Lucas
Am primit a doua șansă la viață și o să profit de ea, viața este scurtă . Nu știu ce simte ea mai exact dar știu că o pot face să mă iubească deoarece nu cred că a putut sterge cu buretele tot ceea ce a fost între noi . Vroiam să o uit adică amândoi vroiam dar cu ce relevanță când ne ieșim în cale unul la altul mereu .
Se deschide ușa și vine spre mine și mă verifică și mai scrie ceva pe o agendă.
- Când pot să ies de aici ?
Deja înnebuneam era prea mult și prea obositor. Patul asta nu mi se părea confortabil și aveam poftă de mâncare comestibila și băutură .
- Mâine .
Răspunde scurt și dă să se îndepărteze, se bălăngăne puțin pe picioare și vreau să mă dau jos din pat sa merg lângă ea dar își revine și iese din salon rapid. Ce naiba are că mă îngrijoreaza. Spitalul asta mereu a însemnat mult pentru ea și sper doar sa nu exagereze cu munca .
Ryan intră pe ușă urmat de Andrew și se pun pe canapea și îmi dau niste mâncare bună făcută de Sara și Ivy . Doamne da , in sfârșit mâncare .
- Ce faci prostovanule ne spui și nouă cum ai reușit să faci un accident așa de grav încât aproape ți-am adunat creierii de pe jos?
Mă uit urat la Andrew și ii arat degetul din mijloc prefacandu-ma că îi dau un pumn și apoi iau orezul cu lapte și încep să infulec ca nesănătosul.
- Știti cum stau eu cu adrenalină și mă certasem cu cineva și eram nervos și prost și am început să conduc atât de rapid că nu știu cum nu am sărit direct in Rai și am făcut întrecere cu o dubă nenorocită și am făcut pica-paca.
Râd amândoi la unison dar apoi mă trezesc că mă iau amândoi de urechi și mă trag destul de tare idioții.
- Mai fă asta încă o dată și te aruncăm noi la dracu . Dar spune-ne are legătură cu o fată ?
- Ooooo, așa-i că ți-a căzut tronc la inimă o fată ?
Normal că își dă seama Ryan . Este cel mai mare curvar care s-a îndrăgostit de o femeie care nu a acceptat din prima să fie a lui .
- Neah . Acum am și eu o întrebare dacă mi se permite. Ce se întâmplă cu Liv dar aproape a leșinat pe aici acum câteva minute și nici nu arata prea bine daca stau să mă gândesc .
Frații mei se privesc unul pe altul și bat palma apoi se apropie de mine și mă bat pe umăr . Ce dracu este cu reacția asta că nu este deloc una așteptată .
- Era clar că o placi dar cred că și ea că dacă ai fi văzut cât de agitată era când trebuia să te opereze și cum era să leșine și când a aflat că ai avut un accident și Sara zicea că spunea că este vina ei. Cu ea te-ai certat ?
Doamne Dumnezeule , crede că este vina ei tot ceea ce am pățit dar nu este vina ei că am uitat cum se merge pe o stradă și nu este vina ei că sunt eu prost ,trebuie sa rezolv asta .
- Sincer da și m-am enervat puțin că făcea niște mofturi când făcusem ceva drăguț . Dar este vina mea că m-am simțit în avion și am condus ca să zbor pe șosea . Mereu mă întrec pe șosea cu prostii m
- Așa fac femeile Evans, obisnuieste-te cat despre leșinurile ei noi nu știm nimic, probabil o doare că ești pe aici .
Oricât de mult as vrea să cred aceasta varianta adevărul este că altceva este cu ea și o să aflu ce. Sper să nu fie gravidă cu prostul ăla de Nate că mă omor .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...