8

2.1K 110 15
                                    

Lucas

Mârâi nervos și privesc soarele ce intra pe geam . Nu îmi place soarele și mă enervează când mă școală . Mai ales că sunt mahmur . De obicei când mă enerva ceva plecam și mi-o trăgeam cu o femeie și apoi mă imbatam ca prostul. Însă aseară am evitat să fac asta și am stat și m-am gândit . Nu știu ce este cu mine dar nu pot efectiv sa mi-o scot din cap .
Să o creadă ea că o să renunț la ea . O să mă placă din nou sunt convins de asta. Nu mereu plănuiam sa ne întâlnim dar uneori chiar eu vroiam să îi apar in cale.
Deocamdată o să îmi fac drumuri pe la spital din diferite motive provocate de mine dar asta nu va dura mult , am nevoie de ceva important. De un motiv bun. Ceva legat de spital și da... o să fac asta. Oricum am fost cuminte pentru prea mult timp .

Liv

" Oricât de mult ai vrea tu s-o stingi , cenușa iubirii nu se stinge . "

Închid cartea pe care o citesc recent și dau pe gat ultima gură de cafea. Deja bătrânelul meu șef a anunțat că nu mai are decât două luni și sincer nu îmi imaginez cum o să fie fără el . Fiind atât de atașată de el , mereu am povestit cu el și am ascultat povesti despre părinții mei . El îi știa de mult și îmi făcea plăcere să îi ascult poveștile . Știu cât de mult a suferit când iubita lui a murit după ce s-au căsătorit cu tot cu pruncul lui într-un accident de mașină spre luna de miere . Și de atunci a preferat să aibă grijă doar de spital . Având în vedere că mă lasă pe mine șefa pe aici ...este ceva important și am foarte multe emoții mă bucur că nimeni nu s-a simțit ofensat atunci când am fost declarată șefă când el va muri .

Mă duc spre salonul unde mă aștepta un nou pacient și deja îmi clocotește sângele în vene când îl văd . Credeam că după ce i-am zis că nu îl iubesc și că mă enervează că nu scap de el , o să dispară dar cu speranța am rămas . Îl analizez și văd că nu arată lovit .

- Ți-a fost dor de mine și ai venit să mă vezi?

Rânjește și se așează mai comod , lungit pe spate privind tavanul .

- Doamna doctor Evans , nu știam că flirtați și aveți așteptări de la pacienții dumneavoastră . Adică îmi provoc dureri singur doar ca să vin să te văd ?

Știe cum să mă atace mereu .

- Sincer am vaga bănuială că tu chiar faci asta . Ridică-te că nu ești la psiholog.

Mă întorc cu spatele și apuc o fișă și un pix.

- Ce te doare sau ți-au ieșit creierii și de data asta, nu vad .

Mă uit invartindu-mă pe langa el .

- Ok,ok destul . Nu o sa vezi nici-o rană exterioară .

- Te rog nu îmi spune că ai o rană la  suflet deoarece nu am chef să îți povestesc din nou că nu sunt psiholog.

- Am o psihologa, sexy chiar.  O să trec și pe la ea când mai mă confrunt cu o problema dar am venit la tine pentru că am o durere la abdomen .

Ce fals, a ales ceva ce clar nu pot să spun că e minciuna .

-  Bine. Imi răspunzi la întrebări și după îți voi prescrie niste pastile daca este necesar .

- Dar sunt foarte sigur că ești nevoită să îmi atingi burta pentru a vedea clar unde este sursa de durere .

Normal că știe doar s-a documentat să ii cad eu in plasă. Trântesc foaia pe masă și pornesc spre el . Își dă tricoul jos și simt cum ard din cap până în picioare . Tatuajul frumos de pe intreg pieptul și de pe abdomen mă face să analizez totul dar când observ că mă privește seducător îmi dau ochii peste cap .

- Bun deci vreau să îmi arăți unde crezi tu că te doare cel mai mult și să îmi zici daca ieși la baie . 

Se încordează aratandu-mi pătrățelele .

- Să o crezi tu că îți zic daca m-am mai căcat sau nu .

- Dacă nu răspunzi la întrebări nu am de ce să îți mai fac ceva .

- Nu înțelegi , aici ...totul mă doare in partea asta.

Îmi cuprinde mana mea mica in mana lui mare și tresar când simt pielea lui caldă și tare . Oh sfânta Maria , ori mor acum , aici ori nu mai mor niciodată .

Mă privește în ochi și simt că mă topesc . Milioane de senzații sunt aici.  Dacă o serie de artificii pornesc acum, nu mă mir. Deși aș vrea să rămân aici și să continuăm , mă retrag . Nu pot face asta . Mă întorc cu spatele și completez repede fișa. 

- Totul se rezolvă prin a lua niste pastile care te vor calma de la dureri și a ajuta flora intestinală .

Îl simt in spatele meu și mă îmbrățișează , închid ochii și mă las dusă de val când îmi mângâie mana stângă dar când mă sărută pe gat , mă îndepărtez .

- Uite rețeta . Poți pleca acum .

Se întoarce cu spatele și își trage repede tricoul pe el .

- Îți este teamă să recunoști ce simți Liv, îmi pare rău că renunți așa ușor dar nu mă dau bătut . Recunoști sau negi și de data asta ?

- Îmi pare rău domnule Anderson dar data viitoare o să te refuz . Nu voi mai accepta să iau contact cu tine , însănătoșire grabnică .

Ies pe ușă rapid și beau un pahar de apă de la dozator . Apă rece .

- Liv ?
Bruno mă strigă de undeva dintr-un colț și merg spre el cu frica . Sper că nu s-a plâns Lucas de ceva și să îmi distrugă relația cu Bruno.

- Sa întâmplat ceva ?
Îmi pune o mana pe spate și intrăm într-un birou .

- Da, vei fi șefa toturor de aici și vei avea grijă de tot ceea ce eu nu voi mai putea face dar m-am gândit și am să vând terenul . Practic clădirea nu va mai fi a mea și sper că nu te superi , cineva cunoscut ție a achiziționat și mi-a promis că nu o sa regret . Îl cunosc foarte bine și eu și tu deci nu o să fie de rău .

Dau din cap și după ce mă pupa pe frunte dispare . Oare cine o fi că deja devin curioasă .

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum