Bölüm 41

424 43 1
                                    

Yanlarına gittim mangalla közlerini taşıyıp mangalı geri getirsem olur mu diye sordum, olur tabi dediler oturduğumuz yere döktüm közü, teşekkür edip mangalı teslim ettim. Simge ile Özge de geliyorlardı iki arkadaş hasret gidermişti yüzleri gülüyordu acaba ona anlatır mı diye düşündüm o an daha önce bunu hiç konuşmamıştık benden bahsedecek miydi yakınlarına? benim kaç yakınım biliyordu ki? sadece Begüm.. ooo köz dedi Özge hemen kahveleri çıkarmaya başladı Merve seri köz getir kardeşim dedi güldük. yanına gidip kolumu omuzuna attım ''sende bendensin kardeşim'' dedim. Bu ikisi yakında iğrenç espriler kitabı yazacak da diye Simge'ye açıklama yaptı Özge

daha bir şey görmedim ben ama bakalım denk gelirsem iğrençlik puanımı veririm size, '' sağ ol Simge ama kategori iğrençlik olduğu için aslında yüksek puan başarılı demektir ona göre'' haklısın dedi. Özge cezveyi koymuştu bile, grubun hamaratı ya deyip dizine yattı Simge, becerikli kankam benim, seni alan yaşadı vallahi hem becerikli hem güzel hem doktor e daha ne olsun yaşamak istiyordum.. ''aynen daha ne olsun en güzel şeylerin hepsi onda toplanmış'' bu iltifatlarınız yüzünden pancara döndüm susar mısınız artık dedi Özge. ah o dizinde yatan ben olsaydım şimdi ama neyse sırası değildi bunların.. kahveleri doldursana dedi bana, Simge yattığı için hareket edemiyordu. ''tabiki hemen hallediyorum'' bardaklara doldurdum. Simge dedi Özge, bacaklarını sinekler yiyecek yok mu ince bir şey örtelim üstünü hem kahven soğuyacak kalk içip öyle yat. içimden gülmek geliyordu bacaklarını ört demişti, kesinlikle kıskanıyordu beni.

Biraz kıskançlık kimseyi incitmezdi, "yo sinek yok ki burada soğuk ya hava pek sinek görmedim ben ama" aynen ya dedi Simge ne örteceğim hem şimdi? Özge gözlerime bakıyordu delici bir şekilde bakıyordu gülmemek için kendimi çok zorluyordum kıskan bakalım Özge hanım belki bana gelişin hızlanır..

Bacağım uyuştu dedi Özge, biraz yürüyelim mi Çağrı? "Olur" elimi uzattım kalksın diye tutmadan kalktı uzaklaşana kadar konuşmadık "beni ormanda kesmeyeceksin dimi" aaa nerden bildin aklımdan tam olarak o geçiyordu benim de.  "Ne yaptım ki" ne demek ne yaptım ya sen az önce ne dediğinin farkında mısın. "Evet farkındayım da ne dedim ki sinek yok dedim yalan mı yok iste" bacaklarına bakmak istiyorsun resmen arkadaşımın. "Asla" kabul et barı be. "Asla etmiyorum çünkü doğru değil." Allah'ım sabır ver. Gerçekten çok öfkeliydi "sadece biraz kıskandırmak istedim hepsi o" yanına yaklaştım "çok mu kızdın" dokunma bana. Zaten yaşadığım zor daha bir kızdan hoşlanmaya başladığımı kabullenemedim bir de bunları yaşatıyorsun bana Çağrı. Allah kahretsin ya. "Özür dilerim ben sadece kıskanman hoşuma gidiyor diye yaptım" gitmesin. "Peki biraz sakinleş öyle konuşalım" konuşmak istemiyorum seninle şuan. Sıkıca sarıldım önce istemedi sonra direnmedi "tamam benim hatam bir daha olmaz söz veriyorum seni üzmek ister miyim ben hiç? Hem bir an bile bacaklarına baktığımı görürsen senden başka bir kızın gözlerimi oy kabulüm" omzuma vurdu benimkilere bakabileceğini kim söyledi pardon? " ben arada kaynar o demiştim ama o da mi yasak neyse peki tamam ne yapalım" sıkıca sarıldık "iyi misin?" İyiyim beynime kan sıçradı resmen çok tepki verdim kusura bakma olur mu? "Olur sen canını sıkma, anlıyorum ben seni"

Aslında benden hoşlandığının itirafıydı bu konuşma benden hoşlanıyordu! Benden. İçim dışım mutluluk. geriye dönünce bir süre daha sohbet ettik Simge kafa bir kızdı sevmiştim sanki senelerdir tanışıyor gibi sıcak davranmıştı bana da. Arabaya powerbank almaya gitmiştim dönerken sırtları bana dönük olan Özge ve Simge'nin konuşmasına şahit oldum Simge, yalnız Çağrı çok hoş değil mi kızımm demişti. bunu duyunca gözlerim açılmıştı ne demekti bu? Özge ne cevap verecek diye bekledim, evet çok hoş ayrıca romantik ve tatlı dedi powerbank patlamıştı da ölmüş müydüm yoksa ben? ''eveet biraz müzik dinleyelim istedim şarj bitmesin diye de powerbank'i aldım'' iyi yaptın dedi Merve. ''eskilerden bir parça açıyorum'' Nil Burak- Olmaz Olmaz Deme şarkısını açtım şarkı çalarken arada Özge'ye bakıyordum.

az önce dedikleri beni çok mutlu etmişti, demek beni tatlı, romantik ve çok hoş buluyordu. e o zaman olmaz olmaz deme hiç olmaz olmaz sevgilim, hayat neler gösterir belli olmaz sevgilim...

AHRAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin