37

1.6K 103 4
                                    

Trecuse un an de la nunta și în casa celor doi era fericire și împlinire. Totuși dezamăgirea pe care Olivia o simțea era una de nedescris . După multe încercări și teste nu le era dat să vină și un prunc.  Lucas încerca să își calmeze soția și surorile ei erau de asemenea alaturi de ea, timpul nu era pierdut . Renata umblase peste tot pentru a se asigura că fata ei este sănătoasă și era în tocmai adevărat . Lucas nu avea nici el nimic . După multe luni se pare că o întâmplare minunată avea să se întâmple .

- Iubitule , nu pot să cred .

Lucas se uită socat la testul care arăta doua liniuțe și sare la soția lui și o strânge puternic la piept și o sărută pe buze. După mult timp era și ea fericită .

- Ți-am spus că o să fie bine.

Liv aprobă din cap și amândoi au mers la familie să spună despre vestea cea mare și toți s-au bucurat . Nepoții lor deja erau destul de mari și bine înțeles că toată lumea aștepta un bebeluș mic . Liv se gândea deja la nume și deja făcuse cumpărături pentru bebeluș , hăinuțe și mobila verde . Nu conta pentru niciunul din ei ce era însă conta să fie sănătos .

Sara și Ivy au mers împreună cu ea peste tot și se bucurau că sora lor primea ceea ce își dorea . Lucas și Liv erau foarte admirați de presă și familie , iubirea lor nu a avut parte de nici-o dificultate și totul a mers perfect . Doar faptul că nu aveau încă un prunc , asta era ceva ce le rănea puțin inima .

- Am aranjat absolut tot și sper că iese totul așa cum ne-am imaginat .

Lucas o sărută suav și îi mângâie obrajii . Era foarte fericit , totul era ca într-un basm .

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum