Lucas
Astăzi este ziua ei . Sincer nu pot sa uit cum de fiecare dată când era ziua ei îi făceam cate o prostie . Ori îi vărsam apă în cap sau o închideam intr-o sală. Ii furam bomboanele și ca să i le dau înapoi o puneam să mă pupe pe obraz și atunci o trânteam peste mine sau o ciupeam . Culmea, ea făcea în tocmai asta . Până în a zecea când Nate , bărbatul cu care lucrează până și în ziua de azi și are o relație dar care mai mereu este pusă în pauze , a intervenit în viața ei . De atunci nu mai era așa calmă și nu mai făcea tot ceea ce făcea în trecut . Avea o gura mare și dacă îi făceam o farsă sau ceva mergea la director . Primisem avertisment și a trebuit să renunț sa ii fac ceva in liceu căci riscam exmatricularea .
In liceu era o fată care mă atrăgea cumva și îmi venea să o cicălesc și să îmi bat joc de ea . Nu era o fată pe gustul meu . Avea părul mereu prins în coadă sau coc și se imbraca in pantaloni sau fuste mai lungi,tricouri largi și nu se machia . Recunosc că nu era urâtă la fața dar nu avea ce să caute ea langa mine . Eram din lumi diferite . Eu vroiam băutură și fumat și ea vroia note bune și dragoste . Apoi la facultate am inceput sa devin oarecum gelos pe faptul că era curtată de băieți și faptul că se imbraca așa cum trebuie , o făcea fenomenală ba chiar fatală . Dar nu se indeparta niciodată de tocilarul ei . Dar când eram în preajma ei mereu se pierdea dar după mă evita . Știam că îi pot deveni drag și știam că nu pot permite sa corup un înger și am renunțat . M-am îndepărtat de ea .
Primul sărut pe care i l-am oferit a făcut decât să îmi confirme că simt o atracție față de ea."""Acum șase ani"
- Olivia, nu pot sa trec cu vederea că ai mari probleme la capitolul acesta . O să trebuiască să primești ajutor și stai numai puțin să vad cine are cele mai mari note .
Liv statea langa catedră și era toată supărată . Este pe cale sa nu ii iasă media.
- Lucas Anderson .
Mă ridic din ultima bancă și plec evitând să aud cuvintele răutăcioase pe care le zic prietenii mei.
- Doamnă Lodge, el nu mă o va ajuta, nu este genul care sa stea cu șoarecii .
Miranda rade undeva în spatele nostru care este urmată de aproape toată clasa mai puțin Liv,Nate, Celia și eu .- Ba da, mi-ar face mare plăcere .
Liv își ridică ochii umezi spre mine și zâmbește in timp ce în clasă se aud multe cuvinte precum " ce l-am apucat" ; "nebun de legat" .Așa că după școală ne-am întâlnit la o cafenea unde am ajutat-o să învețe. Îmi place când zâmbea și chicotea atunci când reușea să le înțeleagă . Buzele ei rozalii și ochii albastrii și mari erau ceva ce mă împingea spre păcat . Modul cum își strânge buzele formând un botic atunci când se gândește ,mă face să mă excit imediat .
- Bun . Ai făcut totul corect .
Ii întind foile .- Multimesc, sigur nu vrei nimic în schimb . Bani sau o prăjitură sau ceva ?
Rade și își strânge lucrurile .- Nu, nimic. Doar mă bucur că te-am ajutat .
- Bine atunci plec . Pa!
Ies după ea și observ când se îndreptă spre un taxi. Fundul ei ăla bombat și picioarele lungi și subțiri mă fac să înnebunesc . Fără avertismente merg lângă ea și o trag de mana , invartind-o cu fata la mine și îmi lipsesc buzele de ale ei . Am sărutat multe fete la viața mea dar niciuna nu mi-a oferit sentimentul pe care mi l-a oferit ea . Îmi răspunde la sărut dar apoi mă împinge și fuge . Fuge departe de mine și mă blestem singur pentru prostia ce am făcut-o .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...