kapatabilmek için durmadan sweatshirt giyerdim.

Portuga'nın kim olduğunu bilmesem de kim olabileceği ihtimali durmadan kafamı kurcalıyordu. Mahallemde benimle yaşıt yoktu, bir karşı komşumuz Halil vardı ancak onunla da abi kardeş gibiydik ve böyle bir şey yapma ihtimali yoktu. Bir de sıra arkadaşım Aslı vardı, o ise böyle işsizliklerle uğraşmazdı. Çevrem ise bu kadardı işte. Halil ile Aslı dışında başka arkadaşlarım da vardı ama sadece vakit öldürmek için görüşüyorduk.

Okul çıkışına kadar istemsizce Portuga'yı düşünmüştüm. Bir şey olacağından değildi, yalnızca kendimi onu düşünürken buluyordum. Okul bitince okul servisinde dayanamayıp mobil verimi açtım, ondan gelen mesajlar anında telefonumu titretti. Yanımda üst sınıflardan yalnızca sima olarak tanıdığım bir kız oturuyor olsa da çekindiğim için telefonumun ekranını iyice kendime doğru çevirdim.

yourportuga:

Görüldü yapmasaydın iyiydi

Sonuçta seni seviyorum dedim

Ayıp ayıp

Gençlerde hiç ahlâk kalmamış

yourgingersis:

Bak kimsin bilmiyorum ama komik değil.

Arkadaşlarımdan biriysen seni çok fena yaparım bunu bil.

Eğer değilsen ve böyle şeylerle karı kız tavlayacağını düşünüyorsan uza.

Fazla düşünmeden, içimden geldiği gibi yazmıştım. Sadece bir şaka olduğunu söylemesini istiyordum.

yourportuga:

Karı kız tavlamaya çalışmıyorum

Seni tavlamaya çalışıyorum :)

Anında cevap vermesi beni ürküttü. Kimdi bu?

yourgingersis:

Kim olduğunu söyle ergen.

Yoksa engeli yersin.

yourportuga:

Lan tamam

Sakinn

Kim olduğumu söyleyemem ama aynı okulda olduğumuzu söyleyebilirim

Ve dediklerimin her kelimesinde ciddiyim

Seni seviyorum ben

Okuduğun kitapları tekrar tekrar okuyabiliyor oluşuna bayılıyorum

Altlarını çizersen diğer kelimelere haksızlık olacağını düşünmeni

Şeker Portakalı'nı asla yanından ayırmayışını

Espri kabiliyetini ve laf sokmalarını

Hele ki o kızıl saçlarını

Kısaca seviyorum seni işte

Ekrana bakakalmıştım. Neye şaşıracağımı bilememiştim. Beni sevdiğini iddia etmesine mi şaşırmalıydım yoksa benim hakkımda bu kadar çok şey bilmesine mi? Ne yazacağımı bilemediğimden mesaj birkaç dakika görüldü olarak kaldı. Sonunda düşüncelerimi toparlayıp cevap yazdım.

yourgingersis:

Sapık gibi konuştun farkında mısın?

Hem benimle ilgili bı kadar şey biliyorsan ve bizim okuldaysan mutlaka konuşmuş olmalıyız.

Kimsin söyle işte, uzatma. Canım sıkılmaya başladı çünkü.

Hem o saçlar boya. :)

yourportuga:

Bir boya bir insana

Bu kadar yakışır mı güzelim¿

Ve hiç konuşmadık yemin ederim

Ondan mesaj attım zaten

Sadece çok yüksek sesli konuşuyorsun ve dikkatsizsin

Ondan bu kadar çok şey biliyorum

yourgingersis:

Yalancı.

yourportuga:

Sana olan sevgim üzerine yemin ederim ki

yourgingersis:

Olmayan şeyin üzerine yemin edilmez.

Ayrıca seni tanımıyorum, sana neden güveneyim?

yourportuga:

Çünkü ben sadece beni, her gün yanında taşıdığın Şeker Portakalındaki Portuga'n olarak gör istiyorum

Etrafındakiler seni paramparça ederken bana güven ve sev istiyorum

Her yalanına tamam diyebilirdim ama gece gündüz sıkılmadan okuduğum kitabı böyle ucuz bir numara için kullanmasına izin veremezdim. Kim olduğunu sanıyordu da bu kadar özgüvenli konuşabiliyordu?

yourgingersis:

Portuga'dan bahsetme bile.

Pislik.

Sen kimsin ki sana güveneyim? Kimsin sen?

Kalkmışsın internetten yazıyorsun, bir de artistlik yapıyorsun.

Sana cevap verende kabahat.

Senden olsa olsa Zeze'nin babası olur.

Yallah.

*yourportuga kişisi engellendi*

Portuga | texting | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin