Liv
Surorile mele erau în cameră și mama era lângă mine in pat și suspina . La un moment dat Sara îmi spunea că am făcut foarte rău că le-am ascuns asta și tot felul de indicatii pe care nu trebuie să le uit având în vedere micile mele probleme . Privesc fetele tuturor și încep să rad tare fara sa mă opresc . Ele se uită mirate la mine și eu rad mai tare .
- Uitasem că ești beată și nu te cert pentru drama pe creat-o la petrecerea de ziua ta dar ai stricat totul .
Mama mă amenința cu un deget și se ridică de lângă mine și își aranjează fusta in timp ce scoate din sertar niste pastile și zicea sa le beau că sunt prea beată și mâine o să mă plâng oricum . Pleacă și rămân doar cu nebunele din Coceni ,ale mele surori.
- Nu știam că te îmbeți atât de repede și încă ceva .
Ivy se apropie de mine și îmi dă o palmă peste cap și eu gem din cauza durerii .
- Îmi sucești gâtul, femeie nebuna .
- Liv , trebuia să ne spui și nu sa ne eviți cu lunile . Abia dacă te mai vedeam .
- Da , da . Acum spuneti-mi cum de a ajuns Lucas in țară.
Se uită una la alta și apoi la mine și încep să râdă și îmi dau seama că iar incep cu glumele , glume adevărate dar ele nu trebuie să știe că noi am simțit ceva unul pentru celălalt.
- Te interesează . Pai el a venit că își mută afacerea aici deoarece a primit o oferta mai buna și era mai simplu să fie alaturi de noi dar sora mea , se spune că a venit pentru o fata din trecut sa închidă niste socoteli că cică ceva cu liceu ce am auzit la Andrew .
Ivy aprobă și zice că și ea tot atât a auzit și eu deja simt că îmi fierbe sângele în cap . Eu sunt singura fata cu care are socoteli neînchise și singura din fata din adolescenta căruia îi mai știe numele .
- Nu l-aș vrea , stați calme , nu este genul meu....ceva cuminte vreau .
- Olivia Evans , fostul tau cuminte s-a dovedit a fi mai femeie ca tine .
Ivy îmi gesticulă ridicând din mâini și își dă o palmă peste frunte . Mai vorbește în continuare ceva dar nu o bag in seama și le spun să mă lase să dorm și adorm rapid .
Dimineață simt cum capul îmi explodează și înghit alte pastile și merg să îmi fac un duș rece și văd că am cearcane nasoale . Eu mereu am avut cearcăne dar acum sunt mult mai accentuate, o să încep să îl văd din nou pe Lucas și asta nu îmi sună bine , s-a schimbat și nu la fizic...ceva in interior este altfel în el am văzut asta .
Beau un ceai și mănânc ceva din mâncarea pe care mi-a lăsat-o mama și plec spre spital în timp ce înjur in trafic de simt că mă cuprind flăcări . Ajunsă în fața clădirii văd niște bărbați care sunt chiar la intrare și verifică ceva dar nu știu ce și mă grăbesc . Simt că nu este ceva ok.
- Cu ce vă pot ajuta ?
Bărbații se uită confuzi la mine și mă evită dar unul dintre ei rostește in dorul lenii niste cuvinte pe care nu le înțeleg.
- Vorbește cu toată gura și plecați căci este spitalul meu .
- Olivia din cate știu eu nu și terenul .
Mă întorc și îl văd pe Lucas cum mă privește acuzator și simt cum mă măsoară din priviri . Analiza lui este mult prea îndrăzneață .
- Dărâmi spitalul ?
Își freacă barba și expiră aerul din plămâni apropiându-se de mine și îi simt mirosul parfumului . Era septembrie și el era doar in cămașă .
- Nu , mai vreau să fac inca o clădire căci mai am loc și acolo să fie transportate cazurile grave .
Nu este o idee rea dar orgoliul nu mă lăsa să recunosc așa că îmi dau ochii peste cap și dau sa intru in clădire dar glasul lui enervant dar de care mi-a fost dor se aude de parcă este fix in spatele meu.
- Vezi să nu te obosești prea rău , nu este bine pentru inima ta . A da și nu le-o trage bărbaților de la morga .
Mă întorc spre el și mă incrunt la el dar el râde . Doamne ce i-as trage una , doua ,trei palme sau chiar pumni .
- Ești un porc . Daca mor parca te vad că îmi aduci flori.
- Margarete, da .
Îmi face cu ochiul și eu de data asta intru in clădire . Măgarul , sarcastic a rămas și sigur va rămâne . Este cel mai tâmpit bărbat pe care l-am întâlnit . Este îmbrăcat mai domnește fata de acum doi ani când imbraca haine de golan și se vede că are încredere în el și și-a găsit controlul sufletesc . Dar nu uit faptul că surorile mele au auzit că el a venit pentru mine . Ce mă aștepta oare ?
Privesc pe geam că dă câteva indicații la bărbații aia nesuferiți și îl văd cât de frumos este când se gândește el și calculează . Sunt nervoasă și mă abțin să nu cobor cand văd femeile de toate vârstele cum ii trag priviri și mai rău că la unele el chiar se uită înapoi și le zâmbește . De data asta aleg să mă îndepărtez de geam și merg intr-un control la pacienți și uit de el și puicuțele lui dar sper că nu mă face obsedată că le-am memorat fața la toate și o să le opresc din salariu. Primesc un mesaj de la el care îmi spune că vrea să vorbim și mai bine ne întâlnim undeva mâine că tot este sâmbătă , să vorbim ceva de spital dar i-am spus că am treabă și să mă lase și mi-a spus simplu
"Cum vrei tu "Și simt cum mă apucă dracii , renunța așa ușor și asta nu îmi place. Este prea suspect și nu știu care este planul lui , sau poate doar vrea sa îmi spună să uităm trecutul și își vede de viață dar ...dar eu nu vreau să mă abandoneze așa ....nu vreau sa aibă pe nimeni în viața lui daca eu nu am . Și dacă are sa fiu eu sau nimeni . Nu, că deja sunt nebună . Ce naiba am .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...