32

1.7K 100 5
                                    

Liv

Sunt împinsă de soră-mea în bucătărie și peste ceva vreme vine și Sara . Mama încă nu , în ultimul timp sta după curul lui Lucas . Nemernică .

- Ce naiba faci cu ăla aici și cu inelul ăla ?

Ivy îmi ridică palma și îmi fura inelul de pe deget dar nu că mi-ar pasa. Nu simt nimic pentru Mateo , nu mai simt nimic de când am rupt orice contact cu Lucas . Nici spitalul nu mai merge bine.

- Eu ...eu m-am îndrăgostit . Mateo este calm , iubitor dar....

- Dar nu este Lucas .

Sara vine și mă îmbrățișează scurt și eu oftez . Mai bine le zic și scap de întrebările lor nebune .

- Nu mai pot fi cu Lucas . Nu mai pot .

- Bine înțeles că poți , vă iubiți . Logodna se rupe .

Mama dă din gura agitată și îmi dau ochii peste cap . Ele nici nu știu cât de gravă este situația .

- Când am făcut accidentul ...m-am rugat și am promis că dacă el se va trezi , eu nu voi mai fi cu el niciodată . Dumnezeu m-a ajutat dar...eu trebuie sa respect ce am promis .

Mă trântesc pe un scaun și îmi aplec capul  cu mâinile în par . Mă simt ușurată că le-am zis dar nu pot să spun că mă simt și împlinită,fericită . Urmează să am o viață tristă.

- Nu este ca și cum a fost un înger ...a fost doar o minune că s-a trezit . Dumnezeu nu ține suflete pereche despărțite , vrea să fim fericiți și să ne iubim .

- Sara, Sara ...mereu vezi lumea în roz . Nu este atât de ușor , nu va fi niciodată atât de ușor . Oricum ii va fi mai bine fara mine .

- Greșești , muriți lent . Nu puteți unul fără celălalt .

Țipă mama in timp ce se apropie de mine .  Mă uit la ea și încerc să îmi rețin lacrimile .

- Ba o să putem , priveste-ma cum mă căsătoresc . Mateo îmi va oferii mai multe lucruri bune .

Mă îndrept spre ușă dar aud cum mama strigă tare și tresar .

- Nu iubire . Faci greseli pe care , crede-mă că le-am trăit .

Oricât de ciudat suna asta închid ușa și îi fac semn lui Mateo să vină și plecăm . Refuz să mă gândesc ce prostii poate face Lucas .

***************************

Intru si mă arunc pe fotoliu . Mateo povestește ceva dar nici nu mă obosesc să ascult . M-am mutat la el și sincer mă simt bine in casa asta, el este mai mereu plecat . Deschid micuța cutiuță cu pastile și găsesc "bombonicile mele".  Pe care le savurez. Le las pe masă și mă ridic și deschid televizorul și pornesc muzica.  Încep să dansez și Mateo incepe să râdă . Mă apropii de el și dansez pe lângă el .

- Dansează cu mine , priveste-ma cum dansez cu tine când vreau cu el .

Îl sărut și el se uită derutat la mine .

- Da, hai să fim fericiți și oricum tu nu vei ști că eu nu te iubesc , vom face o familie și mă vei ajuta sa îl uit pe Lucas . Da.

Îl sărut dar mă îndepărtează și mă incrunt . Mă lipesc din nou de el.

- Hai să ne iubim, chiar daca nu te iubesc deloc .

- Olivia , nu înțeleg . Ce ai pățit așa brusc ?

Mă împinge ușor pe canapea și eu cad amețită .  Îl văd cum ridică sticluța cu  bombonici și devine agitat. 

- La naiba . De ce consumi asemenea droguri ?

- Unii dintre noi avem nevoie de puțin ajutor să simțim . Ce este greșit în asta ?

Nimeni nu mă înțelege . Am nevoie sa simt . Metamfetamina este un drog psiho-stimulent care cauzează stări de euforie și excitație. Metamfetamina afectează neurochimic mecanismele responsabile pentru reglarea bătăilor inimii, temperatura corpului, presiunea sângelui, pofta de mâncare, simțurile.
Dar nici Mateo nu mă vrea . Sunt un nimic .

- Dă muzica mai tare !

Urlu la el și încep să dansez dar apoi îmi pun un pahar de vin și ies afară privind cerul .  Ploaia incepe și un tunet mă face să tresar speriata .

- Nu mă va salva , nu este aici sa ne uitam la ploaie , să știu că dacă cad el mă va ajuta. Nu este aici dar hei , ești tu .

Mă întorc spre Mateo și încep să îl sărut pe buze, pe gat și îi dau tricoul jos . Il zgârii pe abdomen și îl aud cum icnește . Mă împinge de umeri și mârâi .

- Ce ? Ești și tu gay ?

Mă duc spre piscină și dansez pe muzică . Muzica era foarte tare. Apoi totul negru și cad în piscina dar deșii auzeam totul și simțeam că mă sufoc, nu puteam să mă mișc . Voi muri , el nu este aici .

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum