20

1.9K 107 5
                                    

Liv

Nu știam cum să procedez. Am ales sa dorm cu el dar nu era bine deloc ceea ce făceam dar cum să îl mai abandonez o dată . Eram peste el și el sub mine, mâinile lui erau încleștate in jurul meu și nu puteam să mă eliberez .

- Lucas ?

Îl mișc ușor și îi privesc buzele care murmură ceva dar nu înțeleg.  Îl ating din nou când simt că mă strânge mai tare .

- Lucas, scoală-te o data.
Ii dau una peste piept și fiind transpirat se lipește . Știam că se simte bine acum dar trebuie sa port o discuție cu el .

Se trezește înjurând dar continua să mă țină captiva . Rânjește la mine și ne privește corpurile prea lipite unul de altul .

- Dă-mi drumul, mă duc să îți aduc pastilele și să fac de mâncare .

Își pune minile pe fundul meu și îl ciupește și eu tip brusc . Mă doare și el râde .

- Nemernicule , asta merit că am avut grija de tine ?

- Ooo, meriti mult mai multe blondo dar nu mă lași tu sa profit .

Mă fac roșie ca racul și îl zgârii pe gat cu unghiile mele lungi și el mârâie și îmi dă drumul pentru o secundă și apoi se pune peste mine, el fiind deasupra .

- Văi iubire dar ce zgârii . Mâță parșivă ce ești. Nu te las sa pleci până nu mă pupi .

Încep să rad și îl privesc cu amuzament . E nebun dacă crede că eu acum încep o relație sau îl las să se atingă de mine, mai mult ca prieteni .

- Să o crezi tu că te pup , dă-te căci nu mai sunt in liceu să mă înmoi .

- Să o crezi tu , pot sa îți dovedesc dar ști și tu că mă minți acum .

- Lucas eu nu sunt aici că am ales sa îmi petrec noaptea din dragoste cu tine , sunt aici pe post de prietena care îți vrea binele .

Oftează și mă privește serios după care se ridică și rămâne în picioare în fața mea .

- Iar începem , caută-l pe Nate de tumori sau stări de voma căci eu nu am nimic .

- Nu am nimic cu Nate deoarece are o alta relație de aia ne-am și despărțit.

- Da dar se vede că încă ți la el . Du-te la el daca vrei sa fi pe invers dar eu îți puteam oferi mult mai mult .

- Fetiță sau nu , nu el s-a drogat . Tu ești ăla care ești imatur și îți arăți masculinitatea prin bătăi și fiind șeful clanului de drogați infantili, ești un bărbat care caută refugiul acolo unde trebuia să lupte sa nu ajungă nimeni niciodată . Uneori nu știu dacă ești chiar un bărbat sau ai rămas un băiețel .

Rămâne împietrit și știu că am fost mult prea dură și de data asta am zis adevărul , am dat iar cu bâta în baltă și știu asta atunci când ochii lui devin mici și întunecați și se încruntă , strangându-si pumnii in mâini .

- Și eu nu știu dacă ai mai ramas fata aia blândă de care m-am atașat eu . Pleacă și nu te mai întoarce că mai bine rămân singur și sincer mai ușor este să mă droghez decât să stau cu tine de acum. Știu că sunt distrus dar văd că doamna doctor Evans  chiar nu mă poate salva și ea nu poate fi cu cineva toxic . Trece-mă la pacienți decedați căci de azi sunt ca și mort pentru tine. Pleacă .

- Lucas...eu, scuză-ma dar nu mă  alunga  și de data asta , nu mă goni .

Merg spre el dar el da cu pumnul în masă și mă dau câțiva pași în spate . Respira greu și simt că am bufeuri .

- Când dracu o să înțelegi că tu mă gonești de fiecare data și nu eu . Când Olivia ?

Mă prinde de fata și mie îmi cad lacrimi amare și suspin deoarece este atât de greu . Îmi musc buza de jos și clipesc des . Are dreptate de data asta și eu trebuie sa fac ceva sa ii arat că îl iubesc .

- Pleacă Olivia , nu te întoarce că o să îți pară rău. Nu vreau sa te distrug inca o data dar daca sunt nevoit , o voi face.

Mă împinge spre ușă și el intră în baie . Iau geanta și îmi iau geaca pe mine ieșind afară și începând să plang mai tare. O stare de leșin mă apucă și mă țin bine de balustradă înainte să cad . Merg până în curtea blocului și acolo văd un bărbat și o femeie care stau apropiați și se sărută și apoi vad cum bărbatul îi mângâie burta femeii și râd amândoi. Plec spre primul taxi pe care îl văd și merg acasă . De data asta nu știu cum să mai rezolv ceva , ii este mai bine fara mine desi eu mor in fiecare secundă fără el .

Heeey. Am fost la mare și am avut multe treburi și nu am mai postat dar am revenit . Repet: Nu criticați greșelile regăsite în capitole deoarece le voi corecta când voi termina cartea și asta se va întâmpla și cu celelalte cărți . Nu promit că asta se va întâmpla foarte recent . 😛💚💚

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum