Artık beni eve bırakman gerek sevgilim. "Ne güzeldik böyle yer gök, her şey birbirine karışmıştı" bende hiç gitmek istemiyorum ama mecburum sorguya çekileceğim zaten başta Merve sıkıştıracak hallerim de bir değişik bu ara zaten. " nasıl değişik?" Leyla gibi değişik. "Hımm oldukça güzel bir değişiklik bence bu, sana da çok yakıştı" evet bence de yakıştı, her gün mutlu kalkıyorum ben yani, sonra içim sürekli kıpır kıpır da gel de bunu anlat evdekilere "aman böyle anlatma zaten sen evdekilere anlaşılır hemen"
"Hadi bırakayım seni eve" elinden tutup kaldırdım, arabaya geçtik. Yol boyunca pek konuşmadık ama keyifliydik. Evlerinin yakınında durdum "yarın seni görmek istiyorum" yarın da çıkamam ama üst üste sevgilim merve de yanımda gelmiyor çok dikkat çekiyorum artık. "Ffff ama daha yeni ellerini tutabiliyorum ya. görmek istiyorum her gün seni." Yüzüm düşmüştü uzanıp yanağımı öptü sabret sevgilim bir kaç gün sonra yine çıkarız tamam mı? "Beni ikna etmeyi çözdün demek?" Eh biz de bir şeyler biliyoruz. Göz attı bana. " bak sen şu tavırlara bak sen. aklımı başımdan alıyor sonra da sabret sevgilim diyor hanımefendi" öğreneceksin bebeğim deyip çenemi öptü. "Öğrenelim bakalım. iyi geceler sevdiğim kendine dikkat et ve beni özle e mi?" Olur şapşalım benim diyerek yanağımı öptü bir kez daha, bende dudağına yakın bir yerden öptüm, ayrıldık.
Eve girince bu evin bile beni bugün mutsuz edemeyeceğini farkettim. Bu sevda insanı güçlü kılan bir şeydi. içinize mutluluk balonları biriktiriyor sonra onları tek tek patlatıyordu.
Hemen Özge'ye eve girdiğimi haber verdim "yavrum ben şimdi eve girdim. sen ne durumdasın sıkıntı var mı?" Yok şimdilik başım çok ağrıyor dedim yatağa girdim "gerçekten ağrıyor mu?" Yok yok rahat bıraksınlar diye dedim şuan midem ağrıyor " o kelebek salgını benim midede de var" elleri yüzünde maymun emojisi atmıştı karşılığında öpücük attım
Üzerimi değiştirirken odamdaki aynaya takıldı gözlerim yaklaşıp gözlerime baktım hiç bu kadar ışık saçarken görmemiştim onları..
Mesaj gelmişti sevdiğimden
"Evet, seni seviyorum budala! Tıpkı denizin, kendi dibindeki bir çakıl taşını sevmesi gibi... Evet, işte sevgim seni böyle kaplıyor!"
Bu pasajı biliyordum devamına baktım hemen ve ona gönderdim
"Evet seni seviyorum! Ve Tanrı izin verirse, senin yanında bu kez ben çakıl taşı olacağım..."
Seni düşünürken içimde ısınan çakıl taşları..
"Sevdiğim benim, ömrüm, her şeyim böyle güzel güzel konuşuyorsun ya benimle"
Eee
"Seni öpesim geliyor"
Öp o zaman çakıl taşım
"Böyle mi diyeceksin bana artık?"
Seni böyle kaydettim sevmedin mi?
"Yoo sevdim sen nasıl istersen öyle hitap et bana"
Hayatımda bu kadar mutlu bir gün yaşadığımı hatırlamıyorum. içimdeki huzur beni öyle rahatlatmıştı ki uykumu getirmişti resmen
"Ben uyuyacağım sanırım sevdiğim haber vereyim dedim kızma sonra"
Kızmam canım benim uyu dinlen hadi bende uyuyacağım sanırım bu arada çiçeklerimi vazoya koydum yolda görünce dayanamadım kendime aldım her yerde satılmıyor dedim bizimkilere umarım yemişlerdir
"Yemedikleri sonradan ısıtırlarsa anlaşılır artık"
Aynen bakalım. İyi geceler güzel günlerimin kahramanı, sevgilim
Bol bol öpücük emojisi yollamıştı
"İyi geceler, rüyanda ikimizi el ele gör güzelim benim, huzurum"
Ay daha dün seni kızların bacaklarına bakarken gördüm
Kahkaha atmıştım resmen " peki sen ne yaptın sonra"
En son seni elimde oklava ile kovalıyordum ki uyandım
"Ucuz kurtulmuşum desene"
O rüyalarda öyle gerçekte kurtulmak yok belirteyim de ben.
"Tamam iki gözümün çiçeği, dört odacığımın baharı tamam"
Şapşalım benim ya
Son mesajına gülümseyerek uykuya daldım..
Sabaha doğru uyandığımda telefonumu elime aldım Özge'den mesajlar vardı açtım hemen
Sen beni kandırdın. Ay o Aybike midir nedir o kız şuan sizin sınıfta sen dönünce onu göreceksin değil mi. Bir de bir de ayyy biz hiç fotoğraf çekmedik resmen kandırıldım.
Seni döveceğim çocuk
Uyuyor bir de ya ben burada sinir olayım.
"Ne kandırması bitanem sen de beni dövmek için firsat arıyorsun ama. Mutluluktan aklımıza gelmedi fotoğraf çekmek ne yapalım ayrica Aybike'yi görsem ne olacak kaç yıldır görüyorum zaten"
Bunları yazıp tekrar uykuya daldım daha sabaha vardı nasılsa..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHRAR (TAMAMLANDI)
RomanceAma söyleyemez dilim, dillenemez kalbim; iyileşemez bu yara.. Başlangıç: 13.05.2020 Bitiş: 26.06.2020