Lucas
Astăzi era ziua lui Ivy și clar ea va veni aici . Deja îmi pierd răbdarea și nu pot să spun că mai rezist mult . Nu pot sa cred că nu mai vrea nimic dacă mi-a spus toate acele lucruri înainte de accident ,mă iubește din liceu . Eram îmbrăcat elegant și am coborât în sufragerie . Vremea nu mai era de ceva timp bună și toate petrecerile erau ținute în casă...petreceri care nu au mai avut loc din cauza mea dar și brusca schimbare a Oliviei .
- Lucas, stai jos undeva .
Ivy se agita pe acolo în timp ce își îmbrăca copiii . Ryan era și el undeva pe aici dar probabil avea grijă de mâncarea din cuptor . Sincer mă uit la agitația din casa asta și dacă cineva mă intreba cu cinci luni in urmă , ce părere am și dacă as rezista ....mai bine muream, însă acum....as da orice numai să am asta . O soție , un copil , doi ,trei și o casă plină . Oricât de mult mi-a plăcut să fiu burlac, nu se poate o veșnicie să vreau asta .
După o jumătate de oră toată lumea era așezată la masă și așteptăm să ajungă doar ea . Mama ei se uita ciudat la mine și aproape tristă dar nu înțeleg motivul . Surorile ei au inteabat de ea însă Renata era agitată și doar spunea să așteptăm . La un moment dat ușă se aude și o văd cum își pupa nepoții care stăteau și se jucau pe covor. Era atât de frumoasă și fericită. Parul ei era vopsit un blond cenușiu și purta niște pantaloni și un top , amanodua din piele .
- Mă scuzați că am întârziat însă am avut niste dificultăți cu logodnicul meu .
Își bagă în mana în par și îl împinge pe spate in timp ce observ piatra mare ce strălucea pe degetul ei . Bărbatul din seara aia vine langa ea și o sărută zgomotos . Îmi strâng pumnii și îmi încleștez maxilarul,ce mama naibii .
- Văd că lucrurile au avansat ...
Mă trezesc spunând dar nu schițam niciun zambet , nu jucăm teatru . Nu puteam fi clar . Se uită la mine zâmbind și se lipește cu spatele de maimuțoiul ăla , brațele lui se opresc pe talia ei și eu simt că înnebunesc .
- Ne căsătorim in două săptămâni . Deci da...este perfect .
- Perfect era dacă nu mai mințeai in asemenea hal. Mă iubești , ne iubim și ne vom iubi mereu .
- Lucas, nu te mai iubesc și sincer îți spun , uita-mă ....sunt logodită .
Îl sărută din nou pe ăla și eu mă îndrept nervos spre ea și o trag de mana in spate dar Ivy și Ryan vin spre noi .
- Liv, hai sa vorbim puțin în bucătărie .
Ea pleacă și înainte să dispară după perete, îmi aruncă o privire rece .
- Hai să ne calmăm puțin . Lucas?
Mă reped spre dormitorul meu și după ce apuc cheile de la mașină fug grăbit spre ușă. Frații mei încearcă să mă oprească dar nu ii iau în seama și îl împing cam prea tare pe Andrew, cade pe jos și mă urc grăbit în mașină dar Renata îmi bate in geam și îi deschid.
- Fiule, te iubește și știu asta, toți știm ...ai răbdare. Nu o sa se întâmple aceasta logodnă, nici gând .
Deja nu mai credeam mult în speranțe și alte prostii ....viața este o curvă și speranță era viața mea . Pornesc grăbit și conduc repede până la un bar . Vreau sa ma îmbăt și să uit de tot și de toate .
__Astazi am pus doua capitole și o să încerc să pun mai des pentru a ajunge la final. O să vin cu o alta carte dar aceasta trilogie se va inchide__
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...