26

1.9K 112 5
                                    

Liv

Au trecut două săptămâni  de când mă evită și eu simt că îmi pierd răbdarea. I-am dat timp limitat dar în ziua aia îmi dăduse un mesaj să îmi zică să aștept ceva vreme până își dă și el seama de niste chestii în legătură cu el . Nu eram foarte calmă și deja încep să mă gândesc că este un pretext să înțeleg că nu mă iubești și nu ține la mine deloc .
Astăzi avea loc un grătar și mama a insistat sa luăm parte toți și cică vom avea și niște surprize. Nu știu dacă Lucas ne va onora cu prezența deoarece a evitat tot ceea ce conține eu, nici pe la spital nu a mai dat. Mă îmbrac și mă machiez simplu și cobor jos . Mama era agitată și aranja preparatele și farfuriile. Mă uit la ea în timp ce chicotesc .

- Nu mai râde și ajuta-ma .

Merg și o ajut să pregătească totul și intre timp  surorile mele și cumnații mei intra pe poartă.

- Ce a fost cu aceasta invitație asa brusc și fără o sărbătoare ?

Ivy așteaptă răspunsul mamei și se așează în poala lui Ryan . Sara și Andrew rămân în picioare dar ei par incantati . Eu însă mă plictisesc și mai mă simt și prost că Lucas nu a venit , îmi este dor de el .

- Nu este nevoie de o sărbătoare ...nu este un eveniment azi, este o reuniune .

- Mda...mai întâi mâncarea că îmi este foame.

Ivy pleacăie plictisita și eu și Sara o aprobăm . Băieții merg și pregătesc grătarul și noi ne chinuim să scoatem ceva de la mama .  După ce am mai vorbit puțin de nepoții mei și alte dulcegării din relațiile lor, a venit mâncarea . Am mâncat în liniște și eu am luat un pahar de vin roșu și am început să sorb cu durere in suflet . Poarta se deschide si am crezut că este el dar nu , era altcineva dar nu o persoana de ignorat.

- Mateo ?

Bărbatul se apropie de noi și o pupa pe mama pe obraz și apoi când ajunge lângă mine îmi oferă un buchet mare de flori și mă sărută undeva in colțul buzelor .

- Știu că ești tristă....m-am tot gândit cine ar putea să îți facă viața mai frumoasă și mi-am amintit că voi ați fost foarte apropiați și poate vă regăsiți și vă căsătoriți , cine știe .

- Ești stupidă, nu ți-a ajuns să îmi faci mie deja una ca asta. Liv stai calmă că nu te va obliga nimeni .

Ivy sare ca arsă și se apropie de mama dar Ryan o prinde de umăr înainte să fie o confruntare marca femeilor Evans . Eu și Mateo ne înțelegeam destul de bine. Mergeam des la mătușa mea,ea fiind într-un sat mai depărtat și am început să ne apropiem si mai tare când m-am deschis în fata lui . Nu a existat nimic pe plan sentimental, nu pentru mine dar el dezvoltase o atracție restul de puternica dar eu tânjeam după Lucas și când am văzut că mă caută și mai des , m-am cuplat cu Nate.  Mereu a fost cel mai perfect bărbat din punct de vedere sufletește. Este cuminte , romantic și liniștit cu slujba foarte buna . Dar mereu in inima mea a existat bărbatul cel pericos, poate că o să reușesc să îl scot din inimă și poate că voi fi fericită .

- Mateo, ce ai spune dacă noi doi vorbim într-un colț despre ce ai mai făcut și toate acestea .

Aprobă și îi fac semn spre ultimile doua scaune care înconjoară masă lungă și așa  ceilalți vorbeau de ale lor și noi de ale noastre . Descopeream că este perfect și calculat , exact ca mine . Dar nu pot să simt nimic. Il ascult cum îmi dezvăluie toate calitățile lui și știu că toată viața le-am căutat dar acum că le-am găsit...sunt convinsă că nu le vreau .

- Buna seara , intrerup ceva ?

Lucas vine langa masă și rămâne confuz când vede cum Mateo îsi pune mana peste mana mea și noi suntem atât de apropiați și retrași de ceilalți.

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum