16.Bölüm

5.5K 451 110
                                    

Kapak için @Aymisi'ye teşekkürler😊

Multimedia: Eylül ve Beyza

OY SINIRI 170

"Eylül! Lütfen aç şu kapıyı!"

"Eylül'üm, hadi aç güzelim."

Kapının ardından gelen seslerin ardından, sesimin titrememesi için çaba sarf ederek "Lütfen biraz yalnız kalmama izin verin." dedim. Yanımda olmak istediklerini biliyordum ama önce biraz yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.

Sesler kesildikten sonra, plajdaki olay ve sonrası tekrar aklıma gelince hazırda bekleyen göz yaşlarımın dökülmesine engel olamadım.

Ben donmuş bir şekilde bir Kuzey'e, bir Pelda'ya, bir Ege'ye bakarken, Kuzey benim de orada olduğumu daha yeni fark etmiş, hızla ayağa kalkmıştı. Ege onu az önce denize doğru savurduğu için her tarafı ıslaktı. "Eylül, açıklayabilirim."

Alkolün de verdiği etkiyle kahkaha atmaya başladığımda herkes garip bir şekilde bana bakmaya başlamıştı. Saniyeler sonra kahkahalarım hıçkırıklara dönüştüğünde hızla oradan uzaklaştım ve düşmemeye çalışarak merdivenleri çıkmaya başladım.

Son basamağı da çıkıp eve biraz daha yaklaştığımda arkamdan Kuzey seslenmişti. "Eylül, bekle!"

"Kuzey, siktir git!" dedikten sonra sinirle arkamı döndüm. "Sen çok alçak bir insansın, bir daha sakın çıkma karşıma."

Yaklaşık 10 dakika boyunca boş boş etrafa bakarak ağlamamı durdurmayı başardığımda ayağa kalktım ve kapımın kilidini açtım. Kimseye seslenmeye niyetim yoktu, birinin fark etmesini bekleyecektim.

Saniyeler sonra Ege kapımı açarak içeri girdiğinde şaşkınlıkla ona baktım. "Bu kadar erken fark edeceğini tahmin etmemiştim."

"Diğerleri salonda oturuyor, ben odamdaydım. Kilit sesini duydum." deyip yavaşça kapıyı kapattı ve yanıma gelip yatağıma oturdu. "Konuşmak ister misin? Benimle konuşmak istemezsen Beyza'yı da çağırabilirim."

Bir süre karşımdaki duvara, sonra Ege'nin gözlerine baktım. "Sen yetersin."

O da şefkatli bakışlarını bana çevirdiğinde içimi dökmeye başladım. "Ya ona gerçekten aşık olsaydım? Ya sadece çok heyecanlandığım için ya da henüz hazır olmadığım için öpmesine izin vermemiş olsaydım? O zaman ne halde olurdum tahmin bile edemiyorum."

"O herifin hayatta tek umursadığı şey kazanmak. Seni öpememek onun için kaybetmekti, özellikle de seni elinin altında gördüğü için. Elbette kaybetmeyi hazmedemedi." dediğinde başından beri Ege'nin beni uyardığını ama onu asla dinlemediğimi fark etmiştim.

"Yine haklı çıktın." dedim gülümsemeye çalışarak. "Bundan sonra laf ettiğin hiçbir erkekle bırak konuşmayı, suratına bile bakmayacağım."

Gülüşüme karşılık vererek "Biraz geç oldu sanki ama olsun." dediğinde suratına baktım. İlk defa onu kendime bu kadar yakın hissediyordum ve Derya olayını sorarak bu anı bozmak istememiştim. Ayrıca hâlâ tam olarak ayık olmadığım için sorsam da anlatmayacağını biliyordum.

Birkaç saniyelik sessizlikten sonra dizlerimi kendime çekerek "Sesin de çok güzelmiş." dediğimde kaşlarını yukarı kaldırarak "Ciddi misin?" diye sordu. "Normalde pek şarkı söylemem, Araslar ısrar etti."

"Daha sık söylemelisin." dedikten sonra aklıma gelen şeyle kaşlarım çatıldı. "Sen Kuzey'le Pelda'nın yaptıklarını nereden biliyordun?"

Bi Öyle Bi BöyleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin