23

1.8K 123 3
                                    

Liv

Merg la o petrecere la ziua unei prietene cu Celia și eram destul de agitată . Sigur o sa întârziem, soțul ei este destul de nervos, observ și mă face să mă simt foarte stânjenită că am întârziat .

Purtam o rochiță roșie din piele și deja simțeam că mor de frig așa că mi-am strâns brațele în jurul corpului.  Am intrat în clubul respectiv și mă uitam in jur , nu era genul meu...nimic de genul nu este pe stilul meu dar ce pot face . O pup pe obraz pe sărbătorită și ne spune că putem să ne ducem să ne așezăm în colțul unde vedeam eu că mai sunt câteva persoane necunoscute  . Stăteam plictisită și uneori mai mă bagam in seamă cu cei de lângă mine. In timp ce m-am ridicat să mă duc să îmi iau ceva de băut .

- Cu ce vă servesc ?

Mă uit la femeia care așteaptă ii spun ceea ce vreau și eu mă gândesc să îmi iau o cola dar când văd că niște bărbați îmbrăcați la cămașă intra in club , înghit in sec . Lucas era și el puțin în spatele lor și ținea o femeie de brâu și râdeau .

- Ceva tare...nu un pahar dragă,sticla .

Bombăne ceva și mă întorc spre ea și îi ofer o sumă frumoasa de bani și apoi îmi face cu ochiul și mi-o dă.

- Știu că ești nervoasa că l-ai vazut   pe unul din bărbații care au intrat dar nu îți strica seara, fa-l gelos cum și el te face cu puicuțele  care roiesc pe lângă ei .

Mă uit la ea și aprob din cap și mă îndepărtez spre măsuța . Abia când mă așez mă observa și sigur se miră ce fac aici . Cei de la masă spun că sunt nebună că am luat atâta băutură dar nu ii bag in seama . Îmi pun un pahar și îl dau pe gat simțind cum gâtul meu arde dar nu mă las . Beau puțin și din paharele cu lichid colorat de pe masă și deja mă simt mai energică . O melodie frumoasa răsună în difuzoare și eu îl apuc de mana pe unul din bărbații de lângă mine și pornim să dansăm sub privirea lui Lucas, îl vedeam că nu este chiar atât de calm și asta îmi plăcea la nebunie. Mă uit spre bărbatul din fata mea care nici nu știu cum îl cheamă și pe ritmul muzicii îmi mișc corpul și dansez mai mult din fund că mă pricep foarte bine și mă lipesc tot mai tare de bărbatul din fata mea. La un moment dat îl sarut pasional și el îmi răspunde . Dar mă simt trasă destul de brutal de lângă el și Lucas mă pune pe umărul lui ieșind din bar .

- Ce faci tampitule , lasă-mă !

Îl lovesc cu pumnii dar nimic , parca dau într-un perete .

- Degeaba te agiți , nu te las .

Mă pune langa el și îmi pune centura apoi baga cheia în contact și începe să meargă .

- Tu mereu mă lași .

Îmi pun capul pe mana și privesc pe geam, tristă până ajungem, nu mai spune nimic ,nici nu mai insist și nu îmi pasă unde mă duce . Coboară și vine și îmi deschide ușa intinzându-mi mana. Dar îi dau una peste mana și pornesc spre casă singura cu el în spatele meu . Picioarele mi se înmoaie și cad peste micuțul gard care desparte iarba de asfalt și simt iarba până și în gură, stropitoarele sigur au fost pornite căci este udă . Scuip într-una și înjur dar apoi incep să rad ca proasta . Lucas mă ridică și mă ajută să trec peste gărduleț și mă privește acuzator dar nu îmi pasă .

- Ești beată !

Constată  el și eu rad mai tare .

- Bravoo, te-ai prins . Acum lasă-mă să trec.

Îmi dă drumul și eu mă duc strâmb spre ușă și îmi deschid ușa cu greu . Afară începe să plouă și închid ușa și plec înapoi și alerg prin curte cântând . Era o ploaie calmă, nu furtună sau ceva urat.  Alergam și cantam și dansam . Mă urc pe o scară  undeva sus pe un placaj de metal și privesc cerul .

- Liv , coboară și hai in casă .

Închid ochii și îmi aplec capul și apoi mă rotesc spre el .

- De ce îți pasă ce fac, nu m-ai iubit și nu ai ținut niciodată la mine așa cum am făcut-o eu , ai fugit mereu și m-ai abandonat . Pleacă, acum .

El se apropie mai mult de mine și ridică o mână în timp ce eu încep să plâng și corpul să mi se zguduie .

- Ba da Liv , am ținut la tine și încă țin , dă-te jos de acolo , poți aluneca.  Vino la mine iubito .

Mă uit la el și încă nu îmi vine să cred ce a zis . Mi-a spus iubito ...iubito...iubito . Cuvântul ăsta îmi răsună în urechi din nou și din nou .

- Mi-ai spus "iubito", mă iubești . Știam eu .

Mă uit la el și ploaia incepe să fie mai rea și devine o furtună .

- Da, hai jos sa vorbim , promit că nu te voi mai minți și nu voi mai pleca doar coboară . Am venit să rămân pentru totdeauna, promit .

Vreau să mă dau jos de acest placaj dar când tună mă apucă teamă și alunec și dau cu capul de placaj și totul devine negru. Îmi aud numele și apoi nimic .



Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum