13

1.9K 109 2
                                    

Liv

Inca doua zile și el nu se trezea și nici măcar câteva secunde . In noaptea asta eram la el în salon langa el și adusesem niste amintiri din liceu și facultate .

- Figura de bărbat ce ești, îmi amintesc cum mereu făceai prostii prin clasă și erai cel mai nebun din liceu . Râdea toată clasa cu tine .

Mai trec pe niște poze și găsesc una care mă face să rad mai tare decât înainte și probabil sunt puțin tampită că rad aici langa el, in starea asta dar trebuia să vorbesc cu el și să il cert puțin .

- Aici eram la sport și eram în aceeași echipă si Celia ne-a făcut o poză pe ascuns . Am pus-o în cameră atunci , tâmpită ce sunt. Totul era plin în caietele mele de "L.A♥" dar nu îmi pasa . Când eram pe lângă tine și nu mă auzeai ce îți spuneam , tipam la tine că nu repet a doua oara dar secretul este că nu o făceam pentru a nu mă bâlbâii.

Erau câteva lacrimi în ochii mei dar nu le-am băgat în seamă . Îmi prinsesem parul sus in vârful capului si m-am ridicat .

- Mereu am vrut să arăt ca Naomi Russell, bruneta aia cu care ai fost o perioadă foarte lungă dar nu am corpul ca al ei . Are parul drept și eu creț ? Îl îndrept . Nu îți plac sânii mei că sunt mai mici ? Bag silicoane.  Sau nu îți place fundul meu că este prea mare ?  Offf. Nu înțeleg .

Mă duc din nou langa el și mă așez pe scaun analizandu-i fata .

- Nu o să îți mai zic niciodată să taci . Ai buze atât de mari și frumoase că mereu mă fac să mi se strângă stomacul . Ador când imi zici numele .

Observ că îl mângâi pe fata și îmi retrag mana rușinată de parcă el m-ar fi văzut .

Ceva mă atingea pe fata și mi-am ridicat fata și am încremenit . Lucas dădea să deschidă ochii și îmi atingea fața cu degetul fără să vrea. M-am ridicat și am verificat sa fie totul în regulă . Deschide ochii și privește încruntat pe sus și apoi când mă vede dă să zâmbească dar apoi scâncește .

- Apă ! Strigă cat de tare poate dar a ieșit ca o șoaptă din cauza faptului că era slăbit.

Ii pun paharul de apă la gura după ce îl ridic încet și zâmbesc spre el .

- Te doare foarte rău ?

Lucas dă din cap că nu și își pune mana la cap și geme de durere .

- Ai avut un accident și nu funcționezi atât de bine deocamdată așa că stai și tu calm bestiuță.

Zâmbește și ridică o sprânceană in timp ce se așează mai bine .

- Ai dormit langa mine ?

- Nu, nu este voie așa ceva . Îmi faci probleme idiotule daca zici asta unde nu trebuie .

- Sufereai din vina mea ?
Mă duc spre el și îi pun mana pe frunte .

- Ce ar fi să sufăr după toți pacienții acum .

- Cum spui tu dar eu îți mulțumesc pentru că trăiesc Liv, am multe de făcut și nu as fi vrut să mor , am simțit cum mor și cum vad ....

Ii pun un deget pe buze și îi zâmbesc in timp ce ii cuprind fata intr-o palmă de a mea și umezindu-mi puțin buzele uscate .

- Nu puteai fi drac și să mori . Nu exista drac mort care să fi murit în spitalul asta.

Ne mai privim câteva secunde în ochi și el îmi mută mana de pe fata lui, pe pieptul lui și o sărută scurt .

- O să îți fac o nouă chestie deoarece durerile se vor remarca destul de violent .

Îmi retrag mana și după ce îmi aduc tot ceea ce trebuie in față . Injectez calmantul  in punga transparenta și îi fac cu ochiul . Dau să mă întorc dar mă prinde de mana .

- Promiți că vi înapoi și că nu visez. Trăiesc nu ?

Aproape avea ochii închiși și îi deschidea destul de greu . Era liniștit și mă bucuram că este bine . Mi-aș dori să fie mereu așa dulce dar nu se poate .

- O să fiu. Tu ești cel care nu trebuie să mai fugă .

- N-nu.

Îl văd cum a căzut în somnul adânc și îl pup pe obraz și ies din salon .  Poate că am mai primit o șansă amândoi să facem ceva cu viața noastră .

Sus aveți o melodie care nu prea se potrivește cu capitolul dar cântărețul este cel care ii poartă imaginea lui Lucas . Îl ador pe Sergio și am vrut să îl potrivesc cu actrița mea preferată din Elite (Ester Exposito)

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum