Liv
Astăzi este ziua gemenilor și asteptam ca Lucas să profite de mine dar nu a mai dat nici-un semn de viata. Sunt puțin îngrijorată deoarece nici frații lui nu știu nimic dar incerc să nu îmi pese prea mult . Eram in mall și cautam ceva potrivit pentru gemeni . Am ales de la raionul de băieți niste adidași de firmă pe care știu că Dominic ii vroia de mult și pentru Izzy am ales câteva rochițe . Nu prea știam eu prea mult ce le pot cumpăra dar știu sigur că o să le placă , nu sunt genul mofturoși .
După ce am ajuns am văzut că el nu era pe aici și nimeni nu știa nimic de el . Deja nu mai era normal. Ryan era agitat și Andrew dădea câteva apeluri . Sara și Ivy stăteau cu nepoții mei și eu eram mai agitata ca toți la un loc . Le-am cantat la multi ani și au mâncat toți în afară de mine , eu mă simțeam prea rău să mănânc .Au făcut 8 ani și copilași aceștia și eu nu am nimic în viața asta decât munca . Mă ridic de la masă și mă duc la baie unde mă clătesc cu apă rece pe fata. Lacrimi amare imi înțeapă ochii și mă simt ciudat, inima parca îmi este strânsă puternic de cineva. Iau o pastilă pe care o găsesc în geantă. Uneori am niste palpitatii,moștenite de la mama doar că ea are probleme destul de grave pe lângă mine dar nu am spus nimănui . Când cobor ii văd pe toți agitați in timp ce apucă de haine și cumnații mei țipă unul la altul în timp ce mama le spune să tacă să nu ii scoale pe cei mici .
- Ce sa întâmplat ?
Privesc nedumerită spre ei și Ivy își dă parul într-o parte în timp ce vine spre mine grăbită .- Lucas a avut un accident grav și nu este ok deloc. Va fi transportat la spital dar este destul de greu căci a fost găsit într-o altă localitate .
- Ce fel de accident ?
Starea mea de leșin nu putea fi ignorată căci mă bălăngăneam pe picioare . Simțeam că mă doare inima că el a pățit ceva , doamne . Ce am făcut ...a plecat când l-am supărat eu .-Liv, ce ai pățit , îți este rău ?
Sara îmi pune o mana pe umeri și eu tresar .
- Sunt puțin amețită dar important este Lucas acum . Haideți la spital .
- Nu putem , nu avem voie deoarece nu este încă transportat și clar in seara asta nu avem de ce sa stam pe holuri .
Andrew dă pe gat vinul din pahar in timp ce înjură .
- Ba o să putem deoarece este spitalul meu și eu mă voi ocupa de el .
Apuc paltonul și mă îndrept spre masina Sarei unde urc langa ea in timp ce ceilalți sunt într-o altă mașină .
- Liv...daca ești însărcinată cu Nate să îmi spui .
Asta mai îmi trebuia după ce că eu mor de frica pentru Lucas .
- Eu și Nate nu mai suntem împreună de luni de zile, acum mergi naibii și lasă discuțiile . Sunt bine și am doar o amețeală tâmpită că nu am mâncat azi nimic .
Sora mea rămâne mirată și ar vrea să mă întrebe mai multe dar știe că am să fac urat . Nu este momentul . Intrăm toți în spital. Fiind unul privat nu este prea ușor să stai pe holuri .
- Domnisora, nu aveți ce cauta aici .
O asistentă vine spre mine cu o atitudine superioară și privindu-ma plictisită .- Este spitalul meu și o să taci daca vrei salariul .
Eram rea dar nu mă interesa . Am chemat toți doctorii buni și eram pregătiți pentru Lucas . Facem asta la fiecare pacient care vine într-o stare foarte gravă și nu prea se întâmplă să pierdem pacienți . Dar totuso nu era oricine pe acel pat . Le-am spus alor mei sa se calmeze dar știam că nu o poat face . Îl pun pe pat și eu mă reped spre el și lacrimi îmi curg și simt cum obrajii îmi ard . Avea capul spart și plin de sânge și abdomenul perforat de un metal enorm . Fata lui era aproape vineție și eu deja tremuram . Este numai vina mea dar el nu va păți nimic.
- Repede, analizați rănile. Voi fiți atenți la sângele pierdut, vreau sa știu dacă trebuie să facem o transfuzie .
- A pierdut mult sânge și vom anunța rudele să doneze . Rănile sunt adânci dar nu imposibil de cusut . Nici-o fractură interna.
Eu mă ocupam cu anestezia și aveam grijă să nu mai sangereze atât de mult . După două ore am reușit , l-am sedat și totul este ok . Sunt lăsată singură în acest salon cu el și mă apropii ușor . Este încă inconștient și nu pot să știu sigur pentru cat timp . Ii cuprind mana in a mea și îmi înghit lacrimile, îl sărut lung pe obraz și când mă ridic îmi șterg urmele lacrimilor .
- Afurisitule , trezeștete și lasă-mă să te cert in continuare . Ști că țin la tine .
Ies din salon și dau cu ochii de toți cei care mă așteaptă . Surorile mele își țin bărbații de mâini și se ridică toți și vin spre mine .
- Este inconștient, a pierdut sânge și este foarte bine că ai putut dona Ryan .
Andrew îmi pare rău că nu ai aceeași grupă dar este foarte bine că l-am salvat .
- Va avea traume pe viitor ?
Ivy apucă brațul soțului ei și mă privește obosită și temătoare.
- Nu, dureri pentru ceva timp dar nu ceva de durata .
- Când se va trezi ? Îl putem vedea ?
Ryan se agită si vrea să intre în salon și îi arunc o privire supărată spre Ivy care sare în fața lui și îl trage mai in spate . Totuși nu vreau zarvă in spital in plus nu le va face bine să îl vadă așa .
- Nu știu când se va trezi dar nu este în comă cât despre vizită, mâine . Acum este bine sa vă calmați și să știți că totul este bine . Ne vedem mâine.
Toți plecă spre ieșire multumindu-mi in timp ce Sara mă prinde de braț ușor și îmi șoptește la ureche ceva ce sigur nu mă așteptam să uite.
- Aștept explicații blondo.
Normal că le așteaptă dar și eu am așteptările mele . Aștept să se trezească Lucas.
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...