Liv
Am ajuns să sufăr mai mult la faptul că nu ii recunosc ce simt și că îl mint,nu îl urăsc , niciodată nu o sa pot sa o fac . Știu că nu mă iubește și vrea doar sa fim prieteni și să îl iert însă nu pot sa pretind ca este bine totul, când el mereu ajunge să mă rănească. Refuz sa cred că timpul l-a schimbat . Nu pot sa mi-o iert daca pățește încă ceva din vina mea . Nu îmi răspunde la apeluri sau mesaje și deja simt că mor . Mereu la liceu când se certa cu fratii lui sau ceva, ajungea să se bată sau alte chestii nasoale , a riscat și exmatricularea . Daca am crezut că pot adormi, proastă idee. Am stat ca pe ace din momentul in care telefonul nu mai era nici măcar deschis .
Dimineața am plecat acasă și știam că voi fi singura așa că o să sun câțiva prieteni de-ai lui din facultate sau liceu cu care știu că mai tine legătura... pe frații lui nu puteam sa ii implic .Nu ar fi iesit bine deloc și mai rău făceam . Ei sunt obișnuiți cu disparițiile lui dar eu nu pot fi așa calmă, îmi este frică . Nu știam nimic nici peste câteva zile și deja era sâmbătă și mergeam la petrecerea aia aiurita, apartamentul lui Lucas era gol căci am fost să verific . Nu cred că era atât de ipocrit încât să nu îmi rapsunda .Eram intr-o rochie roșie și destul de scurta cu un ruj roșu și tuș urmat de rimel , ceva simplu căci se vedea că nu sunt deloc in ordine . Prietenii mei nu m-au întrebat nimic și doar am oferit micuțul cadoului . Era un local unde era o scenă . Un bărbat punea la cererea noastră muzică și eu mergeam uneori și mai îmi luam cate o doza de cola . Priveam prin toată încăperea și observam toate categoriile de oameni . La un moment dat văd un grup de bărbați tatuați precum Lucas și raman împietrită când îl văd și pe el intrând . Las doza și mă îndrept spre el când îi văd că s-au pus într-un colț pe o canapea și au comandat de băut .
- Lucas , mă bucur că am dat în sfârșit de tine . Te rog, hai să vorbim puțin .
Mă privea serios și nu schita nimic doar aștepta să vadă ce vorbesc dar când am simțit o mana pe fund al unui bărbat sar ca arsă și îi văd pe toți cum mă privesc pervers și simt că vomit . Mă uit înapoi la el și îl rog din privire să vină cu mine .
- Nu puneți mâna pe ea nemernicilor . Aveți destule pizde pe aici . Tu pleacă nu vreau sa vorbim nimic .
Raman în fața lui și încerc să îl ating dar închide ochii și oftează , îmi face semn să plec și înainte să își iasă din minți plec de lângă el și îmi simt ochii umezi . Mă duc înapoi la grupul meu și Celia își pune o mana pe umerii mei privindu-mă tristă . Ea știe tot trecutul și tot ceea ce simt acum pentru Lucas .
- Stai pe aproape și când vrea sa plece îl urmărești . Trebuie sa te asculte și dacă nu o face suna-i pe frații lui .
Aprob din cap și continui sa îl privesc . Nu arata ok deloc și el mereu lucește la față . Ba chiar văd niște vânătăi pe brațe și ceva îmi miroase putred . Aștept o ora , doua și îl observ cum se cerata puțin cu unul din prietenii lui, cel care mi-a pus mâna pe fund . Ies afară doar ei doi și un bărbat . Mă îndrept spre ei rapid și rămân în urmă . Ii aud cum țipă la ei și sare la bătaie dar văd cum Lucas deține controlul și nu mă bag dar când văd că deja devine o lupta animalică, intervin până nu se întâmplă ceva de regretat . Cand tip la el se întoarce spre mine și și-o primește de la amândoi tipi și eu țip .
Apuc un ciob de la o sticlă și mă strecor acolo .Înfig un ciob intr-unul din tipi care cade în timp ce urlă de durere și mie îmi tremură mana . Celălalt este lăsat lat pe jos și Lucas plin și el de sânge se uită scurt la mine dar se îndepărtează .
- Pleacă repede de aici Liv că nu e ok . I-ați prietenii și dispăreți , va veni și poliția . Pleaca .
Mă duc rapid spre el și îl ajung din urma in timp ce încerc să îi spun sa stea dar nu vrea. Îl prind de braț și îl tot opresc punandu-mi mana pe pieptul lui .
- Stai , te rog , te rog... Lucas .
Se oprește și îl privesc în ochii lui frumoși de culoarea cafelei , simt cum tremură și cred că de nervi dar nu imi place sângele de pe față și de pe abdomenul lui . Tricoul era făcut franjuri.
- Olivia, daca vrei să imi spui că mă urăști din nou și altele , renunța . Asta este lumea mea și nu o sa stau după curul tau și m-am intors la ceea ce făceam .
- Lucas, nu mai te dorga și nu mai bea. Ai intrat în mari belele atunci și nu vreau să treci iar prin chinuri , intoarce-te acasă .
Pufeneste și se plimba prin fata mea in timp ce își bagă mâna în par și injură .
- De ce îți pasă Olivia , ce îți pasă ce fac eu ?
Mă duc spre el și îi cuprind fata în palme și îl privesc în ochi in timp ce ii privesc și buzele . As putea sa o zic dar nu este bine . Nu o pot zice, nu încă .
- Țin la tine pentru că .... pentru că am fost colegi atâta timp și te cunosc , ești cumnatul meu și ...
Începe să râdă și urla facandu-mă sa tresar .Se întoarce cu spatele dar apoi se întoarce spre mine și îmi prinde fata în palme .
- Vezi? Asta este problema . Mă urăști și nu te mai preface că ti la mine . Îți este milă . Plecă Liv și nu mai mă distruge, nu ai ce caută aici .
Dă să plece dar îmi dau parul pe spate și tip să mă audă .
- Te-am iubit prostule și normal că îmi pasă de ceea ce pățești . Nu m-aș ierta pentru răul ce ți l-ai putea face . Ramai un băiat special pentru mine .
Rămâne pe loc și nu mai face pași. Merg in fata lui și îl iau de mana . Era serios dar și bulversat.
- Hai acasă la mine Lucas , nu ești singur . Te bandajez și ....hai acasă .
Îl forțez cumva sa vină și ne urcăm în mașină conducând până acasă și îl văd încă căzând pe gânduri .
- Haide , ușor .
Geme de durere când coboară și văd că este plin de sânge . Intrăm în casă și mergem în baie unde îl pun să stea pe cadă . Scot trusa mea favorita și pun puțină apă oxigenată pe vata și îl asigur că o să doară dar el nu schițează nimic și doar mă privește atent . Îl curat și pe fata și îi zâmbesc dar din nou nu spune nimic și îmi este frică că am spus ceva greșit .
- Merg sa îți aduc ceva din hainele fraților tăi și să te schimbi .
Îl las singur în baie și pornesc spre camera lui Ivy pentru că știu că lasă haine de a lui Ryan pe aici prin dulap. Dar în timp ce caut îl simt in spatele meu și răsuflarea lui se izbește de gâtul meu.
- Și eu te-am iubit și încă simt ceva dar niciodată nu am putut fi cu tine . Ești atât de firavă și eu mereu ajung să te rănesc , îmi pare atât de rău că nu am profitat că mă iubeai și tu atunci . Acum poate ar fi stat altfel .
Vreau să mă întorc spre el să îi spun ceva dar înainte să apuc să fac asta fuge și dispare din casă și văd un taxi care era în fața casei . Nu vroiam să plece dar nu îl pot opri .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...