16

1.9K 111 3
                                    

Lucas

Merg spre ea și îi fur paharul cu suc și îl dau pe gat in timp ce ea se miră că sunt aici . Pun paharul lângă ea și îi fac cu ochiul . Fratele meu și Sara vin langa noi și mă salută in timp ce și ei se miră că sunt aici la ora asta .

- Lucas,ce faci pe aici ?

Frate-miu mă îmbrățișează și mă privește nedumerit . Privesc fata lui Liv care este la fel ca acum câteva momente și încerc să nu rad prea tare .

- Am venit să rămân aici căci apartamentul meu este inundat , nu te superi,sper .

Sara și Andrew se uită unul la altul și se dă de o parte mergând spre scări .

- Plecă că ști prea bine că nu mai sunt camere și nu vreau sa plec eu căci am fost prima venita .

Mă uit spre ea și era momentul meu de răzbunare și profit de el și mai ales că ador să o cicălesc .

- Trebuia sa nu îmi închizi in fata că acum regreți și apropo, dormim împreună în același pat daca nu vrei să afle mami ceea ce îi ascunzi tu .

Înghite ceea ce vroia sa spună și isi întoarce capul spre frații noștri care veneau înapoi spre noi cu un zambet bulbucas.

- Daca vreți să dormiți în aceeași cameră puteti sta amândoi însă dacă nu...

O împing pe Liv in fața și ea oftează facandu-mă sa zâmbesc.

- Poate sta, nu am nimic dacă stam in aceeași cameră dar exista canapea pe care o să doarmă și patul va fi al meu . Acum mă scuzați dar îmi voi lua un pahar de suc și mă retrag în cameră să lucrez pe tabletă pentru spital .

Fuge repede pe lângă mine și îmi încleștez maxilarul, obraznica , canapea spune să o creadă ea .
Eram de jumătate de oră la discuții cu fratele meu și așteptăm să treacă ceva timp și să urc in dormitor . Mai îl las să vorbească puțin și mă îndrept spre dormitor . Când intru o văd cum stă lungită pe pat , pe burta și înghit in sec când îi văd fundul ăla magnific . Are parul dat într-o parte și căștile în urechi și scria câteva chestii pe tabletă . Profit și mă apropii de gâtul ei si ii ling o porțiune din pielea care miroase a miere și tresare intorcandu-se spre mine dar eu nu mă retrag și are fata roșie și apropiata de mine . Ii zâmbesc și îmi lipesc buzele de ale ei și ea îmi răspunde. Ii musc o buză și îmi bag limba incepand un dans cu a ei era un sărut mult mai pasional fata de cele avute în adolescență . După atâta timp inca nu am uitat mirosul,pielea ei fină și locul ei strâmt . Îmi simt erecția când mă gândesc la asta si la faptul că ne sărutăm așa nebunește . Îmi duc buzele din nou la gâtul ei și îi las un semn prin mușcătura făcută . Știam că nu îmi poate rezista , geme și revin din nou la buzele ei și îmi cobor mana urcând spre chiloți pe sub rochia ei de noapte dar mă împinge pe spate și se ridică în picioare .

- Atât , de ajuns . Am fost dusă de val căci nu am mai făcut-o de mult dar nu simt nimic și sper că ești obișnuit cu asta . Cat de proasta mă crezi să te mai iubesc după câte mi-ai spus în plus stai cuminte că dormim in aceași cameră dar nu poți evita faptul că te urăsc și că nu te suport deloc , îmi provoci milă că nu ai mai nimic în viața asta dar totuși te ocupi cu șantaj și mă umilești pe mine in loc sa îți găsești o femeie .

Nu mint pentru că aceste vorbe mă dor . Îmi pare rău că gândește așa despre mine și nu știu cum am fost atât de idiot să cred că a uitat ceea ce i-am făcut . Ochii ei albastrii mă privesc la fel de rece ca și culoarea lor . Gheață.

- Corpul te-a trădat Olivia . Meriti un buchet cu margarete pentru aceste minciuni .

Se enervează și își așează parul in timp ce se privește în oglinda din spatele meu . Margaretele sunt florile la care ea este alergica .

- Ti-am zis este plăcere fizică, nu mint deoarece chiar arati atrăgător dar acum lasă-mă și du-te pe canapea și nu mai visa la cai verzi . Nu te voi ierta niciodată cu adevărat.

Privirea ei rigidă mă face să îmi incordez pumnii și să vreau sa distrug tot ceea ce îmi iese in cale dar aleg sa nu o mai privesc și îmi apuc geaca .

- Unde pleci ?
Se uită bulversată și agitată la mine și eu pufnesc , acum ii pasă sau cum .

- Unde vreau eu Olivia . Bagă ceva la cap blondo, nu sunt ca frații mei și nu pot fi bătut cu papucul la fund și clar nu mă țin după curul tau că poate, poate mă ierți. Ai ales ce vrei tu și de acum nu mai mă interesează , la mine sa nu apelezi . Ești moartă și neinteresantă , ca in trecut.

Trântesc ușa și le fac cu mana fratiilor mei care sigur nu au auzit nimic din ceea ce a fost sus și urc in mașină și pornesc la cel mai apropiat bar . Să agăt ceva nu o sa pot deoarece gândul meu este la ea însă niste iarbă și alcool mă vor ajuta. Vedeam cum mă sună într-una dar nu ii răspundeam să mă mai amăgesc. La un moment dat decid sa vad in bară ultimul mesaj .

" te rog nu face o prostie, te rog . Nu mai pot încă o dată să știu că ajungi la spital din vina mea "

Închid telefonul de tot și îl las in mașină . Intru in bar și evit femeile care vin pe lângă mine și merg la prietenul meu și administratorul barului care mă privește uimit .

- Lucas, mă bucur să te văd prietene și că nu ai murit , ce naiba ai avut în cap să te întreci cu ăla până ai zburat ?

- Roman și eu mă bucur să te văd , scuteste-mă cu astea și dă-mi ceva tare ști tu .

Îmi întinde țigara pe care o fumez și încep să beau . Cea mai proastă combinație pentru care de multe ori am intrat în căcat dar na, merită pentru ceea ce simți .

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum