Lucas
Deși știam că se mărită cu ăla, nu îmi perimit să mă bag . Poate...chiar nu mă iubește și a realizat ceva in timp ce eu eram inconștient . M-am axat pe muncă și am ignorat presa care era plină de detalii picante in legătură cu nunta. Îmi mergea bine afacerea . Frații mei nu mai vorbesc cu mine despre ea și asta mă face fericit , foarte fericit . Astăzi se mărită, ce chestie . Îmi vine să fug la ea dar nu știu, am impresia ...că se va rezolva .
Mă îndrept spre apartament dar după ce văd că telefonul meu suna de mai mult de două ori deja devin curios . Ivy. Îi răspund și pun telefonul la ureche , ce naiba .
- Lucas, sper că nu ești beat .
Oftez și închid ochii . Nimeni nu mă crede când spun că eu chiar nu mai beau .
- Nu. Mă duc acasă și nu prea pot vorbi , conduc și chiar....
- Stai . Vin la tine și te rog, ascultă-mă, esti salvarea ei .
Imi închide și eu rămân împietrit . Ce vrea sa insemne asta , nu ii distrug căsnicia doar pentru că asta vor ele . Vreau sa fie cu mine dar nu mă pot baga dacă îl iubește .
Intru în casă și mă tolănesc pe canapea. Nu pot fi foarte calm, sunt agitat . Deschid televizorul și văd niște știri și poze cu ei . Sunt în casele lor și în scurt timp pleca la biserică . Îmi închid puțin ochii și mă gândesc...eu,ea,noi . Noi împreună și căsătoriți , ea însărcinată . Dar nimic nu este așa simplu precum sună . Ușa se deschide brusc și bruneta intră ca în alertă și își plimbă privirea prin casă .
- Aici erai . Trebuie să oprești aceasta nuntă, acum .
- Da, despre asta....nu o voi face .
Mă privește confuză și se înroșește . Simt că își pierde rabdarea dar nu am ce să fac, asta este .
- Nu îmi arde de aiureli . Ea nu îl iubește.Mateo a spus că trebuie să vă împăcăm .
- Ați spus voi așa...de ce ?
- Ea se droghează, consuma Metamfetamina . Bea și nu un pahar , nu își ia tratamentul și asta am aflat abia acum două ore . Are coșmaruri că tu mori , te iubește dar nu vrea sa se apropie de tine ca sa nu fi rănit.
Derutat ar fi puțin spus , nu pot să îmi explic starea...nu știu, m-am blocat și nu știu ce să mai spun .
- Când ai fost în comă. Atunci a avut loc schimbarea ei .
- Adică ?
Se așează pe canapea și clipește obosită, mă gândesc că nu este prea mult timp .
- A mers și sa rugat , pentru tine, te-ai trezit . Dar ea făcuse o promisiune , să nu mai fie niciodată cu tine daca tu te trezești . Crede că Dumnezeu vrea să își țină promisiunea , crede că a fost ca un fel de înger ce a ajutat pe baza promisiunii .
- Dar nu este doar dreptul ei să decidă asta !
Mă plimb prin cameră cu mâinile în par și respir greu . Nu pot să cred , ăsta este scenariu de film .
- A mărturisit că vrea să fie cu Mateo doar pentru a te uita . Nu se simte bine și nu arată bine ....doar tu o poți ajuta .
Se ridică în picioare și se îndreptă spre ușă , o deschide și așteaptă să vadă dacă o urmez . Fac acest lucru și pornim spre casa ei . Casa mamei ei .
- Mama , Sara și eu am vrut să oprim asta și ești speranța noastră să o rezolvi . Frații tăi știu situația și vor amana totul la biserică . Mateo deja este plecat intr-un alt oraș .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...