Multimedya: Emir
Emir hakkındaki düşüncelerinizi burada belirtebilirsiniz ama Ege'yle ikisinin dış görünüşlerini karşılaştırmazsanız sevinirim. 5 Numara kitabımda ana karaktere yönelik 'bu varken diğerine bakılır mı?' tarzı yorumlar geliyor ve ben böyle şeylerden hiç hoşlanmıyorum. Benim karakterlerim de bir insandan sırf diğerinden daha yakışıklı/güzel olduğu için hoşlanmıyor.
İyi okumalar❤️
"Ona hiç abimden bahsetmiş miydin?"
"Hayır." diyerek masada parmağımla daireler çizmeye başladım. "Sanırım asıl sorun da bu."
Saat 4'e doğru derslerimiz bittikten sonra okuldan çıkıp yakınlardaki bir kafeye gelmiştik, ilk 1 saat boyunca havadan sudan konuşsak da benim içim içimi yiyordu, anlatmazsam çatlayacağımı bildiğim için ona Ege'yle yaşadıklarımızdan bahsetmiştim. Önce lise hayatımızdan, yazlıkta olanlardan ve son olarak da Emir'in sesini duyduğu telefon konuşmasından.
O konuşmanın üstünden 1,5 hafta geçmişti ve o günden beri aramızdaki mesafeyi çok net hissedebiliyordum. Grupça görüntülü konuştuğumuzda ya da ona mesaj attığımda bana her zamanki gibi cevap veriyordu ama onu 5 yıldır tanıyordum, soğuk yapmıyormuş gibi görünmeye çalışsa da aslında yapıyordu.
"Sonuçta birbirinizi severek ayrılmışsınız, sevgili olmasanız bile senin yanındaki herhangi bir erkeği tehdit olarak görüyor olabilir. Ona Emir'le tanıştığından da bahsetmemişsin, bu yüzden aranızda bir şeyler olduğunu ve senin sakladığını düşünmesi normal. Eğer baştan arkadaş olduğunuzu söyleseydin böyle olmazdı."
"Biliyorum ama ona başka bir erkekle tanıştığımı söylemek garip gelmişti." deyip dudağımı ısırdım. "Böyle yapmaya devam mı edecek peki? Tam olarak ne yaptığını bile anlamıyorum."
"Tepki vermek istiyor ama sevgili olmadığınız için veremiyor, sana normal davranmak istiyor ama kıskançlığı da bunu engelliyor. İki ucu boklu değnek kısacası." dediğinde elimde olmadan güldüm ve telefonumun ekranından saate baktım.
Bugün Beyza ve Ege'nin okulları açılmıştı, hâlâ derste olduklarını biliyordum ama biter bitmez Ege'yi arayacaktım. Bu zamana kadar ona açıklama yapmaktan kaçınmıştım çünkü sevgili değildik ve yapmam gerekmiyordu ama aramızdaki bu soğukluk uzarsa arkadaşlığımızın da zarar göreceğinden korkuyordum.
•••
"Hadi, aç lütfen." diye mırıldanarak telefonu kulağımda tutmaya devam ettim, tam beşinci çalışta karşıdan ses duyabilmiştim.
"Efendim?"
"Bitti derslerin, değil mi?"
"Evet, şimdi çıktım." Arkasından bir sürü insan sesi geliyordu, muhtemelen bir sürü kişiyle aynı anda çıkmıştı.
"Nasıldı peki?" diye sordum heyecanla.
"Fena değildi, ne kadar iyi olabilirse artık." Bir süre sonra sesler kesildiğinde arabasına bindiğini anladım. "Yalnız şimdi araba kullanacağım."
"Kapat diyorsun yani?" diye sorduğumda sessiz kaldı. "Ege, artık konuşmamız lazım."
"Neyle ilgili?" diye sorduğunda gözlerimi devirdim.
"Emir'den bahsettiğimi biliyorsun."
"Bana neden söylemedin?" diye sordu aniden. "Aranızda bir şeyler mi var?"
"Hayır. Ben sadece aklına böyle şeyler getirmeni istemedim. Bana ilk gün yardım etmişti ve o gün otobüs bir türlü gelmeyince beni gittiğim yere bırakabileceğini söyledi. O da bir şey almak için içeri girdi ve..."
"Ben aradım." diye sözümü tamamladığında, göremeyeceğini bilsem de kafamı salladım. "Erkek arkadaşların olabilir Eylül. Sadece, eğer bir daha benden saklamazsan böyle sıkıntılar da yaşamayız."
Dışarı derin bir nefes vererek gülümsedim ve ona tekrar ilk günüyle alakalı sorular sordum, bu sefer verdiği cevaplar çok daha samimiydi, aramızdaki soğukluğun gittiğini hissedebilmiştim.
Uzun yolculuklarda dinlemeyi sevdiğiniz şarkıları buraya yazabilir misiniz?
Bu arada daha 2 gün önce bölüm attığım için bu bölüm kısaydı ama umarım beğenmişsinizdir. Oy vermeyi unutmayın lütfen❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi Öyle Bi Böyle
Novela JuvenilLisenin başından beri birbirine bağlı olan 5 arkadaş,(Eylül, Ege, Beyza, Aras ve Mert) üniversite sınavı sonrası beraber tatile çıkar ve sınav sonuçları açıklanana kadar olabildiğince eğlenceli vakit geçirmeye çalışırlar. Bu sırada da Eylül, Ege'nin...