Liv
Depresia care a urmat nu a fost ușoară . Luni de zile și mai exact un an , ne-am luptat cu Lara. Fetița era sensibila dar în cele din urmă a ajuns să fie foarte sănătoasă . Seamănă cu mine dar are caracterul tatălui ei . Lucas a fost foarte puternic și totuși deși avea dreptul să sufere și el , s-a ținut tare și a fost alaturi de mine , de noi . Lara era o bombonică dar nu tocmai cuminte și stiam că nu are cum odată ce îl moștenește pe Lucas . Eram împlinită pe toate punctele și eram gravida din nou cu gemeni . Nu am vrut sa știu ce sex au .
- Mami , bobo .
Știa doar câteva cuvinte dar din bobo, nu ieșea . Ii întind câteva căpșuni și le mănâncă încet . Nu are înghețată dar are fructe . Se ridică și cu pampersul la fund , aleargă prin curte . Mă ridic și plec după ea , greu cu copil dar ce o să fac cu doi . Sara a fost foarte fericita sa afle că am și eu gemeni .
Mă uit la ea cum se joaca cu cățelușul nostru și zâmbesc . Cât am putut sa sufăr crezând că o pierd...
- Ce face iubita mea frumoasă ?
Brațele lui mă lipesc de pieptul lui și mâinile i se opresc pe burta mea enorma . Deja eram ca un balon și eram și puțin mai grăsuță . Toată lumea spunea că sunt numai bine dar eu învățată să îmi văd oasele , nu pot să mă accept așa ușor .
- Ii era dor de tine la iubita ta . Sărută-mă .
Se apleacă și îmi oferă un sărut duce și îl savurez . Cât de frumos este să ai familia ta. Nu credeam vreodată că voi fi atât de fericită .
- Tati,tati .
Micuța aleargă spre tatăl ei și eu mă uit geloasa la ei . Mă duc la ea și o apuc de nas .
- Măi sa fi tu , pe tati îl iei așa în brațe și pe mine nu mă bagi in seama .
Încep să o gâdil și aceasta rade . Era o figură . Nu știai cum să nu o mănânci , mama mereu o alinta și îi cumpăra tot ce este mai bun , o zi din săptămână era specială pentru ea . Toți nepoții erau la ea acasă și noi eram singuri și puteam să avem o zi calmă . Surorile mele au noroc că nu mai au bebeluși dar pe mine mă așteaptă nopți albe și clar nu o sa mai am chef prea mult de joacă .
- Mwah .
Lara îmi trimite un pupic cu mânuța și o pup și râde din nou . Lucas ne privește amuzat și ne privim câteva secunde .
- Te iubesc !
Îmi spune ușor și zambindu-mi .
- Și eu te iubesc !
- Iubesc !
Țipă micuța Lara și noi doi începem să râdem .
- La masă că altfel se răcește .
Mergem și mâncăm ca o familie fericită ce suntem . O familie cu cinci membrii fericiți .Bruno din păcate a părăsit această lume cu cinci luni in urma și a lăsat multă durere in urmă . Nu aveam totuși ce sa spunem căci a mai dus-o mult și asta era ceva mare . Mereu va fi în inimile noastre prezent și mereu îl vom iubi .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...