33

1.6K 96 5
                                    

Liv

Deschid ochii și o văd pe mama in fața mea . Mateo era undeva într-un colț si nu mă privea.

- Bine că te-ai trezit.  Droguri ?!
Nu ești normala la cap . Te omor .

Mama vine spre mine și se așează în fața mea și observ că este plânsă.

- Inima ta este prea sensibilă să facă asemenea lucruri.  Suferi pentru Lucas și nu înțeleg de ce nu te duci la el și vă faceți viață împreună . Îl amăgești pe Mateo și îi irosești timpul .

- Nu este adevărat,Lucas nu mai va face parte din viața mea . Nu vreau , înțelege.

- Bine , dar dacă te mai aud vreodată că faci o prostie de genul și nu te vei liniști , te izolez .

Iese pe ușă și eu oftez . Mateo încă nu mă privea și deși eram slăbită , m-am ridicat și m-am pus langa el . Nu se întorcea spre mine . I-am luat fata între palme și i-am întors fața .

- Nu mă ignora , te rog.  Nu poți să mă abandonezi . Poate că nu te iubesc dar o să pot , ești extraordinar și putem sa ne facem viața noastră împreună . Te rog să nu iei in seama acele cuvinte , eram sub influența drogurilor . Te rog , nu pleca .

- Nu știu ...ceea ce îmi ceri mă poate face să îmi pierd ani din viața .

- Doi ani și dacă nu o să îți placă divorțăm . Știu că și tu ți la mine .

Oftează și își lipește buzele de ale mele . Dar nu mergem mai departe , nu mă pot culca cu el...nu încă . Inca îl iubesc pe Lucas .

Zilele treceau și nu știam nimic de Lucas.  Pregătirile de nuntă erau făcute și urma să mă căsătoresc mâine . Îmi era teama dar nu puteam să spun că nu sunt speriata.  Ceea ce fac mă condamna . Mateo nu este nici el prea fericit dar totuși sta cu mine . Uneori cred că doar din milă . Renunțasem la droguri, mergeam la muncă și încercăm să revin pe făgașul normal . Reușeam dar inima mea începea să fie slăbită odată ce renunțasem de mult la tratament și consumam droguri și alcool . Dar nimeni nu trebuia să stie, am totul sub control .
De mâine eram căsătorită și nu cu cine mi-am dorit mereu , cu cineva pe care îl trag după mine la o viață tristă și uscată .

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum