3.6

856 55 1
                                    

Portuga söylediği gibi cidden beni bir hafta boyunca hiçbir şekilde rahatsız etmemişti. Tabi rahatsız etmeyen tek kişi o değildi. Halil ve Aslı da aynı şekilde benden uzak duruyorlar ama söz konusu ikisinin bir araya gelmesi oldu mu bu durumu sorun etmiyorlardı. Onları unutmak, içimde öldürmek istesem de gözlerimin önünde olmaları biraz işi zorlaştırıyordu ve kahretsin ki ne kadar kızarsam kızayım içten içe Portuga'nın haklı olduğunu biliyordum. Biri kalkıp beni tehdit etseydi benim umrumda olmazdı. Beni arkadaşımdan aptal bir yabancının tehdidi ayıramazdı.

Yine de kendimi olabildiğince pozitif tutmaya çalışıyordum. Sonuç olarak o fotoğrafı paylaşan kişiyi öğrenecek, hatta eğer Portuga yalan söylemediyse fotoğrafın tam hâlini bile görecektim. Bu benim için büyük bir şeydi. Taktığım kulaklıklarımla sınıfımızın olduğu koridordaki pencereden bahçeyi izleyerek öğle arasının geçmesini bekliyordum. Cuma günü olmuştu ancak saatler bana inat yavaş ilerliyordu. Gözlerim erkek öğrencilerin üzerinde dolanıyor, hangisinin Portuga olabileceğini tahmin etmeye çalışıyordum ama pek işe yaradığı söylenemezdi. Uzağı göremediğim için yüzlerini bile bulanık bulanık görüyordum.

O sırada bahçede okula henüz gelmiş olan Cemil ile selamlaşan Alptekin'i gördüm. Cemil'i gördüğüne sevindiği belliydi, halbuki beni nasıl da terslemişti pislik. İstemsizce yüzüm düştü. Ona hiçbir şey yapmamıştım ama büyük ihtimalle o da beni yayınlanan o fotoğraftan sonra kötü gözle görüyordu. Üstelik Cemil'in sebepsiz yere suçu benim gibi biri için üzerine aldığına sinirlenmiş olmalıydı. Acaba o Portuga'yı tanıyor muydu? Çok yakın olmadıklarını söylemişti, yine de artık kime güveneceğimi bilmiyordum.

Tam şarkının bittiği kısımda tanıdık bir kahkaha sesi duyunca refleks olarak arkamı döndüm. Aslı ile Halil gülüşerek sınıfa doğru ilerliyorlardı. Pencere kenarında beni gördüklerinde ikisi de yalnızca kısa süreli bir duraksama yaşadı ve hızlıca sınıfa girdiler. Gözlerim dolu dolu önüme döndüm. Portuga'nın söyledikleri yalan olmasa iyi olurdu yoksa bu işin sonu hiç iyi bitmeyecekti. Pencereden uzaklaşırken Instagram'dan Portuga'nın engelini kaldırıp kaldırmadığımı bilmem kaçıncı kez kontrol ettim. İstemsizce durmadan konuşmamızı açıyor, herhangi bir mesaj gelmesini bekliyordum. Sonunda dayanamadığımı fark ettiğimde mesaj attım.

yourgingersis:

Gece yarısı atsan olur mu? Ben sabırsızlanmaya başladım da.

Elimden telefonu çekmeden koridoru turlamaya başladım. Yaklaşık beş dakika sonra mesaj geldi.

yourportuga:

Bir hafta sabrettin

Ama bir gün daha

Bekleyemiyor musun¿

yourgingersis:

Hayır. :(

yourportuga:

Üzgünüm kızıl

Seni gecenin

Bir yarısı üzmeyeceğim

yourgingersis:

Hafta sonu olunca ne farkı olacak ki?

Sonuç olarak üzüleceğim.

yourportuga:

Gece söylersem

Yanına gelemem

Ve o kişilerden

Söylediklerimi sindirmeden

Hesap soramazsın

yourgingersis:

KİŞİLER Mİ?

KAÇ KİŞİ VAR BU İŞİN İÇİNDE?

yourportuga:

Eh

Olay biraz karışık

Benim bile çözmem

Zaman aldı biraz

yourgingersis:

Hem yanıma niye geliyormuşsun?

yourportuga:

Beni görmek istemiyor musun¿

yourgingersis:

Dürüst olmak gerekirse emin değilim.

Hâlâ hiç kimseymişsin gibi geliyor.

Sanki bir hayaletle konuşuyormuşum gibi.

yourportuga:

Karşına çıksam

Fikrin değişir mi¿

yourgingersis:

E yani, doğal olarak.

yourportuga:

Peki karşına çıktığımda

Sana sarılsam

Olur mu¿

Bir kereliğine

Sonra söz

Bir daha beni

Görmek istemezsen

Gölgemi bile

Bulamazsın etrafında

yourgingersis:

Sarılmasan olmaz mı?

Ben biraz gerginim de.

yourportuga:

Kızıl

Lütfen bana

Bir sarılmayı çok görme

Lütfen

Yemin ederim

Sadece bir kez

yourgingersis:

Tamam. Sadece bir kez.

Ne zaman göreceğim seni?

yourportuga:

Sana gerçekleri söyledikten sonraki gün

Önümüzdeki Pazartesi

yourgingersis:

O gün okul var?

yourportuga:

Bir günü benim için

Feda edemez misin¿

Zaten çok hevesin

Olacağını sanmam

yourgingersis:

Of, tamam.

Senin de isteklerin bitmiyor.

yourportuga:

jsjuvhaofjeso

yourgingersis:

Oha, random mu attın sen?

yourportuga:

Denedim :/

yourgingersis:

Şapşal.

yourportuga:

Ben de seni seviyorum kızıl (:

Portuga | texting | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin