3.2

846 51 0
                                    

0508......:

Umarım

Sonradan attığın

Mesajlar yüzünden

Pişman olmazsın kızıl

Çünkü sadece klavye delikanlılığı

Yapan biri değilim

Biliyorsun değil mi¿

Senin canını yakamayacak olmam

Etrafındaki ikiyüzlüleri

Çok güzel üzebileceğim gerçeğini

Hiç değiştirmiyor

0505.......:

Son baktığımda etrafımda değildin.

Kendi kendini nasıl üzeceksin?

Yoksa asla karşıma çıkamayacağını mı hatırlayıp duracaksın Portuga?

0508.......:

Hahahaha

Bu laflarını iyi hatırla

Çünkü çok fena

Pişman olacaksın

Sen etrafındakiler için

Beni üzmeye çalışmaya devam

Bakalım her şey bittiğinde

Ve karşına geçtiğimde

Böyle konuşabilecek misin¿

0505.......:

Bunu o kadar cesaretin olduğunda konuşalım, olur mu? Boşuna meşgul etme beni. Arkadaşlarımla ilgileneceğim.

0508.......:

Şu sahte olanlar mı¿

Tabi güzelim

İyi bak yüzlerine

Çünkü o keyifleri çok uzun sürmeyecek

0505.......:

Amin canım benim.

"Ne konuşuyorsunuz be bu kadar?" Aslı'nın sitemi üzerine telefonu kapatıp masaya bıraktım.

"Boş tehditlerini dinliyorum." diye mırıldandım. "Baydı artık."

"Ne diyor?" Öğretmen masasına oturmuş olan Halil'e baktım. Oldukça tedirgin görünüyordu. Omuzlarımı kaldırıp indirdim.

"Sizin sahte arkadaşım olduğunuzu iddia etti." demem üzerine ikisinin garip bir şekilde bakıştığını fark ettim. "Ama söylediğine göre çok uzun sürmeyecekmiş."

"Belki de Portuga'yı çok kızdırmamak gerekiyordur." dedi Halil öğretmen masasından kalkarken. Şaşkınlıkla ona baktım, dalga mı geçiyordu? "Ben kaçayım."

"Halil saçmalama." dedim hemen. "Sırf onun yüzünden benden kaçmayacaksın herhalde?" Bana onu anlamamı bekler gibi baktı. "Ne bu sakladığın devlet sırrı?" diye çıkıştım dayanamayıp. "Cidden benim yerime bir klavye delikanlısını dinleyeceğin ne saklıyorsun?"

"Teknik olarak saklıyoruz." deyince gözlerim anında Aslı'ya kaydı. O da mı biliyordu? Aslı önündeki defteri Halil'e fırlattı.

"Allah belanı versin!" diye bağırdı Halil'e. "Geri zekâlı, beni niye yakıyorsun?"

"Oğlum bu ne?" dedim sinirle. "Ben hariç herkes biliyor mu bunu?"

"Yok, o kadar değil." dedi Aslı sanki bu olayı yumuşatabilirmiş gibi.

Halil "Ben gidiyorum." dedikten hemen sonra bir şey dememi beklemeden gitti. Aslı'ya bakmadan yanına oturdum.

"Sevgi." dediyse de ona bakmadım. Onunla ilgilenmemek adına telefonu elime aldım. Çok geçmeden Portuga'dan mesaj geldiğini gördüm.

0508.......:

Senin aksine

Birilerinin beni dinlediğini

Görmek güzel

Halil kendi katında

Yani kızıl

Portuga 1

Sevgi 0

(:

Portuga | texting | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin