Evden keser ve kürek bulup gece gizlice arabaya koymuştum çünkü fidanları dikmek için lazım olacaklardı.
"Eee peki ne diyorsun dikelim mi bu fidanları buraya en çok gelişen cinsinden olsun dedim satıcıya bunları verdi gövdeleri kuvvetli ve iri olurmuş iyi bakılırsa e bi de yıllar sonra tabi" dikelim tabi hadi kaldır beni. Hemen ayağa kalkıp elimi uzattım sımsıkı tuttu. "Evet şimdi ben diyorum ki şu mesafelerde dikelim bunları hem birbirlerine zararları olmaz hem de büyüdüklerinde ortada rahatça oturulur" sen nasıl dersen "senin fikirlerin benim için altın değerinde Özge" seninkiler de benim için dolar değerinde yavrum. Güldüm bu dediğine."senle beni temsil edenleri yan yana getirelim diyorum?" Kesinlikle.
Çukurları açmıştım geriye fidanları dikmek kalıyordu video izlemiştim ve kaç defa da şahit olmuştum fidan dikimine o yüzden zorlanmadım çok. son fidanın da toprağını döküp sıkıştırdıktan sonra geriye çekildim. " eveeeet ilk yuvamızın 4 direğini dikmiş olduk hı ne dersin?" Mükemmel bir yuva "seninle her yer olağanüstü" seninle de öyle be Çağrı
"Şimdi can sularını dökelim birlikte fotoğraf da çekelim bol bol tamam mı bugünün anısına" tabiki çekelim video da çekeceğim ben hatta. "Çek bakalım" suları dökmüştük her şey tamamdı video ve fotoğraf da çekmiştik, oturma vaktiydi. "Hani sen Begüm ile içtik deyince biraz kıskandın ya beni geçen" hııı hiç de bile öyle bir şey hatırlamıyorum ben. " düşün düşün hatırlarsın hani yok mu şu ben gelmeden önceki gün" düşünüyor gibi yapıyordu başını hayır anlamında salladı. " çıkaramadın mı hala bak ben mesajları çıkarırım ama"
Offfff tamam eeee ne olmuş o güne? " ben o günü telafi etmek istedim de bira getirdim bize içeriz diye ama öyle çok değil keyiflik" onla da mı bira içmiştin. "Yok onla rakı ama şimdi o olmazdı araba kullanacağım ya" doğru tabi burada bir Nurgül yok ki evine götürsün seni. " ha sen ondan çıkaramadın o günü" neyden ya? "Ben Begüm'ü kıskandın sanmıştım esas Nurgülmüş mevzu pardon" ikisini de sevmedim. " nerede tanışmıştınız ki?" İnstagramda. "Hı güzeller demek oluyor bu" çok mu güzeller. Gözlerime bakıyordu sinirle, "senden bazen öyle korkuyorum ki" korkacaksın tabi. "Korkarım tabi."
Bira ve yanına yiyeceklerimizi çıkardım fıstık vardı cips vardı bir de çikolata. birayı açıp ona uzattım "buyurun afiyet olsun" teşekkür ederim ama bunun keyiflik değil dağıtmalık olanını da istiyorum haberin olsun. " haberim var söz de verdim unuttun mu" unutmadım da hatırlatayım dedim.
Konuşmadan biralarımızı yudumluyorduk sessizliği bozan Özge oldu. Seninle konuşmak istediğim bir şey vardı ya Çağrı. Evet heyacandan onu unutmuştum ben bir şey söyleyeceğim demişti bana. "Hay Allah ben onu heyecandan unuttum Özge, kusura bakma lütfen seni dinliyorum." Biliyorum biliyorum önemli değil ne kusuru, Biz Serkan ile ayrıldık zaten pek istekli değildim ben ama denemek istedim işte ideal eş adayı gibi görünüyordu ama olmadı yürütemedik bir şeyler eksikti tamam olamadık bir türlü.
" ben ne diyeceğimi bilmiyorum çok şaşırdım hiç beklemiyordum bundan kesinlikle haberim yoktu, yanı bu az önceki olanların bununla bir ilgisi yok yemin ederim" yemin etmene gerek yok kimse bilmiyor daha zaten senin bilmediğini biliyorum senin bir şey dediğinde yemin etmene gerek yok ben senin her dediğine inanıyorum
zaten. " teşekkür ederim ama ben ne desem bilmiyorum Özge, eğer bundan dolayı üzgünsen bende üzgünüm ama sen üzgün değilsen de mutlu değilim anladın mı. bu çok karışık bir durum ne hissettiğimi bende bilmiyorum sadece sen mutlu ol istiyorum benim için önemli olan nokta bu" üzgün değilim sadece denedik olmadı yorgunluğu var üstümde anlıyor musun."Anlamak için olanca gayreti gösteriyorum, üzgün değilsin değil mi eminsin" eminim ne hissettiğimi bilmiyorum gerçi tam olarak, daha çok yeni "içinde büyük bir boşluk hissi oluştu mu o gidince" yok sanırım oluşmadı sadece sıradan bir arkadaşım ile ayrılmış gibiyim. Kötü biri değildi ama yanlış anlaşılmasın. " belkide senin aradığın o değildi heralde? " hıh tam olarak bu. hislerime bile tercüman oluyorsun ya.
"Bencillik bu ettiğim ama peki bulut gittiğine göre güneş geldi, gölgemiz oluşacak diyebilir miyiz?" Fidanları işaret ettim gözlerimle. Sıkıntıyla nefes verdi, bilmiyorum Çağrı gerçekten bilmiyorum ben korkuyorum.. hem sence tek bulut Serkan mı? "Elbette tek o yok ama gökyüzü bu binlerce bulut her zaman olabilir yine de güneş açar değil mi? önünde sonunda güneş açar. hem bu fidanlar büyüsünler bizi yağmurdan da korurlar doludan da kardan da, sığınak olurlar bize. Ben vazgeçmek istemiyorum senden. bu sefer vazgeçmek yok."
Düşünceliydi önüne eğmişti başını, çenesinden tutup kaldırdım " benimle huzurlusun değil mi? içine korku salan bir huzur ama bu. emin ol bende en az senin kadar korkuyorum bu yolda yürümekten, başımıza kötü şeylerin geleceği muhakkak. Ama öleceğiz diye yaşamayalım mı? Benle mutlusun ve bundan ödün kopuyor. anlıyorum seni inan olsun anlıyorum, aramızdaki bu huzuru hissetmemen mümkün değil. Zaten aksi tuhaf kaçardı asıl."
Nasıl olacak? aileme ne diyeceğim? Arkadaşlarım? Nerede nasıl yaşayacağız? "Hepsini defalarca sordum kendime ama birlikte bulabiliriz ancak bunun cevaplarını. benim vardığım sonuç her defasında bu oldu" hemen sana koşamam. " yürüsen de olur" sana yürümemi mi istiyorsun? "Ah hem de nasıl.." koluma vurdu. "Tamam gel şöyle (kollarımı açtım) biraz dinlen iyice düşün seni bekliyor olacağım tam da bıraktığın yerde" hemen kollarımın arasına sokuldu başını boynuma sakladı, sıkıca sardım onu demek bu aşkın biraz daha zamana ihtiyacı vardı..
Gelir :) varamayok4
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHRAR (TAMAMLANDI)
RomanceAma söyleyemez dilim, dillenemez kalbim; iyileşemez bu yara.. Başlangıç: 13.05.2020 Bitiş: 26.06.2020