După 2 ani (Liv)
Bătrânelul meu îmi aduce un platou de prăjituri și îmi spune la mulți ani . Bruno zâmbește nostalgic și îmi povestește cat de mult semăn cu mama în toate felurile . După ce pleacă oftez și mă gândesc ce ținută îmi iau la petrecerea pe care mi-o organizează mama . Sincer mereu are placerea sa ne facă asta și noi o lăsăm în pace. Vom fi multi , și persoane destul de importante dar nu mă plâng . Sunt doi ani de când m-am refugiat foarte mult in munca și am ridicat spitalul in multe sensuri . Nu am iubit și nu am absolut nimic , nici Celia nu prea mai vine pe la mine în vizită căci de doi ani este in concediu prenatal și eu cum sa fac ceva împotriva asta, am rămas singură . Nate și soțul lui sunt undeva prin Berlin și nu i-am mai văzut de mult timp . Nepoții mei și părinții lor îi vizitez insa nu prea mult și doar atunci când vin acasă la mama și normal că ne vedem pentru că locuiesc acolo. Inima mea este puțin șubredă dar sunt ok... Mama a fost foarte dezamăgită când a aflat că logodna mea nu mai exista dar a trecut peste repede și mi-a zis că mă așteaptă ceva mai bun . Am ajuns sa îmi apară lacrimi atunci când aud cum oamenii îmi zic că sunt nerăbdători să mă vadă la casa mea , eu nu am speranțe prea mari și cred că voi îmbătrâni fata mare .
Când ajung acasă îmi iau pe mine o rochiță culoarea soarelui ,era perfecta și parul meu scurt până pe umeri era exact ceea ce trebuia . Nu vreau sa impresionez pe nimeni dar sunt greu de ignorat in rochia asta, mi se mulează pe toate formele și mă face să arăt ca o vedetă de pe prima pagina a revistelor.
După ce conduc la casa surorii mele Sara acolo unde se ține petrecerea , mă simt deja moleșită . Am luat permisul acum un an când am decis că nu se mai poate sa stau așa . Lumea mă întâmpină și mă pupa pe obraz și apoi rămân într-un colț cu un pahar de șampanie in mana și după ce o văd pe mama destul de ocupata cu discuțiile ei cu primărița orașului, îmi permit să iau un pahar de tequila și să strâmb din nas , apoi beau ceva mai tare și continui să mă plimb prin sală . Nu mai sunt obișnuită să stau în fața la atâția oameni și clar este ceva complicat sa stau pe tocurile astea atâta timp și obosită după ce am venit de la serviciu .
- Nu mai bea așa mult blondo că nu vreau să te adunăm de pe jos .
Sara apare din spatele meu și îmi fura paharul din mana și îmi face cu ochiul . O admir atât de mult pentru că își ține familia unita și nu se pierde nici pe ea . Sunt invidioasa pe ea și pe ... Pe nebuna care se îndrepta spre mine .
- Dă-mi mie paharul ăla cât Ryan este la baie, mor de pofta . Îl dă pe gat sub privirea ucigașă a surorii noastre mai mari și îi întinde un alt pahar și ei dar ea îl pune pe masă și ne apuca pe amândouă de par și ne trage puțin .
- Sunteți imature și nu vreau sa strigam petrecerea ta , Liv .
- Adică petrecerea mamei , sunt numai babete pe aici surioara . La dracu , nu . Mai miros a alcool .
Ryan se apropie de noi serios și o apucă pe Ivy de după gât și o sărută pe obraz .
- Ce face iubita mea frumoasă ?
Ivy zâmbește și expiră ușurată și ne face cu ochiul .
- Foarte bine , haide la noi la masă, am pofta de ceva dulce.
- Dar înainte să merg erai posomorâtă și ziceai că vrei acasă și acum dintr-o dată , ești bine ?
- Da, am vorbit cu Liv și Sara și m-au făcut ele să mă simt mai bine .
- Daca prin ele spui paharul ăla de pe masă , perfect de acord .
- Ryan, iubitule , nu am...
Un sunet precum o palmă rasună in încăpere și toată lumea se întoarce și analizează locul să vadă ce naiba s-a auzit dar nimeni nu realizează nimic . Muzica usoară din orchestră era destul de încet ca și volum . Lumea își vede de treaba ei și când mă uit la Ivy o văd cum este roșie la față și își mușcă buza până devine alba .
- Doamne, mă ustura de mor . Nu o sa pot sa stau jos un an , doi , o viață.
Ryan râde și o sărută scurt . In timp ce ne face cu ochiul și o apucă de talie de data asta pe nevasta lui și dispare la masa lor . Încep să rad și Sara pleacă și ea spre soțul ei rămânând singura din nou . Gândul îmi zboară la Lucas și inima mi se strânge , mi se face pielea de găină când mă gândesc la el . Nu am mai vorbit cu el din ziua aia căci a plecat în Londra și nu s-a mai întors deloc . Frații lui țin legătura cu el dar nu stiu detalii doar că are o firma a lui și nu ii merge destul rău . Nu am stat sa ascult despre viața lui privata în sens sentimental deoarece daca suna așa cum zic frații lui , s-a cumințit si sigur are vre-o Kim Kardashian langa el . Mă doare cum m-a durut mereu că am greșit cu el și el cu mine și niciodată nu am putut sa ne trăim povestea dar cum sa faci ceea ce destinul nu vrea .
- O rugam acum pe sărbătorită sa vina aici pe scenă și să ne zică cum se simte la vârsta de 26 de ani .
Mama îmi face semn să vin langa ea pe scenă și după ce merg zâmbind fals și bălăngănindu-ma puțin pe picioare . Îmi întinde microfonul și eu îl scap înainte să îl țin cum trebuie . Se aude un zgomot și îl ridic repede și îl bat .
- Upss, mă scuzați. Sunt ...ă...
Privesc pe toată lumea din sala și pe mama cum așteaptă cu o statură de femeie de societate , să spun lucruri frumoase și toată lumea să fie mandră . Ivy râde pe înfundate când se uită la mine și îmi imită cum bea niste pahare de alcool dar Ryan se intoarce serios spre ea și dă negativ din cap in timp ce se preface că îi dă una dar Ivy sare în spate și îi face semn că se oprește . Sara zâmbește cald și îmi face cu ochiul. Văd un bărbat care intră pe ușă dar nu apuc sa îl văd prea bine , părea tanar . Dar mama tușește usor și încep să vorbesc . Am tupeu cat trebuie de la alcool așa că am să zic tot ceea ce simt .
- Pentru început va mulțumesc că ați venit până aici , fac 26 de ani și nu mă simt deloc bine căci am o viață de 20 de ani . Nu am nimic serios decât slujba , am visat atât de mult la ea și am primit ceea ce vroiam dar dragostea nu am primit-o și nu am simtit-o , adică da am simțit și am fost dezamăgită . Dar știți cum se zice , niciodată nu dispare cu adevărat la fel ca și dependenta de droguri sau cancerul . Și din cauza faptului că nu am dragoste, mă simt singura . Nu am familie deși trebuia să mă căsătoresc deja așa cum surorile mele au făcut , nu am nimic decât familia și munca și îi iubesc dar vreau ceva propriu și important .
- Liv, mulțumim .
Mama dă să urce pe scenă dar o opresc cu un semn din mana și știu că asta o sa lase o sala întreagă cu fața pe podea.- Am descoperit că sufăr de mici probleme cu inima și da , am ascuns asta pentru a nu aduna milă oriunde mă duc . Dar de azi tratati-ma cum vreți căci sunt obișnuită . Nu este grav și nu mor dar fiind doctor trebuia să știu exact însă nu m-am interesat prea mult . Daca mor ce am de pierdut .
Mama urcă sus și privesc oamenii emoționați și cu mâinile la gură și când cobor mama mă trage spre scări dar mă blochez și rămân împietrită acolo. Bărbatul ce intrase pe ușă era el , după atâta timp și mai auzise și toate astea . Era Lucas care mă privea serios însă privirea lui era confuză și tristă probabil pentru ceea ce a auzit .
Dar nu imi pasă , să creada ce vrea și să se întoarcă în Londra căci acolo ii este locul, a plecat fara nici măcar un mesaj sau ceva . Parca pământul l-ar fi înghițit .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...