Liv
Eram obosită și totuși știam că nu pot sa lipesc de aici. Andrew și Sara mi-au luat două bilete pentru a merge în vacanță în Bali în timp ce Ryan și Ivy s-au rezumat la o suma mare de bani pentru a face ce vreau. Sigur o sa ii pun in fondul spitalului . Mama mi-a luat tortul și o ședință la spa . Cred că uneori uita că nu sunt Sara sau Ivy dar mă rog .
Masa era pusă și se pregăteau să îmi cânte când suntem întrerupți de persoana pe care nu as vrea să o mai aud , măcar de ziua mea .- Sunt aici pentru a putea începe .
Țineam tortul și priveam numărul . Cine ar fi crezut că am ajuns să fac 23 de ani. Clar nu este o plăcere pentru că știu că nu am nimic din ceea ce plănuisem să fac in trecut . Pentru că Lucas Anderson mereu îmi perturbă viața . Suflu in lumânări și dorința mea a fost " Să îmi găsesc calmul și dragostea " . Zâmbesc și îi las pe toți să vorbească despre afacerea noua a lui Ryan și îmi iau paharul cu vin roșu și mă duc în grădină unde mă așez pe un șezlong .
Închid ochii și îmi amintesc tot ceea ce încerc să uit de atât timp .
*Acum 5 ani*
Trecuse vara, începutul facultatii și absolut tot . Sărutul acela a fost ascuns in timp ce se lua de mine pe hol și oriunde chiar și la ultimul clopoțel . Dar de atunci nu am mai auzit nimic de el , începusem facultatea dar nu mă privea . Nu știu cum dar niciodată nu se intampla să îi surprind privirea . Nate a început o relație cu mine și mă iubea dar eu nu simțeam nimic pentru el și totuși ne sărutam și ne afișăm împreună .
In aceasta seară era o petrecere acasă la Ece Dobrev . Una din cele mai bogate fete din facultate și surprinzător dar nu avea fițe și figuri . Și eu sunt bogată dar nu fac așa cum fac toți, nu sunt banii mei și doar bani cu care mă întreține familia .
Și a spus să fim neapărat acolo așa că asta am făcut . Ivy mă ajutase să mă îmbrac frumos și purtam o rochiță roz pal , machiaj frumos si simplu , parul era creț și Nate era langă mine in timp ce se mandrea că se află pe aceasta proprietate. Prietena mea se făcuse pierdută prin mulțime și după ce Nate văzuse niste prieteni de ai lui a plecat la ei . Mancam cate un biscuite de pe platou până ce simt o respirație calda in dreptul urechii mele . Nu am mai avut pielea de găină de când m-au speriat surorile mele într-o seară . Dar de data asta a fost provocată de niste senzații .- Tu aici ... Cum de ?
Mă întorc spre el și mă strâmb spre el .- Nu este petrecerea ta să ști . Plecă și agață ceva și lasă-mă.
Rade și îmi mângâie obrazul . Ce naiba este beat? Nu , nu miroase și sunt destul de sigură că este cu mașina .
- Nu am venit să îmi bat joc de tine . Am venit să îți spun că ești foarte frumoasă .
Doamne cat de fals poate fi . Ideea este că eu ii cred bazaconiile și îmi fac speranțe că proasta .
- După ce mă săruți , nu mai mă bagi in seama și la facultate te prefaci că nu mă mai vrei și acum vi sa îmi spui cat de frumoasa sunt ? Ești patetic .
Vreau sa trec pe langa el dar mă prinde de mână .
- Nimeni nu m-a respins și totuși tu ai fugit atunci si te-am auzit când îi spunea-i Celiei că dacă nu te las in pace o să înnebunești și că mă urăști și toate celelalte și am spus că mai bine te las in pace dar am văzut că tu nu prea mă eviți .
Ce proastă sunt . Mă uitam mereu după el și credeam că el nu observă . Doar pentru că nu îl vedeam eu nu înseamnă că nu se uită cu coada ochiului .
- Nu te flata singur Anderson . Dar recunosc că am dus lipsa cicalelilor tale. Dar iubitul meu ar fi nervos daca o sa vadă langa tine așa că o să plec .
- Iubitul tau care tocmai acum își face de cap cu șefa tocilarilor ?
Arunc o privire peste umărul lui și observ că Nate o sărută și o atinge pe sub rochie pe Elenor , puricoasa mereu a să fie doar al ei. Dar nu simt gelozie , nimic .
- Ce ar fi dacă îmi dai o șansă și în seara asta plictisitoare suntem doar buni prieteni și promit că o să te las in pace și nu voi face gesturi pe care nu le dorești .
Intenția mea a fost să stau departe de el deoarece nu îmi face bine și îmi poate creea probleme dar am nevoie și eu de putina distracție , am 19 ani .
- Bine . Doar in seara asta .
Aprobă din cap și mă conduce pe ringul de dans acolo unde ne rupem amândoi în figuri și râdem . Se scuză și vine peste câteva momente pe la spatele meu în timp ce dansam și mă lipește de el și îmi dă un pahar cu suc . Mă depart de corpul lui cald și mă întorc spre el întingându-i paharul .
- Bea tu asta . Ii fur doza lui de bere și iau o gura și încă una până la final . El fură o alta doză și o da pe gat .
Ne încinsesem și ne-am pus pe canapea in timp ce eram tolănită pe el .
- Vai dar sincer acum încep și eu să înțeleg de ce va plac petrecerile astea .
Rade și îmi face cu ochiul . Mama ce gest incredibil de sexy .
- Calmează-te...Liv..Olivia , nici nu ai văzut destule .
Mă încrunt și îi dau un pumn în abdomen și se strânge .
- Ști prea bine că nu permit nimănui să îmi zică tot numele. Nu îmi place .
- Știu că nu îți place Olivia .
Raman împietrită când mă mușcă de nas .Oricum , beți sau nu . Am ajuns sa îmi pierd virginitatea cu el într-o cameră din acea casă . Dar dimineață când m-am trezit el nu mai era acolo și Ece mi-a spus doar că îi pare rău dar nu trebuia să am încredere în el . Am simțit că mor de durere și rușine .
Și când credeam că este destul de multă durere . Ajunsă la liceu am mers la el și i-am tras o palmă peste obraz in fața tuturor . Nu îmi păsa .
- Nenorocitule ai profitat de mine și ai fugit .
Își încleștează degete pe brațul meu și gem ușor de durere . Privirea lui era plină de ură dar totuși ceva îl trăda . Sau poate asta vroiam eu sa cred .
- Și tu ai vrut-o . Chiar credeai că din atâtea fete care îmi cad la picioare.... eu o să te aleg pe tine , o fata cu aparat dentar și numita șoarece de biblioteca ?
Rade și eu îmi simt ochii plini de lacrimi . La naiba cu el și prostia mea din cap .
- Saraca, a crezut că el chiar o iubește . Pe ea . Prietenii lui radeau și spuneau într-una fraze de genul .
I-am zâmbit amar și i-am soptit ceva , secată de puteri .
- O să îți pară rău Lucas . Foarte rău, succes cu ale tale .
Am trecut pe langa el și de atunci nu mai simt nimic de bine pentru el . Săptămâni,luni întregi am fost bârfită pe la colțuri . Nate și Celia mi-au fost alaturi și am rămas doar noi în grup . Nate era iubitul meu, relație cu tot tacâmul . Chiar daca în pat nu simțeam nimic , eu eram pentru el și el pentru mine in alte situații .
Lucas a încercat să își mai bată joc de mine dar am mers la director și tortul s-a rezolvat . Nimic nu a mai fost calm intre noi din ziua aia .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...