36

1.9K 102 3
                                    

Lucas

Deja lupta pentru a o face să fie a mea de tot devine imposibilă . Nu știu de ce refuza mereu dar pentru că nu vreau sa renunț,o să lupt . Așa cum a luptat și ea pentru mine . Intru in curtea spitalului și o văd adusă într-un scaun cu rotile de o asistenta și când mă vede pleacă . Mă apropii de scaun și blonda își dă ochii peste cap .

- Tocmai tu trebuia să vi aici ...nu mai scapă omul de tine .

- Oricum ție îți face plăcere și totuși , tu nu ești om ești drac împielițat .

Înainte să mă trezesc cu o palmă de toată frumusețea,mă duc în spatele scaunului și o împing până la mașină . Nu spune nimic și asta nu îmi ușurează treabă, prefer să o aud cum se rățoiește la mine.  O urc pe bancheta din spate și știu că este  nemulțumită .

- Du-mă acasă și lasă-mă . Ivy și Sara o să rămână fără păr in cap și mama o să fie bătută .

- Li se pare foarte normal sa vin eu să te iau , logodnicul tau .

Râd în barbă și încerc să evit ninsoarea ce a început și îmi intetoșeaza drumul . Vreme la fel de rece precum atitudinea ei .

- Te rog să încetezi . Nu suntem logodnici și nu vom fi. 

- Ba vei fi, dorința ta inca de pustoaică și acum că vreau și eu ...nu mai vrei .

Se lipește de scaun și îmi șoptește in ureche . Această senzație este una destul de puternică sa mă trezească "la viața " având în vedere ca nu am mai făcut de mult ceva .

- Și daca ar fi așa iubitule, nu am inel . Nu am nimic pe deget și nici nu justifici.

- Deci acum vrei să îți aduc inelul și să fim împreună,logodiți .

Se lasă pe spate și zâmbește dar cu ochii pe geam . Este bipolară, altceva nu înțeleg ce ar putea fi , când vrea , când nu vrea .

Ajungem in fața blocului meu și o văd cu ochii închiși . Buzele alea roșiatice și mari...clar sunt nebun . Cobor și îi deschid ușa și o aștept să iasă dar se lasă pe spate .

- Cred că ești dement . Du-ma acasă domnule, nu am ce sa fac la tine acasă .

Mă aplec asupra ei și un picior este intre picioarele ei . O privesc adânc în ochi și observ că înghite in sec .

- O să cobori și o să fi atenta la ceea ce vom vorbi .

O apuc de umeri și o ridic. Ieșim amandoi din masină .  Mă împinge și trece pe lângă mine  și face doi pași în fața mea dar apoi se bălăngăne pe picioare. Mă reped spre ea și o prind de talie .

- Nu mai ești în spital dar asta nu înseamnă că esti sănătoasă . Ai nevoie de mine așa că nu mai face pe războinica .

O ridic în brațele mele și o car până la etaj , murmură ceva dar la un moment dat renunță și își lăsă capul pe pieptul meu . Deschid apartamentul și când vreau să o pun in pat își lăsă picioarele în jos și sta in picioare privindu-mă acuzator .

- Unde este telefonul meu ?

Oftez și îmi bag o mana în par și mă arunc pe canapea . Clar nu este ușor cu ea și cred că este trăsătură din neam . Frații mei veneau și se plângeau de încăpățânarea cumnatelor mele însă nu credeam că este chiar așa cum spun ei . Greșit ! Este adevarat .

- Nu contează, stai jos . Avem multe de discutat .

- Stai tu și pentru mine, eu nu stau . Plec și nu stau sa îți mai ascult prostiile .

Dorința mea ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum