18

1.9K 106 5
                                    

Lucas

M-am convins in timpul ce a trecut că nu mai simte nimic pentru mine a și asta mă lasă rece . Mă rănește faptul că am refuzat o ființă care era atât de uimitoare și eu am dat soarele pe ploi , trandafir pentru mărăcini . Și acum sufăr așa cum a suferit și ea. Dupa facultate am fost mai cuminte și am avut mica mea afacere in sensul că eram contabil la unele afaceri mai mari și câștigam sume de  bani destul de generoase dar acum după ce văd că timpul trece pe lângă mine și eu nu am mai nimic , am revenit la ceea ce mă distrugea dar îmi lua gândul de la durere. Mi-am luat micutele pliculețe cu praf și bine înțeles că le-am tras pe nas, apoi am apucat sticla de whisky și am început să beau pana nu am mai știut de mine . Pana am simțit că mor .

Acum 6 ani

Prietenul meu Justin îmi era ca un frate  pentru o perioadă scurtă în care mama și tatăl lui își lansează o afacere și apoi divorțaseră. El ajunseseră să se înțeleagă destul de bine cu Celia,urmând să fie o relație scurta  așa că îmi povestise despre Liv una alta  aflate de la Celia . După ce acesta a rupt relația , a plecat în Franța pentru a își continua cariera . Ceea ce bănuiam era adevărat .Blonda era indragostita de mine până peste cap și eu nu puteam sa ii ofer asta , o admiram , țineam la ea într-un fel dar eu nu pot sa iubesc o alta femeie....eu sunt incapabil . Nu sunt genul "de casă" și as cădea imediat în păcat . Bătăile și mai exact luptele ilegale pe care le făceam nu îmi permiteau să mă îndrăgostesc sau sa am o iubita căci putea deveni tinta adversarilor și asta mă putea face slab . Nu as rezista tentației sa o înșel și asta ar răni-o așa că o voi face să mă urască .

Și asta am făcut , am distrus-o și după noaptea în care am făcut-o prima data , am rămas cu ea in minte și cautam in fiecare femeie ceea ce ea avea . Nu era extraordinar de bună fiind prima ei partida dar ea și chimia dintre noi făceau să pară cea mai frumoasa experiență.  A fost prima oara cand m-am simțit atât de bine la o partidă și nu pot explica de ce . Când am început să o jignesc pe holuri și am spus că am făcut-o , lumea a inceput sa o judece și eu știam că o doare dar în ciuda certurilor pe care mi le luam de la Justin , că eram prea nemilos , știam că fac mai bine . Nu venise o perioada lungă la școală și asta mă îngrijorase însă era ceva ce nimeni nu aflase cu adevărat ce patise, nici măcar Celia nu știe și o să aflu eu . Când s-a întors la liceu eu eram in continuare cu roșcata cu care mă afișam pentru imagine și ea era cu Nate. Era schimbată și se vedea ce ură îmi purta și asta niciodată nu a fost un calmant pentru mine. Îmi lipseau pozele pe care mi le dădea uneori și îmi spunea cum sa îmi fac eseele sau cum ii dădeam meditații și râdeam împreună , să nu mai zic de gustul buzelor sale sau mirosul de miere al pielii ei.

Dar cu timpul am învățat că uneori, oricât de multă iubire a existat, cu ură transformi dragostea in ceva aproape neexistent . Și totuși cu timpul regretam greșeala pe care am făcut-o . Mă confrunam cu singurătatea și nimic nu era ușor.  Eram invidios pe Nate căci o avea și erau fericiți dar nu puteam face nimic . Nu mai era dreptul meu . 

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum