5

2.1K 107 4
                                    

Liv

Celia vine spre mine cu o cafea și abandonez fișele pe masă .

- Firar sa fie, chiar aveam nevoie de o cafea .

Sorb din cafeaua dulce închizând ochii și savurand-o . Doamne , mereu am adorat cafeaua .

-  Meritai . Tu nu mai ai de gând să abandonezi munca observ . I-ai spus familiei de Nate aseară nu ?

Îmi musc buza și îi evit privirea surprinsă . Oh am dat de dracu .

- Olivia Evans, nebuna naibii . Deci nenorocitul ăla te-a părăsit și tu încă nu ai zis nimănui și încă porți inelul ăla idiot .

Pufnesc și o împing înainte să îmi dea una peste cap .

- O sa le zic , nu a trecut mult de atunci .

- A trecut jumătate de an femeie . Sau faci asta ca să îl ți pe Lucas departe ?

Normal că și-a dat seama . Doar mă cunoaște cel mai bine .

- Da. Adevărul este că îmi dă târcoale chiar și așa și nu îmi pot imagina ce se va întâmpla dacă află că am fost părăsită . 

- Ce contează , îl eviți din nou sau mai bine îl lași să îți stea in continuare pe lângă tine, oricum ești moartă după el .

- Ba nu.

-Mhm . Iese din salon și mă trântesc pe scaun . La naiba cu sentimentele mele , atâția ani și nu am reușit să îl uit . Mă pierd mereu in ochii lui caprui culoarea cafelei .

Practic trebuia să plec acum și știam că am zi libera . Locuiesc in casă cu mama deoarece este ditamai casa și nu vreau sa o abandonez și eu . Oricum de căsătorit nu se pune problema .Aveam chef de o baie cu spuma in timp ce mă relaxez . Dar seful meu Bruno a placat cu probleme . Este un bătrânel in vârstă care nu prea mai se simte bine . Nu are sotie și nici copii deci a promis că îmi lasă mie spitalul fiind cea mai bună. Nu am avut cum să refuz deoarece tata și eu am băgat multi bani in fondurile spitalului și Bruno ne-a ajutat mult  după ce tata a murit . Deci a fost ca un bunic pentru noi .

- Liv, scuza-ma că te deranjez dar a venit un bărbat ce are nevoie de o cusătură deoarece are capul spart .

Una din asistentele spitalului vine agitată la mine în birou și îmi întinde o fișă .

- Doar tu poți să te ocupi . Domnul susține că doar pe tine te vrea .

Ridic din sprâncene și mă reped spre salon . Cine naiba este acest bărbat misterios și care ține morțiș că mă vrea pe mine .

- Nu pot să cred . Tu aici .

Lucas  rade și îmi face cu mana scurt dar după care din nou pe spate și geme de durere . Zoaiele de sânge de pe frunte îmi strange stomacul pentru câteva secunde .

- Te ocupi tu sau o facem noi ?
Unul din doctorii spitalului mă întreabă la ureche .

- Mă ocup eu , mulțumesc .

Daca nu îi sparg eu capul mai rău de atât este bine . Mă si imaginez când îl dau cu capul de toți pereții și îl bat . Mama ce as vrea sa fac asta . Dar uit că eu in timp ce am 1.65 el are 1.80 ... Nu cred că reușesc eu prea multe .

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum