4

2.2K 114 2
                                    

Lucas

O văd destul de abătută și când se retrage , ducandu-se în grădină merg și eu după ea . Din ziua aceea blestemată când am fost împins să o mint că nu simt nimic pentru ea, nimic bun nu mai este pentru mine in sufletul ei . Mereu am iubito . Dar uneori trebuie să iubești de la distanță .

Se vedea că este pierduta în gânduri așa că o ating ușor pe umăr si mă așez langa ea pe un alt șezlong . Este atât de frumoasă dar în interiorul ei sigur are loc o furtună . Inelul cu pietricică de pe inelarul ei mă face să strâng din dinți dar știu că nu am acest drept . Oricât am incercat să mă mai apropi de ea, nu mai pot .

- Ai venit să îmi spui că mi se observă ridurile ?
Își întoarce ochii albastrii spre mine și își mușcă buza de jos .  Râd ușor și scot o cutie de mărime medie din sacou .

- Am venit să îți spun La multi ani și să îți ofer acest cadou .

Era un colier pe care vedeam mereu că îl privea când trecea pe langa el și se vedea cum ii sclipesc ochii . Am contactat-o pe Celia și se pare că mereu gasea scuze sa nu și-l cumpere .

- De unde ai știut că îl vreau ?
Îl atinge ușor și văd cum se emoționează .

- Știu destul de multe despre tine Liv și măcar atât să îți ofer .

Își ridică privirea spre mine și văd că farâma de fericire pe care a avut-o a dispărut și iar este abătută .

- Nu vreau nimic de la tine . Nu vreau sa spui cuiva că mă las cumpărată de un colier sau ceva .

Se ridică și dă pe gat paharul cu vin și zâmbește amar .

- Nu o să spun nimic, nu mai sunt același ca in liceu . Nu mai sunt Lucas cel fraier .

- Ești același Lucas curvar , dragule nu te mai minții .
Incapatanata asta, cum sa cedeze ușor .

- Te rog , doar acest cadou . Acceptă-l  macar pe moment și după faci ce vrei cu el .

Vine spre mine și apuca cutia dar i-o iau înapoi .

- Vreau să ți-l pun eu, așa este frumos .

Tace din gura și isi dă parul într-o parte . Momentul când degetele mele ii simt pielea caldă și catifelată mă simt ca in timpul unui cutremur . Atâtea amintiri îmi revin in minte .

- Te avantajează .  Îmi place .
Dar nu colierul o face frumoasă , ea este și a fost mereu frumoasă . Mai frumoasă decât toate botoxatele care trăgeau la mine .

- Da, mulțumesc . Te rog să stai departe de mine de acum . A fost o excepție azi , sunt logodită Lucas .

Îmi arătă inelul și plecă de lângă mine . Și uite cum ea își trăiește viața cu maimuțoiul ăla și eu doar prin muncă și târfe .

Stand la masă, profit că este în fața mea și o privesc. Când zâmbește parca mă simt în rai și atunci când mai mă privește uneori mă simt atât de special .

- Nate unde a rămas Liv , nu prea este frumos din partea lui .
Mama ei o privește suspicios și aștepta un răspuns . Răspuns întârziat din partea Oliviei . Oare de ce . Observ că nu este tocmai calmă , poate că universul ei roz nu mai este așa roz .

- Avea o întâlnire cu cineva.S-ar putea să își facă propriul cabinet stomatologic .
Înainte să rad mă ridic și văd cum ea se sperie puțin , neștiind ceea ce vreau sa fac . Am rămas de acord amândoi să nu se afle de trecut nostru .

- Mă scuzați dar eu am să plec deoarece este destul de târziu .

O idee nebuna îmi vine și rânjesc . Profitând că nu poate refuza , mă aproprii de ea și o sărut pe obraz in timp ce ii mai urez inca o dată La multi ani. Ii simt privirea pe mine până ies din curte și mă urc rapid in mașină . Am de gând să găsesc rapid o curvă . Trebuie să mă fut cu cineva până nu leșin pe aici . Prea bine arata azi .

Leon sună și deschid telefonul , pornind difuzorul .

- Prietene, vrei ceva ?

- Unde ești ?

- In club cu băieții , te așteptăm .

- Gaseste-mi o blondă . Una buna .

Ii închid și oftez . A naibii femeie cum știe să îmi dea lumea peste cap in câteva momente . Prietenii mei nu mai sunt cei din liceu , aia numai prieteni nu au fost .

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum