Liv
Eram în piața mică a orașului și urmăream toate tarabele , aveam poftă de vișine și căpșune . Dar fiind aprilie nu prea găseam . Mă învârteam și m-am oprit lângă ele salivând . Oh, da . Ii spun vânzătoarei că vreau două cutiuțe micuțe și mă uit undeva in față când rămân împietrit . Nate și un bărbat râdeau undeva lângă standul de avocado .
Plătesc ceea ce am cumpărat și le pun in punga mea in timp ce încerc să îl evit dar la un moment dat mă strigă .
- Liv, ce faci ?
Mă întorc spre el și îl privesc serioasă .- Chiar nu am de ce sa stau sa vorbesc cu tine .
Vreau sa trec pe lângă el dar mă prinde de mână . Și mă întorc spre el .
- După ce m-ai parasit deși eram logodiți și ai plecat așa dintr-o dată acum vrei sa ne salutam . Ce zici să ieșim la o cafea ?
- Da , ar fi o idee . Dar nu uita relația noastră nu a funcționat niciodată , ne foloseam unul pe altul și în ultimul timp nici nu mai ne întâlneam .
- Știu asta dar meritam o despărțire ca la carte . Măcar să mă anunți și nu printr-un mesaj . Dar oricum nu ies cu tine la cafea idiotule .
- Iubitule , căpșuni sau vișine eu am pofta de ambele .
Bărbatul care îl însoțea îl sărută și acum îmi cade fisa .- Chuck ea este Liv . Liv este Chuck , logodnicul meu.
Zâmbesc cam strâmb și clipesc rapid . Chuck a m-a îmbrățișat și mi-a sărutat un obraz .
- Am auzit multe despre tine Liv . Îmi pare sincer rău că Nate nu ți-a zis despre noi și te-a părăsit așa dar nu vroiam să se spună că ai fost părăsită pentru că iubitul tau este homosexual și s-a îndrăgostit de sexul opus ție .
- Nu este nimic , mă bucur pentru voi și preferam să știu asta de la început .
Ii îmbrățișez pe amândoi și după multe lucruri pe care ni le-am mai zis , am promis că vom anunța despărțirea noastră ca ei doi să se poată afișa în cinci luni și ca Nate să vină pe la spital , este un bun stomatolog .
Cand intru in clădire observ o echipă de bărbați îmbrăcați la costum și pe Bruno cu niste acte in mână . Ii fac cu mana și intru in biroul meu acolo unde spăl fructele și le pun in boluri . Pe ușă intra Bruno și se apropie de mine pupandu-mă pe obraz și furandu-mi o căpșună pe care o mănâncă .
- Mmm...delicioase așa ca vestile pe care ți le voi da .
Se așează pe scaun și mă duc în fața lui cu bolurile in mână .- Prima este că am reușit să vând terenul și nu mai este deloc proprietatea mea . Tu vei fi șefa spitalului și el va fi proprietarul .
- Da, am înțeles . Ai spus că îl cunoaștem , cine este acest necunoscut ?
- Chiar eu . Încântat doamnă Evans .
Să fie al naibii asta este incredibil....nu aici, nu se poate . Clar mă omor .
- Idiotule nu pot să cred că ai fost atât de misogin,cretin și obsedat încât să cumperi terenul pentru a fi lângă mine . Nu poți suporta că nu ai control asupra ceea ce fac , nu ?
- Renata Evans in miniatură,calmează-te . Lucas ști prea bine că este foarte descurcăreț și având în vedere că aveți un trecut, profit . Tu ești șefa in spital și el deține locul unde este făcut spitalul. Totul este perfect tinerii mei copii.
Pleacă și mă lasă cu marele demon . Lucas vine și îmi mănâncă doua căpșune . Hai că mai rămân cu una măcar .
- Nu te mai suport Lucas. Aveam un vis și tu te bagi până și visul meu , vis atât de vechi . Nu te poți abține să mă controlezi și asta este cat de poate de grav .
- Liv, nu tot ceea ce fac ține de tine . Te crezi prea specială . Pot oricând să dărâm spitalul asta dar nu o fac ști de ce ? Pentru că țin la tine și am făcut asta tocmai pentru a nu ajunge pe mâini greșite și o persoana sa îți pună punct la acest vis .
- Dar ai promis că nu o sa îl dărâmi orice ar fi .
Vine spre mine serios și se încruntă .- Nu prea am mers după promisiuni in viața asta și totuși pentru anumiți oameni am stat cuminte deși ști că nu prea le am cu asta .
- Sper doar să nu o dai bară căci nu uita . Te pot face să regreți .
Rade și probabil este din cauza faptului că eu nu mă descurc să mă răzbun , nici o muscă nu mă descurc să o omor .
- Bine, succes la muncă și ne vedem sâmbătă la ziua gemenilor .
- Ce te face sa crezi că o să vin și o să permit să stai pe lângă mine ?
- Faptul că mama ta nu trebuie să se supere și sora ta nu te-ar ierta .
Iese pe ușă și arunc cu un pix spre ea . La naiba, îl omor într-o zi .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...