Liv
Deschid ochii și privesc prin salon și oftez încet . Simt că încă sunt leșinată dar am ochii deschiși .
- Apă !
Murmur cat de tare reușesc dar iese ca o șoaptă. Știam că este cineva pentru că, prin ceața din fata ochilor mei văd o siluetă . Îmi simt capul ridicat și paharul de plastic la buze . Înghit și simt cum mă răcorește și hidratează , parcă sunt in al nouălea cer . Mă las pe spate și închid ochii și apoi când simt că lumea nu se mai invarte mă uit spre persoana din fata mea și oftez .
- Mă bucur că ești bine și de data asta foarte sănătoasă și vindecată .
Știam că au făcut operația însă știam și că toată viața mea va fi necesar să nu fiu supărată. Nu credeam că voi ajunge să fac un atac și m-am jucat cu asta. Mereu am avut mici semne că am probleme dar nu am vrut sa recunosc și să dau de stire .
- De ce ești tocmai tu aici ?
Se apropie de mine și îmi cuprinde mana . Clar a aflat de la una din surorile mele motivul pentru care am stat departe de el . Știam că acel motiv a fost unul absurd și a fost doar un pretext să fug eu iar și să îmi fie frică să cred că se poate întâmpla .
- Pentru că așa trebuie . Crede-mă că nu voi pleca de langa tine și când scapi de patul asta vreau sa ne casatorim . Și să...
- Stai,stai . Tu te auzi ?
Mă privește nedumerit si îmi cuprinde mana și mi-o retrag deși, știu că fac o prostie . Nu știu ce să fac, îl iubesc dar oare fac bine . Dar de ce să nu fac asta ...nu am un motiv . Putem să ne iubim . Am alergat o viață după el și nu are rost să fac pe nepăsătoarea acum.
- Viața mea, lasă frica . Hai să fim împreună și să fim fericiți . Nu are rost să ne mai evităm și alte prostii, înnebunesc.
Nu știam cum să mă mai justific . Nimic nu este simplu cum pare dar el este bărbat și este normal să vadă totul roz . Nimic nu este simplu și nimic nu avea să fie așa ușor cum pretinde el . Înainte să îmi deschid gura se deschide ușa . Bruno îmi zâmbește și se apropie de patul meu.
- Draga mea , nu pot să cred că te-ai jucat cu așa ceva și totuși ....mă bucur că ești sănătoasă și de data asta, iubitul tau va avea grijă de tine . Nu vreau să mai aud că te mai neglijezi.
- Îmi pare foarte rău că am lăsat spitalul pe mana prietenei mele și nu mă supăr daca vrei să îl cedez și să îl primiți înapoi ....eu accept și ...
- Nici vorbă , este al tău și așa va fi chiar dacă o să fie dărâmat,falimentat sau altele . Să nu mai aud așa ceva niciodată, mă bucur că ești bine și sper că te reîntorci la viața ta calmă și frumoasă . Lucas , te rog să mă urmezi . Vreau sa discutam ceva despre tratamentul ei și mâine o poți vedea când o să o externăm .
- Mă externați așa repede ?
- Da. Complicații nu sunt și nu a fost nimic extrem de grav , mâine pe amiază vei fi liberă dar vei fi condamnată la stat in pat o săptămână .
Mă bucur că au încredere si sunt eliberată destul de repede dar știu că Bruno va veni extrem de des și poate va sta ore la noi dar mai bine decât în salonul asta. Amândoi ies dar înainte de asta ii privesc chipul lui Lucas și văd că este nemulțumit de întreruperea conversației , eu mă bucur .
Celia intra pe ușă și eu tresar crezând că este el dar răsuflu ușurată când aceasta începe să râdă și se aruncă lângă mine .
- Nebună ce ești . Te bat de te omor ,eu , acum . Nebună rău . Cum sa te neglijezi așa măi fată și presa apropo este plina de subiecte cu tine .
- Prin faptul că sunt la spital și Lucas...
-Nu. Era bine să fie așa , draga mea...
Scoate telefonul din buzunar și butonează apoi îmi arată Stirile . Titlul era unul la care nu mă așteptam deloc "Victimă părăsită la altar sau damă de companie?!"
Mă uit cu ochii mari la ea și înnebunesc și încep să tip ca nebuna la prietena mea . Nu mai știu nici eu ce cuvinte spun .- Gata. Calmează-te și lasă-mă să îți spun continuarea . Lucas a ieșit în presă spunând că voi aveți o relație de mult timp și va căsătoriți in scurt timp .
- Nu se poate . Nemernic infantil, prost fără scrupule . Mamă, îl omor și clar ziua de mâine nu o va duce .
- Hai mă fată , îl iubești de când erai o fetișcană cu capul in nori și sufletul în Rai . Fi cu el și traieste-ti viața . Oricum și dacă vrei să te certi cu el, când apare în fața ta o să te topești și nu mai te certi . Îl iubești și uite că în sfârșit te iubește .
Mă întorc cu capul spre geam și oftez . Simțeam bufeuri și o mică durere in piept, nu trebuia să mă agit așa de tare . Nimeni nu înțelegea că nu este așa simplu .
- Nu o să fiu cu el !
Celia se ridică și mărește ochii surprinză și ca o nesuferită îmi arată degetul mijlociu .
- Asta meriti . Nu pot sa cred că ești atât de proasta și că iar îl îndepărtezi pentru motive aiurea . Spune-mi că glumești și o să fie bine.
- Nu o să fiu cu el. Nu ai dreptul sa comentezi, nu ești în măsură să îmi dai sfaturi că nu ești o mare experta .
Mă privește îndurerată și observ că am rănit-o . Numai prostii scot pe gura și de data asta nu știu cum să îmi cer scuze . Relația ei este șubredă de fel și ea nu poate avea copii.
- Meriti sa fi singură, te-ai schimbat , vezi doar rău și uiți cine te iubește . Să nu mai mă cauți , nici tu nu ești în măsură să vorbești cu mine , expertă în viața ce ești .
Iese trântind ușa și îmi închid ochii lăcrimând . Nu pot sa nu mă gândesc că îndepărtez tot mai multă lume și asta nu mă face să fiu mai calculată sau mai fericita . Nu . Mă face să mă tem .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...