Lucas
Este a treia zi când lucrez pe aici și mereu când o văd mă bufnește rasul . Este atât dar atât de nervoasa pe mine că m-ar ucide și ar scăpa de cadavrul meu prin moduri pe care nici nu vreau sa mi le imaginez .
Normal ar trebui să vin doar o data la câteva luni să verific daca este ceva in neregula..însa mie îmi face plăcere să vin săptămânal și aproape zilnic dar cine stă să țină evidența . Astăzi însă vreau să vorbesc cu Liv și să îi ofer un cadou special. Pornesc spre biroul ei cu cutia roșie dar când ajung in birou mă blochez . Ea este pe scaun și Nate ii masează umerii in timp ce amândoi rad.
- Întrerup ceva ?
Amândoi își întorc privirea spre mine și se despart unul de celălalt .- Eu tocmai plecam vă las să discutați .
Nu mă pot abține să nu comentez căci este prea ciudat să mă lase singur cu Liv când este logodnicul ei .
- Nu , te rog, ai tot dreptul în fata mea să rămâi în plus nu este așa important .
Liv privea agitată și încerca să intervină dar Nate râdea și o îmbrățișa in timp ce mă bate pe mine pe umăr .
- Nu mai suntem logodiți de mult deci de ce as fi eu cu mai multă prioritate . Am venit doar pentru a o intreba de niste pastile, am rămas prieteni . La revedere .
Iese din salon și eu rămân prost . Dacă nu mai sunt logodiți de mult atunci de ce poartă inelul . Inca îl poartă și minte pe toată lumea că încă există logodna lor . Las cutia pe birou și mă rezem de el în timp ce aștept o explicație de la ea , daca o primesc .
- Hai ,spune de ce ai venit și nu mai sta ca prostul acolo .
Se așează pe scaunul ei și eu mă așez în fața ei .
- Pentru ăsta dar mai intai vreau să îmi spui de ce nu ai spus că nu mai ești logodită și totuși porți inelul .
- Dar ce te interesează pe tine ?
Normal că mă interesează pentru că am drum liber spre ea dacă nu mai este cu ăla . Și totuși oare care o fi motivul .
- Pentru că vreau sa ii zic mamei și surorilor tale și vreau să știu de ce ai ascuns asta .
Sare ca arsă de pe scaun și vine în fața mea in timp ce îmi prinde mana in a ei și mă privește cu ochii mari .
- Te rog , ai făcut destule . Doar...taci din gura o perioadă. Mama s-ar supăra rău și tine mult la Nate și el se căsătorește cu altcineva .
Renata are niste probleme cu inima și nu are voie sa se supere sau ceva . Am aflat acum câteva luni și de atunci toată lumea se ferește să îi spună absolut totul . Nu vreau sa provoc ceva dar mă voi folosi de asta .
- O să tac dar trebuie sa mă ajuti cu ceva. Dacă faci asta eu tac , daca nu ...
- Bine o fac . Doar așteaptă o săptămână până să îi zic .
- Atunci săptămâna asta vreau să fi însoțitoarea mea la toate petrecerile si te vei comporta ca o iubita pentru presă va da bine .
- Nenorocitule,bine dar frățiilor noștri le vom zice că jucăm teatru și le voi recunoaște că am rupt logodna .
- Bine . Acum deschide cutia .
Nervoasă și roșie ca o roșie la fața , apuca cutia și o deschide mușcandu-si buza de jos . Rămâne stână de piatră și își ferește privirea de a mea .
Acum 6 ani
După ce a fugit rămân ca prostul și mă rezem de un stâlp . Îmi ating buzele și închid ochii . Din atâtea buze sărutate până acum, gustul buzelor ei este cel mai minunat pot să jur că m-au trecut câteva emoții . Priveam undeva pe asfalt unde a stat Liv și văd că esarfa ei căzuse. Știam că o purta destul de des și am mirosit-o, mirosea a ea . De atunci am pastrat-o deși văzusem că Nate și Celia îi luau diferite eșarfe dar ea nu era mulțumită .
Prezent
Apucă și cutiuta mai mica și o deschide cu mâinile tremurând . Se uită la lănțișorul de aur care are o cheie și un lacăt , ambele micuțe .
- Acest lanț am vrut să ți-l ofer după ce te-am sărutat prima oară însă ...nu a fost să fie . Eu nu aveam curaj și tu ...tu faceai totul mai complicat .
Vine spre mine și când așteptăm să mă sărute mă trezesc cu mare palmă peste obraz in timp ce capul meu se întoarce într-o parte și sunetul răsună în toată camera . Strâmb din gură și mă dau câțiva pași în spate .
- Eșarfa asta era extrem de importanta pentru mine și am plâns foarte mult . Era un cadou de la tata, Lucas . Cât despre lanț , încerci să mă cumperi ia-l .
Mi-l întinde dar eu deja îmi pierd răbdarea și nu pot sa mai fiu așa drăguț că îmi vine să sparg ceva pe aici .
- Pentru unele ca tine nu reușim noi bărbații să fim mai drăguți și romantici . Nimic nu vă mulțumește .
Trântesc ușa și plec cu capul pe sus ce nervi am . Doar că eu sunt prost că vreau să mă ierte pentru ceea ce am făcut în trecut . Pentru ea îmi calc eu orgoliul în picioare , a naibii femeie . Haide să jucăm dur pisicuță . Te provoc să îmi reziști .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...