15

1.9K 107 3
                                    

Liv

Lucas era externat deja de două ore și nu a vrut să mai îmi zică nimic dar nici eu nu m-am lăsat văzută de el . Mă ascundeam prin birouri și saloane deoarece îmi era frica de ce putea sa îmi zică.Pe seară mă îndrept spre casă acolo unde mama doarme pe canapea și o scol spunandu-i să se ducă în pat și intru să îmi fac duș apoi mă duc să mănânc pastele făcute de mama, mereu îmi gătește .
Sâmbătă trebuie sa merg la o petrecere cu Celia. Deci mai am doua zile calme in care nu se întâmplă nimic obositor .

Dimineata mama începe să conducă mașina ei plină cu jucăriile lăsate de nepoții mei pe banchetă și ne îndreptăm spre cartierul rezidential , acasă la Sara unde îmi voi petrece noaptea aceasta și mama următoarele doua zile și din fericire fără nimeni altcineva căci nu sunt petreceri de familie .

- In sfârșit ați ajuns că se răcește mâncarea . Mamă ascunde dulciurile pe care știu că le ai in mașină că altfel ăștia nu mai mănâncă nimic .

Sara apare langă noi și ne pupa pe obraji și ne anunță că Andrew este plecat la firmă. Nepoții mei sar pe mine și mama se supără din lipsă de atenție. După masă merg în grădină și mă joc cu Izzy și mă las machiată totuși are talent mare la desen și artă, își moștenește părinții .

- Și eu mă bucur că Norman mă place dar nu ști cât de mult mă enervează când mă cicălește in public .

- Oh, ba da știu iubita mea.

Daca ar ști ea ce unchi tâmpit are și câte îmi face ....Oh ferească-mă . Îmi duc la gura limonada și proastă idee am

- Unchiul Lucas a spus să te întreb cum ai procedat tu .

Mă înec cu lichidul acru și mă ridic , eram roșie mai mult că sigur și trag aer in piept . Al naibii să fie el  că se baga așa adanc . Izzy încă așteaptă să ii rapsund și eu ce pot sa ii zic . A păi îl iubești ca proasta și apoi faci tot ceea ce simți și el o sa râdă de tine ...Doamne,nu.

-  Trebuie să nu faci ce am făcut eu , trebuie să stai departe de Norman și să nu ii dai dreptul să te rănească sau sa își mai bată joc de tine și dacă nu o face ii spui că mătușa ta nebună și doctoriță ii face o injecție în fund și o să doară .

Izzy se strâmbă și își masează fundul . Doamne toată e soră-mea doar că mult mai răzbunătoare .

- Oh da , brusc vreau să mai îmi facă ceva că să vi să i-o faci .

Ce ziceam , răzbunătoare ? Da, foarte . Pleacă și mă lasă singura în grădină și eu mă duc spre dormitor dar înainte să intru în cameră îl văd pe Andrew care intra în cameră cu Sara sărutandu-se . Of , sunt invidioasa sincer și mereu am fost pe faptul că surorile mele au avut mai repede parte de ceea ce eu nu am avut prea curând. Mă arunc pe pat și îmi bag fata in pernă urlând ca nebuna.  Telefonul începe să sune și este un apel video pe care văd că este Lucas . De obicei nu as răspunde mai ales lui dar totuși am ocazia să îl cert pentru ceea ce a făcut . Răspund repede și mă rezem de tăblia de la pat in timp ce el stă și îl bufnește rasul și se aruncă pe canapea .

- Ce război a dus parul tau ?

Rade tare și eu mă privesc abia acum și văd că este în toate direcțiile și îl aranjez .

- Termina cu întrebările tale banale căci eu am avut de răspuns la una care mă face să te omor . Ai pus-o pe Izzy să mă întrebe despre copilăria mea și băiatul care mă cicălea ?

- Și ce ai răspuns ?

Ridică dintr-o sprânceană și își mușcă buza de jos in timp ce rânjește . Este fenomenal .

- Să te mai prind că te bagi în treaba mea cu nepoții mei că te bat .

- Sunt și nepoții mei și apropo , ce i-ai răspuns?

Inchid telefonul și nu mai vreau să ascult ceea ce zice deși știu că a decis să mă sune cu un motiv și totuși îmi este frica sa îl ascult .
Cobor la parter și îmi fac de treabă pe tabletă și îmi fac treaba online dacă tot nu am mers la serviciu. Bruno este foarte mulțumit de mine și tine legătura cu mama mea .

Las tableta de o parte și mă întind după paharul de suc dar el îmi este furat din mana și nu pot să cred că nici de asta nu am parte căci totul este împotriva mea in viața asta , normal . Îmi măresc ochii și rămân încă împietrită .


Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum