Liv
Au trecut patru zile de când nu își deschide ochii . Au fost momente în care îi deschidea brusc dar apoi ii închidea, este prea slăbit să stea treaz . Nu am mai preluat alti pacienți deoarece eram cu ochii pe el. Ii făceam alte analize mereu și eram fericită pentru lipsa leziunilor interne . Știu că am fost rea și el a plecat nervos și a băut și a ajuns aici dar .... Of,este atât de complicat . Nu îl pot accepta lângă mine, mă vrea pentru a mă folosi și nu poate accepta că nu mă are . Dar nu ține la mine , el spre deosebire de mine nu simte nimic și nu a simțit niciodată și nici nu va simți , am înțeles asta de mult . Dar dacă îl pierdeam...nu.
- Ți-am adus o cafea .
Nate îmi întinde paharul și iau o gură închizând ochii . Nici gustul de cafea nu am avut timp să îl mai simt de când cu toate astea .
- Arăți ca naiba Liv. Cearcănele tale sunt enorme și ști foarte bine că nu ai voie sa te obosești .
Îmi șoptește ultimile cuvinte și mă privește strict . El este singurul care știe că am niste mici probleme cu inima . L-am rugat sa nu zică nimănui când am aflat acum ceva timp, acum doi ani parcă .
- Este foarte mult de munca pe aici și o să îmi iau revanșa dar încă nu sunt ușurată .
- Și nu o sa fi ușurată până când nu se trezește Anderson.
Mă uit la el și mă ridic în timp ce ii dau un pumn în umăr și îl injur . Doamne, mereu s-au duelat ăștia și acum fac mișto unul de altul .
- Termină . Este un pacient care ...
- Care este fix bărbatul pe care îl ști din liceu și mori și ai murit mereu după el . Pisi, sari pe el cat ai ocazia , viața nu ține o veșnicie și uite cum ți-o trage . Life is a bitch.
Gesticula el în timp ce își flutura mana și pe mine m-a bufnit râsul rau. Doamne ce patetic este. De unde știe el că îl plac eu pe Lucas. Adică că l-am plăcut .
- Fetițo nu am fost eu cine știe ce fidel dar tu ești aia care trăgea fuga la el mereu. Și el fugea la tine și găsea mereu o cale să ajungă . Cândva mă durea dar mi-am luat gândul de la tine in timp ce am aflat că ți-ai pierdut virginitatea cu el . De atunci am fost prieteni pe interes și logodna era de imagine pentru mine și deși nu recunoști , așa a fost și pentru tine. Așa că acum că mi-am găsit dragostea îți recomand să faci ceva să ai parte și tu cat mai repede de ea caci uneori te simți trist că nu ai profitat să fi cu persoana aia mai repede .
- Poet te fac . Vreau să mă lași singură că am de completat niste fise și apoi să îl văd pe un pacient . Te pup .
Îl apuc de mânecă și înainte să mai scoată ceva pe gura aia a lui proastă , îl împing și închid ușa . Nebunul naibii .
Știu că este important pentru mine și că mereu profitam cumva sa fiu pe lângă el dar atunci eram fraieră . Era să mă sinucid din vina lui dar lui nu îi păsa căci era cu multe târfe prinși făcând orgie .
Acum 5 ani
Poate că ne evitam, nu ne mai vorbim,nu ne mai băgăm în seamă dar faptul că toți mă judecă și că îl văd că parcă eu nu am existat vreodată..doare,foarte , foarte tare . Și mi-am făcut chiar o rutina . Ajung la ora patru acasă și plâng până seara când decid să mănânc ceva . Oriunde merg și văd persoane de vârsta mea surprinzător sau nu . Râd . Era ca și cum eram o vedetă. Bluze largi și totul cu glugă , pălării și absolut tot ceea ce îmi poate ascunde fata . Mă tunsesem și mă imbracam sport și larg . Tata murise și asta devenise și mai rău pentru starea mea emoțională , mama și Ivy se ceartă și Sara este mereu pierdută în viața ei nimeni pentru mine. Nate este mereu acolo pentru mine dar ceva refuz să zic că este iubirea care părea că mi-o arata acum ceva timp, Celia are iubit și nu mă bagă în seamă prea mult .
Eram într-un supermarket și nu m-am ascuns și am mers îmbrăcată de parcă aveam corp de crocodil și nu vroiam să se vadă . Umblam printre rafturile cu ciocolată și am auzit discuția aia . Discuție între o mamă și o fiică .
- Vezi Amy, nu așa trebuie sa ajungi . Fata frumoasă și bogată și deșteaptă cum era ea dar atât de proastă să se creadă într-unul din cartier și acum toți o văd ca o parașută . Stai cumințica si totul va fi bine .
Vestea asta nenorocită că Lucas a făcut-o cu mine era deja peste tot in cartier și în liceu însă nu și în lumea bună unde trăiam eu, măcar atât.
Îmi pierise pofta și am ieșit încercând să evit privirea obsedatului de la casa și încercând să îmi văd de drum când am văzut . M-am ascuns după o mașină și am văzut cel mai acru lucru.
Lucas și o fată șatenă și frumoasă cu care tot apărea peste tot și pe rețelele de socializare . Arăta demențial și se vedea că nu este târfă sau curva și era perfecta in toate modurile , cum sa concurez cu așa ceva . De fapt cum să mai fac ceva spre el când lumea mă bârfește peste tot . Un băiat undeva la cinsprezece ani apare în spatele meu și mă atinge pe umăr facandu-mă sa tresar .
- Te uiți la el pentru că mai vrei sa ți-o tragă o dată ? Îți dăm noi niste votkă bețivo !
Mai mulți băieți țipau la mine și eu am fugit . Începuse ploaia și începusem să tremur. Eram singura în casă și asta mă făcea să plâng în hohote fără să îmi pese. Ajung in cameră unde mă priveam . Din vina lui, din vina lui mă ascund după hainele astea și îi las sa creadă despre mine că sunt o curvă ,când eu știu că este fals și că el și-a dorit destul de mult ca mine . Dar nu sunt genul de persoana așa puternică , nu pot să o mai duc . Am luat mai multe pastile pe care mama le folosea pentru inimă și m-am pus pe pat unde am continuat să plâng și la un moment dat totul era negru . Vedeam momente cu el și tata . Amândoi m-au părăsit . Când credeam că am ajuns in Rai și mi-am găsit liniștea,m-am trezit .
Au urmat multe terapii la psiholog dar când vedeau că nu le zic adevăratul motiv s-au dat bătuți cumva toți și surorile mele m-au îmbărbătat și mama la fel . Nate a început o relație cu mine și eram foarte fericită că nimeni nu mai mă judeca . Celia era prietena mea cea mai bună și eu nu mai veneam la toate cursurile și doar la probele pe care trebuia să le dau. Lucas nu mai era o prioritate pentru mine , înțelesesem că este toxic și că nu îmi poate oferi mai mult decât umilință și durere . Bruno mă chema și lucram cât de puțin puteam prin spital . Și am crezut că ne-am uitat până când am aflat de relația frățiilor noștri , frați care nu știu nimic despre noi și trecutul nostru . Și el nu știe despre faptul că am vrut să mă sinucid .
CITEȘTI
Dorința mea ești tu
RomanceVolumul 3 din aceasta trilogie prezintă povestea mezinilor . Olivia este o doctoriță cu planuri serioase în viața . Totul este calculat în viața ei dar când Lucas apare în peisaj mereu dă cu virgulă. Pasiunea dintre ei nu poate fi niciodata ignorată...