3.1

868 55 1
                                    

Bomboş kantinde en önde olmanın keyfiyle "Ben bir kahve alabilir miyim?" dedim tezgahın arkasındaki ablaya. "Şekersiz olsun." Abla onaylar tarzda kafasını salladığı sırada yanıma biri daha geldi. Göz ucuyla oldukça uzun boylu olduğunu gördüm ama ona bakmak yerine parmaklarımla tezgahta tuttuğum ritme odaklandım.

"Ben de bir kahve alayım." Daha önce duyduğum ses ile başımı kaldırdım. Cemil'in arkadaşı simsiyah gözleriyle kantinci ablaya bakıyordu. Gözleri bana kayıyor gibi olunca hemen önüme döndüm. "Bir şey mi diyeceksin?" Başkasına söylediğini düşünmek istesem de ikimizden başka kimse yoktu. Zorla, beni izleyen koyu gözlere döndüm. Önyargısı o kadar belli oluyordu ki bende gözlerimi kaçırma isteği oluşturuyordu.

"Yo." dedim hemen. "Öyle bir an boşta bulunup baktım, pardon." Beni çatık kaşlarla süzdü ama bir şey demedi. Cemil gibi arkadaşlarında da öküzlük genetikti herhalde. Gerçi en son yaptığı jest paha biçilemezdi, eğer öyle bir şey yapmasaydı alacağım ceza sonucunda annemlerin tavrını düşünmek bile istemiyordum. Abla çok geçmeden ikimize de kahvelerimizi uzattı, o benden önce davranıp kahvesini aldı ve yürümeye başladı. Elim yandığından ve kahveyi dökmemek istediğimden bebek adımlarıyla ilerleyen ben ise oldukça geride kaldım ama sık sık kahve içen biri olduğumdan bu duruma alışkındım. Sınıfa gidene kadar elimdeki kahveden başımı kaldıramamıştım.

"Sevgi sana mesaj geldi gülüm." Aslı'nın saçma hitabını boş verip kahveyi masama koydum ve telefonumu elime aldım. O sırada Halil de Aslı ile kaldığı yerden konuşmaya devam etti. Halil'e daha fazla kıyamadığım için trip atamamıştım ve onu da yanımıza çağırmıştım.

0508.......:

Kahveyi biraz daha yavaş taşırsan

Kaplumbağa seni geçecek

Haberin olsun

Telefon numarasını engellemediğimi yeni hatırlıyor olmama şaşırdım ama üzülmedim. Galiba içten içe hâlâ onunla konuşmak istiyordum.

0505.......:

Madem gördün yardım etseydin ya.

Hiç kibar değilsin.

0508.......:

Aslında düşündüm

Ama sonra dedim

Bu kız ya alışırsa¿

Sen çok kahve içiyorsun

Valla o kadar inip çıkamam

0505.......:

Doğru, sen yardımdan ne anlarsın?

Anlasaydın çoktan bana fotoğrafı paylaşan hesabı söylerdin değil mi?

Telefonu daha cesur birine ver lütfen.

Mesela yardımlarını esirgemeyen biri olsun, disiplin suçunu hiç düşünmeden üstüne alan Cemil gibi. :)

0508.......:

Ha sen okulda olmamasına rağmen

Git Cemil'i döv diyorsun¿

0505.......:

Hayır, sana def ol git diyorum.

Bana söyleyecek bir şeyin olduğunda -ki bundan kastım kesinlikle fotoğrafı yayınlayan kişinin ismi- yazarsın.

Belki o zaman gerçekten seni ciddiye alabilirim.

0508.......:

Bu mu yani¿

Sırf bu yüzden

Benimle konuşmayacak mısın¿

Aptal bir isim yüzünden mi¿

0505.......:

Aynen öyle.

Senin o aptal dediğin isim var ya, o isim benim hayatımı kararttı.

Senin yüzünden Halil'i de kaybedebilirdim, ne yazık.

0508.......:

Yazık mı¿

Halil gibi birine mi¿

Hem senden

Uzak dursun demiştim

0505.......:

Çocuğu neyle tehdit ediyorsun bilmiyorum ama senin için ondan uzak durmayacağım.

Benden ne saklıyorsa nasıl olsa öğrenirim. Onu bu şekilde korkutmandan bıktım.

0508.......:

Kalbinin iyiliği için

Ondan uzak durmanı istiyorum

Ama sakın

Benimle inatlaşma kızıl

Beni tanımıyorsun

0505.......:

Kalbimin iyiliğinden bir yabancı mı anlayacak?

Hem seninle inatlaşmıyorum, sana direkt olarak söylüyorum.

Çok cesaretin varsa Portuga, gel ve beni Halil'den uzak tut.

Tabi ekranın başından bunu ne kadar başarabilirsin bilmiyorum.

Ama sana kolay gelsin. :)

Portuga | texting | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin