Bölüm 32

363 39 0
                                    

Başka şeylerden konuşarak yemeklerimizi yiyorduk ama Begüm yine oraya gelmişti.

Anlat hadi lütfen bak bana aşık olduğunu düşüneceğim ha. "Hadi be ordan sana aşık olsam anlamaz mıydın?" Bilmem anlar mıydım filmlerde falan olur ya hani bu kadar demiyorsan başka ne sebebi olacak Çağrı? " ya bunun ifadesini almak için mi geldin sen buraya?" Ya bak oğlum ben senin kimi sevdiğini bal gibi de biliyorum da sen söyle istiyorum söyle de şu acını rahat rahat yaşa be artık beni de melankolik ettin ya.

"Ya kusura bakma kardeşim benim, ben seni bunaltmak istemezdim ama işte.. offff sen nereden biliyormuşsun hem? Kimmiş benim sevdiğim?" Ulan kör müyüm ben sence?.  " e değilsin de ne yani?"  Bir Adana'ya gidiyorsun yok çocukluk arkadaşı ile karşılaşmış da bilmem ne. geliyorsun ağzın kulaklarında, hiç olmadığın kadar neşelisin sonra pat ertesi gün dayanamayıp Adana'ya gidiyorsun sonra ne oluyorsa Özge sevgili yapınca bu hallere düşüyorsun. "Sevgili yapmadan önceydi o bir kere." Ayyy canım çok fark etti. 

"Of tamam her şeyi anla anasını satayım diyemedim işte sana ben Özge'ye aşığım şu kadardan beri diye." Ah güzel kardeşim benim ah be kuzum ne olacak peki böyle? Gözlerim dolmuştu bu huyumdan nefret ediyordum. Kızsam doluyordu, üzülsem doluyordu, sevsem doluyordu ağzına s.çtığımın gözleri!

"Bilmiyorum be Begüm hiç bilmiyorum"  konuştun mu onunla?  " konuştum da sevemem seni maalesef dedi. E haklı ne desin erkek olsam neden derim ama şimdi onu da diyemiyorum" birlikte olan bir sürü çift var ama görüyoruz yani belkide olur. " Ya güldürme beni Begüm. Kardeşi Merve mesaj attı demin. Özge beni sevgilisi ile ekti ne zaman geleceksin diyor. Ayrıca Serkan bana teklif etti kızlarda çok ısrar ediyorlar kabul et diye ta kaç zaman önce anlattı bana Özge.        " Eee sen ne dedin öyle deyince onu kabul etme beni et demedin mi? " nasıl diyeyim Begüm? Zaten onu sevdiğimi biliyor istese sana geldim der, demese bir adım atar ben ona koşarım bunların hepsini biliyor.''

Ya sende hiç çaba göstermiyorsun ama hani? Kız öyle pat diye kabul edecek değil belki çabanı görmek istiyor belki bu zorlu yola bununla çıkmaya değer mi diye seni ölçmek istiyor? Olamaz mı akıllı kardeşim benim. "Ne bileyim olamaz herhalde" senin sevdiğini bilmiyor mu bu kız? "Biliyor dedim ya" peki sen adana'ya gittiğinde kim evinde misafir etti seni?  "O"

Peki neden senden kaçmadı hiç düşündün mü?  "Ya ilk başta kaçtı o buluşmamızdan önce kaç ayı var mevzunun. Hemen kabul etmedi ki." Ama sonuçta etti değil mi?? "E-evet"

Çabalasan bence bu kız seninle olur abi aha buraya da yazıyorum bak. "Ya deme şöyle şeyler umutlandırma beni Begüm. Hem sevgilisi var zaten." Salakcığım kız çocuğu gerçekten sevse sana der mi kızlar ısrar ediyor ama emin değilim diye? " ya bilmiyorum kafamızı dağıtalım diye geldik sen beni s.ktin attın yani sağ ol."

Gerçekleri duymak zoruna mı gitti. Bak kardeşim ya elinden gelen tüm çabayı gösterirsin kızı kapıp mutlu olursun ya da ha böyle ömür boyu içersin mal gibi. "Çabalasam da beni seveceği garanti değil." Hangimizin ki garanti gerizekalı? Evet belkide seni kabul etmeyecek ama sen elimden gelen her çabayı gösterdim ama olmadı deyip yoluna bakabileceksin en azından.

"Elimden geleni yaptım zaten" kızın yüzüne ettin mi teklif? "Y-yok ama şey biliyor yani mesajda mektupta etmiştim kabul etmedi." E ben sana bu kadar diyorum gerisini sen mal değilsen anla kardeşcağızım.

"Içime düşürdüğün kurdu sana yedirmek zorunda kalmamayı diliyorum KARDEŞCAĞIZIM."

AHRAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin