6

2.1K 110 4
                                    

Lucas

După ce am căzut de pe motor la o întrecere cu un tâmpit, mi-am spart capul. Sincer nici nu vreau să dramatizez dar chiar simt că îmi ies creierii. 

Ușa se deschide rapid și se pe ea intra nimeni alta decât frumoasa mea . Nervoasă și agitată . Zoaiele de sânge de pe fata mea îmi încețoșează privirea și simt că înnebunesc . Nu este deloc plăcut . Se apropie de mine și îmi prinde fata in mâini .

- Doamne, nu te vei maturiza vreodată . Te-ai dat cu capul de pereți ?

O prind de mână și o trag spre fata mea . Ii simt respiratia calda pe buzele mele și strang din dinți .

- Nici nu vrei sa ști ce am făcut eu . Știu cât de mult te deranjează să auzi cum oamenii fac lucruri care le pot pune viața în pericol . Ai nevoie de ajutor să îmi coși capul sau preferi să îți mai lingi mult buzele când ești la câțiva centimetri distanta de ale mele .

- Tu ai nevoie de un șervețel afurisitule . Și de o anestezie .

O las să își facă treaba in timp ce face acel botic , pe care îl face  mereu când se concentrează . Mă las să fiu dus de amintiri și cad nostalgic pe gânduri .

Balul de absolvire .

Liv era într-un colț și râdea cu prietenii ei dar mai îmi trăgea mici priviri. Normal, acel sărut nu a fost uitat nici de mine și nici de ea . Toți prietenii mei cred că m-am pocăit de când învăț prea mult.  Dar adevăratul meu motiv este să ajung elev la Facultatea unde Liv vrea să ajungă și sigur va ajunge .

Miranda dansează cu o prietenă  așa că îmi permit să fug la blonda magnifică . Nate era lângă ea deci nu puteam sa ii spun prea multe . Ii zâmbesc și o văd cum trage aer in piept .

- Ești foarte frumoasă Olivia, pantalonii se simt in prima vacanță nu ?

Își dă ochii peste cap și privește în altă parte doar la mine nu . Nu mă deranjează că poartă blugi și egări . As fi prost sa zic că arată prost, fundul acela bombat te omoară cu zile și picioarele acelea lungi te atrag în păcat .

- Știu că porți și fuste uneori dar rochiile nu prea fac parte din lista .

Se apropie de mine și clipește des .

- Doar nu vrei să mă expun la tot liceul . Daca arat bine sau nu  este fix problema mea . Și ceea ce am pe dedesubtul hainelor pot vedea doar persoanele care sunt importante . Cum ar fi iubitul meu .

Îl sărută scurt pe Nate in timp ce Miranda apare și mă apucă de braț .

- Vai dar ce se întâmplă aici . Șoriceii s-au împopoțonat . Sincer Liv, ai atâția bani și te îmbraci cu haine atât de vechi .

Liv o privește cu ură și îmi este frica să nu o și scuipe . Nu ar fi prima oară .

- Ești atât de frumoasă ,Miranda .

- Mersi Liv. Știam asta de mult .

- Dar proastă de îngheață apele .

Miranda se repede spre ea dar o prind de mâini înainte să evolueze lucrurile .

- Ce ar fi dacă eu și Miranda am bea un suc și voi doi v-ați continua discuția.

Nate se uită la Miranda excitat și o măsoară din cap până în picioare . Ce idiot .

- Eu și Lucas nu bem sucuri și nu purtăm discuții cu șoarecii.  Nu avem mărunțiș . Acum plecăm .A și Liv, țineți bărbatul langa tine până nu ramai fara niciunul .

Miranda își lipește buzele lipicioase și pline de gloss de ale mele ne ducem la grupul nostru . Pot sa observ cum Liv rămâne rece și Nate încearcă să o liniștească sarutand-o.
Ce n-aș mai da pentru un sărut de al ei .

Prezent.

- Ești cusut și ca nou dar tot nesimțit ramai . Acum uitate după lumina și uit ce îți spun eu execuți .

- Dai ordine pisicuță, îmi place că joci dur .

- Termina .
Îmi duc mana in cap acolo unde observ că este un loc gol , nu am par. Scot in grabă telefonul și verific zona care nu arata foarte rău dar totuși . Îmi strică puțin țin freză .

- Afurisită să fi tu . M-ai chelit .
Blonda îmi trage una peste mana .

- Cum ai fi  crezut tu că te pot coase acolo dacă tu ai fire de par . Spune mersi că nu te-am ras de tot . O meriti .

Bate de picior in timp ce scrie in continuare in fisa aia idioata .

- Am fost drăguță , nu te obișnuii .

- Tu mereu ești drăguță, m-am obișnuit .

- Bun. Totul este in regula deci poți să pleci acum .

- Daca spui tu .... dar înainte de asta . Mersi mi-ai salvat viața , aștept să o faci și data viitoare .

- Ce spui dacă nu o să existe o data viitoare ?

Iese din salon înainte să mai zic ceva . Ori mă urăște atât de mult încât nu vrea să mă mai vadă pe aici . Ori suferă când mă vede așa . Cred a doua variantă pentru că așa mi-aș dori sa fie .

Vreau o șansă din partea ei așa că nu o să abandonez șansele și o să profit de tot ceea ce îmi iese in cale doar că să o fac sa mă ierte .

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum