15.Bölüm

5.8K 443 271
                                    

Multimedia: Derya

Aranızda güzel kapak yapabilen varsa bana ulaşabilir mi?

OY SINIRI 170

Ben: Nasıl?

Ben: Ne demek bu?

Ben: Cevap verir misin?

Dün akşam iskelede attığım mesajları görüp görmediğini kontrol etmek için Derya'yla olan sohbetimize girdiğimde hâlâ görmediğini görmüş, artık bilerek bakmadığından emin olmuştum

Olayları hatırladıkça yine kalbim küt küt atmaya başlamıştı, bir ayrılığa sebep olmak-hem de nedenini bile bilmeden-beni fazla germişti ve detayları öğrenmeden hayatıma normal bir şekilde nasıl devam edecektim bilmiyordum.

"Elin neden kalbinde? Ağrıyor mu?"

"Mesajları oku." diyerek telefonumu verdikten 10 saniye sonra Beyza "Oha!" diye bağırmıştı. "Senin yüzünden mi ayrılmış?"

"Dünden beri düşünüyorum, onlar çıkarken yanlış bir şey mi yaptım diye ama hiçbir şey gelmiyor aklıma!"

"Ege'nin sana neden ayrıldıkları günden beri soğuk yaptığı belli oldu." dediğinde kafamı aşağı yukarı salladım. Sevgilisi benim yüzümden ondan ayrılmıştı, tabi ki bana soğuk yapacaktı.

"Ne yaptığımı bulmam lazım." diyerek ayağa kalktım. "Bir şey yapmış olmalıyım."

"Bugün plaj partisi var, farkındasın değil mi? Sonra düşünürsün bunları."

"Ege'ye soracağım." dedim plaj partisi için hazırlanmam gerektiğini yok sayarak.

Beyza, "O da kesin cevap verirdi zaten." diye dalga geçtiğinde suratım asılmıştı. Şu ana kadar sorduğum sorulara cevap vermemiş olabilirdi ama bu sefer pes etmeyecektim.

"Bu sefer elimden kaçamayacak. Neler olduğunu öğrenmeden duramam ben, anlatmak zorunda." dedikten sonra dişlerimi fırçaladım, hava çok sıcak olduğu için maşa yapmakla uğraşmadan saçlarımı doğal haline bıraktım ve giyinmeye başladım. "Nasıl giyinmeliyiz?

"Aras'a kızların nasıl giyindiğini sordum bu sabah. Neredeyse hepsi bikini veya mayo üzerinden kombin yapıyormuş."

Fazla uğraşmak zorunda olmadığım için sevinerek önce büstiyer şeklindeki bordo bikini üstümü; ardından da yüksek belli, siyah şortumu giydim. Gece deniz kenarının serin olabileceğini düşünüp siyah bir kimono da alacaktım yanıma.

Beyza da üstüne siyah bir mayokini; altına da beyaz, yüksek belli şortunu giymişti.

Aynanın karşısına geçerek önce kirpiklerimi kıvırıp maskara sürdüm, yanaklarım zaten güneşten yanık olduğu için allık sürmeye ihtiyaç duymadım. Dudaklarıma ise kiremit rengi bir ruj sürüp elimle dağıttım, böyle çok daha doğal durmuştu.

Beyza da kendi makyajını yaparken telefonuma mesaj geldi. Derya'dan geldiğini düşünüp heyecanlanmıştım ama Kuzey'den gelmişti.

Kuzey: Arabamı park ettim şimdi, önce sizin eve mi geleyim yoksa direkt plaja mı ineyim?

Ben: Plaja gitsen daha iyi olur.

Erkeklerle daha az muhattap olmasını istediğim için böyle bir yanıt verip, dün gece attığı mesajları okumak için biraz yukarı çıktım.

Bi Öyle Bi BöyleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin