Arkasına geçmiştim beline sarıldım çenemi omuzuna yasladım. Ellerimle oynuyordu şöyle bileğime minimal kuş dövmesi yaptırayım diyorum ne dersin? "Hımmm dövme pek sevmem aslında ben yani sıkılmaktan korkarım hep öyle yıllarca aynı duracak gözünün önünde ve artık bıkacaksın gibi gelir sanki" yıllardır bir insanı seviyorsun ama? "O başka, insan değişkendir her halin başka dünün bugünün döngü içindeyiz sürekli hem fiziksel olarak hem ruhen hem de zihnen o ise somut öylece kalacak hep sıkılacaksın görmekten söküp atmak da öyle kolay değil ne gerek var kuşların gökyüzünde binbir türlü halini seyredelim hiç doymayalım"
katılmıyorum sana ama ben çok seviyorum öyle fotoğraf çektirmek gibi bir şey bu hoşuma gidiyor "ahrarlığın tutu yine" evet tuttu, özgür olmayı hatırlatıyor kuşlar bana hem "iyi peki o zaman iki tane kuş olsun yalnız kalmasınlar üç kişi de olmasınlar aman, çift olsunlar. üç kişi oldu mu muhakkak ikisi diğerini satar." Ooo acımız var gibi bu konuda? "Yani öyledir hep üçlü arkadaş guruplarına bak mutlaka ikisi diğerinden daha yakındır. benim gözlemim bu yönde, acı meselesine gelince de beni yaralayan çok arkadaşım oldu evet, herkesi kendim gibi sandığımdan " dönüp yanağımı öptü senin kıymetini bilmeyenler utansın.
Sende başını alıp gitme ne olur tut ellerimi hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar ve hiç bir şeyi istemedim seni istediğim kadar..
"Hiç gitmek istemiyorum Özge, burada kalamaz mıyız?" Bende istemiyorum inan hatta ne bulsak da baş başa bir yerlere gitsek diye onu düşünüyordum daha şimdi, saçlarını öptüm "sen bizim için mi düşünüyorsun hı?" Evet ikimiz için seni sevmek çok güzel bir şey biliyor musun "beni sevdiğini ne zaman anladın?" Sana bir şey itiraf edeyim mi, bana yazdıklarını okuduktan sonra ben sana zaten kapılmaya başlamıştım sonra görünce seni bana olan aşkını, şefkatini, özenini kendimi peri masalında gibi hissediyorum öyle özel ki acayip bir duygu bu, senin kadar iyi anlatamıyorum ben kendimi "gayet iyi anladım ben ama" deyip belinden daha sıkı sarıldım belindeki kollarıma sardı ellerini
"Şimdi ne olacak diye soruyor musun kendine?" Çok soruyorum o sorular yüzünden geç kaldım zaten sana. "Ne olacak bende bilmiyorum normal bir ilişkili olsaydı bu, yanı tepki çekmeyecek olsaydı elinden tutar ilk iş ailemle tanıştırırdım seni ama maalesef ben seni onlarla hiçbir zaman tanıştıracağımı düşünemiyorum fakat bu seni korkutmasın ne olur" bende ailemi düşünemiyorum inan ki "çok mu acele davrandım bunları konuşmak için?" Hayır hayır benimde aklımda dönüp duruyor zaten. "Bir süre gizli bir şeyler yaşayacağız anlaşılan bakalım hayat bize neler gösterecek" bakalım.. dedi
"Hep dürüst olalım birbirimize karşı madem ki bu yola birlikte çıktık bir şey saklamak yok tamam mı" tamam emriniz olur paşam. "Emretmediiim biliyorsun." Biliyorum biliyorum. "Biraz huzur bize de nasip oldu dimi sonunda?" Sen hala inanmıyor musun ya seni sevdiğime "şaşkınım diyelim" senin şaşkın hallerin çok tatlı biliyor musun yanağımı öptü ohhhh. " oh oh Allah aşkınızı artırsın Özge hanım" aman deme öyle delirtecek misin? "Ben delirmediysem kimse delirmez." Deli değilsin yani öyle mi? "Öyle mi?" Deliysen de bana delisin be dimi kime ne? " ha şöyle yaaa nasıl da biliyorsun beni" biliyorum tabi göz hapsimdesin kaç zamandır. "Demek öyle dikizliyorsun yani beni?" Ehhh sosyal medyadan stalk yapıyorum diyelim de sen hiç aktif değilsin ki. " e değilim sevmem ben öyle şeyleri pek. Ama sen iyi ki aktif kullanıyorsun yoksa napıyorsun ne ediyorsun bilemezdim hiç"
Ne yaptığım ortada iste sen ise sırsın resmen benden gizli isler çevirme oyarım o gözlerini bak Çağrı. "Sen niye bana güvenmiyorsun? Ciddi soruyorum" ne güvenmemesi ben kızlara güvenmiyorum baksana Simge bile ne dedi ya sana olacak şey değil kıskanç bir sevgilin var ona göre "sen Simge'yi neden bu kadar çok taktın ne yanı beni hoş bulamaz mi?" Bulamaz daha önce hiçbir kız hakkında böyle dediğini duymadım "ne o kaptırırım diye mi korktun yoksa" bana döndü cidden başkasıyla olur muydun seni kabul etmeseydim "düşünmem gerekiyor bunu" düşün bekliyorum.
"Yanı dürüst olmak gerekirse eğer ki beni gerçekten seven biri çıksaydı onunla denerdim ama diğer türlü sanmıyorum" iyi ki benden önce aşık biri çıkmamış karşına. Cevap vermedim, çıktı değil mi? Kimdi?
"Ya boşver ne yapacaksın hem aşık demeyelim de hoşlanan biri çıkmıştı" mütevazının tekisin Çağrı kesin kör kütük aşıktı sana hemen anlat. " ya tamam dur abartma birinci sınıftan sınıf arkadaşım vardı bir tane ismi Aybike" eeee? "E bu kadar" Çağrı. Nasıl tanıştınız nasıl anladın seni sevdiğini hepsini anlat.
"Hazırlıkta uzaktan görüyorduk zaten birbirimizi sonra iste birinci sınıf başladı tanıştık, ödevler sınavlar derken arkadaş olduk yakın davranıyordu utangaç biridir zaten iyidir aslında Aybike böyle olsun istemezdim keşke arkadaşım olarak kalsaydı itiraf da etmedi zaten bana ben anladım bana çok yakın davranıyordu çok ilgiliydi sonra bir gün sınav için defterini istedim unutmuş heralde defterin arasında kalp içinde ismim yazıyordu çocukça geldi ama anladım olmayacak diye de uzaklaştırdım kendimden soğuk davrandım falan iste"
belki gör diye çizdi oraya onu sormadın mı? "Yok sanmam olsa anlardım bence insan anlar iyi oldu ama yüzüne karşı ben başkasını seviyorum seninle olamam konuşmasını yapmayı hiç istemezdim" ee o da hemen uzaklaştı mi bir şey demedi mi sana?
"Dedi aslinda bir şey mi yaptım dedi ne oldu dedi ama ben mesafeli davranmak zorunda kaldım hep. sonra üzüldüğünü görüyordum ama mecburdum yoksa daha çok üzülecekti, dediğim gibi aşık falan değildi iste hoşlantı belki" belki mutlu ederdi seni "beni senden başka kimse böyle mutlu edemez ille sen." Seni çok mutlu etmek istiyorum ben. "Ediyorsun zaten bir gülsen bana yeter"
uzanıp dudaklarımı öptü yavaşça ve uzunca elimi yanağına koydum "çok acı çektiğimiz zamanlarda bu öpücüğü hatırlayalım iyileşelim olur mu" cık olmaz bu benim sana verdiğim ilaç seni ben öptüm benim ilacımı kim verecek? Yavaşça öptüm dudaklarını "bu da senin ki" sardım onu sıkıca benimle yorucu bir yolculuğa çıkmıştı ben evvelden yorgundum ama dilerim Özge buna dayanabilirdi..
çünkü dünya kötüydü dostum, dünyada bizi sevmezlerdi..
Hikaye nasıl gidiyor görüşlerinizi benimle paylaşır mısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHRAR (TAMAMLANDI)
RomanceAma söyleyemez dilim, dillenemez kalbim; iyileşemez bu yara.. Başlangıç: 13.05.2020 Bitiş: 26.06.2020