Eve gider gitmez üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. elimde telefon ondan mesaj bekliyordum eğer atmazsa dayanamayıp kendim atardım zaten diye düşünürken mesajı geldi sevdiceğimin..
Eve vardın mı Çağrı?
''Şuan evde ve hatta yataktayım uzanıyorum sen ne yaptın?"
Bende aynı durumdayım hediyelerimi sakladım çekmeceme, Merve'ye sonra anlatırım olanları şimdi sorar görürse.
"Sen nasıl uygun görürsen.."
:)
"Ya ben bir şey diyeceğim ama diyemiyorum"
O neymiş öyle? de bakalım neyi diyemiyorsun
''Şimdi bugün cuma ve biz buluştuk, yarın da cumartesi ya hani. kahvaltıyı diyecektim bence biz çok güzel kahvaltı yapabiliriz birlikte"
Evet bugün cuma yarın cumartesi diğer günde pazar çok haklısın :) beni kahvaltıya davet etmeye çalışan Çağrı modeliyle karşı karşıyayız
"Aynen genelde öyle kullanıyoruz gün isimlerini :) Lütfen bu Çağrıya cevapsız kalmayınız :) "
Ahahah offff çok kötüydü bu. Cevabım ise olur davetini kabul ediyorum
"Allah kötü espriden korusun :) o zaman seni 09.30'da alıyorum evinin önünden? Var mı bir mahsuru?"
Amin amin :) hayır yok
"O zaman yarın görüşmek üzere iyi geceler ahrar :)"
İyi geceler :)
Ertesi sabah heyecanla uyanıp hazırlandım ve Özge'nin evine doğru yola koyuldum, neşeliydim. ıslık çalıyordum güzel bir bahar sabahıydı.
Evine geldiğimde mesaj attımBirazdan iniyorum
"Sorun değil acele etme"
Bir 10 dakika kadar beklemiştim telaşla apartmandan çıkan Özge'yi gördüm. Geç kaldığı için paniklemişti ama benim için hiç sorun yoktu zaten bir yere geçvkalmış da değildik. Onun bu haline gülümsedim, yanıma geldiğinde öpüşüp selamlaştık.
"Bu cumartesi sabahını uykuya değil de bana lütfettiğiniz için çok teşekkür ederim Özge hanım buyurun lütfen"
Ay çok kibarsınız efenim asıl ben teşekkür ederim beklettim seni zaten
"Ya sorun değil Özge, bir yere mi yetişmeye çalışıyoruz zaten? Rahat ol normalde beklemekten hiç hoşlanmam ama seni beklerken hiç sıkılmadım valla"
Mesaj alınmıştır,bekletilmekten hoşlanmıyor. diyerek parmağını şakağına dayadı
Bu haline güldüm
"Hani bana arada deli diyorsun ya sen benden delisin"
İtiraz ettiğimi kim söyledi zaten??
"Hı itiraf ediyorsun yani?" (Güldük)
Evet itiraf ediyorum ben bir deliyim.
Ah, bende sana bir deliyim.
Şehrin dışında doğayla iç içe bir mekana gelmiştik evde yine araba konusu biraz sorun oldu ama halletmiştim. Ayrıca bu mekan biraz tuzluyluydu ama yapacak bir şey yoktu onu çok güzel ağırlamak istiyordum n'apalım İstanbul'a dönünce biraz daha az gezerdim olur biterdi.
Çağrı seçtiğin yerler çok güzel ama cidden ne gerek var daha ''öğrenci'' bir yerlere gidebilirdik sonuçta?
"Bunlar benim seninle ilklerim Özge, hepsinin çok özel olması için böyle özeniyorum. sen bu tarafını düşünüp kendine dert etme yapamasam zaten getirmezdim seni"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHRAR (TAMAMLANDI)
RomanceAma söyleyemez dilim, dillenemez kalbim; iyileşemez bu yara.. Başlangıç: 13.05.2020 Bitiş: 26.06.2020