Bir önceki bölümde sorduğum soruya herkesin isteriz diye cevap vermesini beklemiyordum agzajhdjqd
Bu arada başlıktan da anlayacağınız üzere finali iki bölüme ayırmaya karar verdim çünkü henüz Ege ve Eylül'ü sevgili olarak görmek hiçbirimize nasip olmadı :(
Kapıyı kapatır kapatmaz beni havaya kaldırıp hemen yanımızdaki çalışma masasına oturttu, hırkamı aşağı doğru çekiştirip omuzlarımdan düşmesini sağladığında üstümdeki ince askılıyla kalmıştım. Ben de onun sweatini çıkarmaya çalıştığımda içindeki tişört de onunla beraber çıkmıştı, üstü tamamen çıplak kalmıştı.
Bakışlarım kaslı vücuduna kayarken, aşağı sarkan bacaklarımın arasına girdi ve ellerini bacaklarıma koyarak beni öpmeye devam etti. Boşta kalan bacaklarımı beline sardığımda onu tam bacak aramda hissetmiştim, ikimizin ağzından da küçük bir inilti çıkmıştı. "Tayt giyiyorsun, bu hiç iyi değil."
"Sen de gri eşofman giyiyorsun." deyip bakışlarımı aşağı kaydırdığımda ikimiz de gülmeye başlamıştık, önüme gelen saçlarımı arkaya attığımda bakışları boynuma kaydı ve saniyeler sonra askılarımı aşağı indirip dudaklarını orada gezdirmeye başladı.
Bacaklarım hala ona sarılıyken bir anda beni kalçalarımdan kavrayıp havaya kaldırdığında dudaklarımız bir kez bile birbirinden ayrılmazken yavaşça yatağa oturdu, böylelikle ben de kucağına oturmuş ve ayaklarımı yatağa doğru uzatmıştım. Altımdaki sertliği daha da net hissederken kollarımı boynuna sardığımda göğüslerim surat hizasına gelmişti, sütyenimden dışarda kalan kısımları öpmeye başladığında gözlerimi kapatıp anın tadını çıkarmaya çalıştım ama bu fazla uzun sürmemişti, bir anda geri çekilmiştim.
"Fazla geldiyse durabiliriz." dese de devam etmek istediğini biliyordum.
"Kimseyle bu kadar ileri gitmedim." diye mırıldandım. "Ne yapacağımı bilmiyorum." Ege'nin bu tarz deneyimleri olduğunu biliyordum, bu yüzden o benden çok daha rahattı ama bu kadar hızlı gitmenin şimdilik iyi bir fikir olduğunu sanmıyordum.
"Emir'le de mi?" diye sorduğunda böyle bir fırsat gelmişken artık yalan söylemek istemediğimi fark ettim, eğer sevgili olacaksak birbirimize yalan söylememeliydik.
"Benim sana o konuyla ilgili bir şey söylemem lazım." diye başladım çekinerek. "Biz Emir'le hiç sevgili olmadık, sen Bahar'la çıktığın için aklının bende kalmasını istemedim ve böyle bir yalan uydurdum." Bir solukta söylediğim şeyler gözlerini parlatırken kahkaha atmıştı, ona kaşlarımı çatarak baktım.
"Biz de Bahar'la çıkmıyorduk ki." dediğinde gözlerim kocaman açıldı. "Ben senin Emir'le çıktığını sandığım için aynı amaçla bunu uydurmuştum." dediğinde vücuduma büyük bir rahatlama yayılmıştı ama hâlâ Ege'nin kucağındaydım ve heyecandan kalbim kulaklarımda atıyordu.
"Şu an senden o boşa giden iki yılın acısını çıkarmayı o kadar istiyorum ki..." dedikten sonra sütyenimin askısını düzeltti. "Ama şu an değil."
Şaşkınlıkla suratına bakarken hala kucağında oturduğumu fark edip hızla ayağa kalktığımda üzerimi düzeltmeye başladım, Ege'ye baktığımda ise sırıtarak beni izlediğini gördüm. Bakışlarım bacak arasına kaydığında bu sefer sırıtma sırası bendeydi. "Bence aşağı inmeden önce yapman gereken bir şey var."
Bakışlarını aşağı indirip söylediğim şeye kahkaha attığında hırkamı giyerek odadan çıktım.
Ege'den
Eylül gittikten bir süre sonra aşağı indiğimde Aras ve Mert'in imalı bakışlarına gözlerimi devirerek gözlerimle Eylül'ü aradım, mutfak masasında Beyza'yla sohbet ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi Öyle Bi Böyle
Novela JuvenilLisenin başından beri birbirine bağlı olan 5 arkadaş,(Eylül, Ege, Beyza, Aras ve Mert) üniversite sınavı sonrası beraber tatile çıkar ve sınav sonuçları açıklanana kadar olabildiğince eğlenceli vakit geçirmeye çalışırlar. Bu sırada da Eylül, Ege'nin...